ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ارشان و پارسا(2)...(تصویری)

1392/3/19 18:39
379 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

داستان مصّور ارشان و پارسا

340fa.gif 

ی روز بعد از ظهر دیدم مامانی و بابایی دارن آماده میشن! بعدش اومدن و لباسای منم تنم کردن! فهمیدم میخوایم بریم دَ دَ!!!!!!!!!!!! آخ جون

smiliey.gif

مامانی گفت داریم میریم خونه پارسا جونی دوستم! هــــــــــــــــــــــــــــــــــوراهورا

منم چندتا اسباب بازی برداشتم ک اونجا با پارسا بازی کنم!smily088.gif

1

ولی راه خیلی طول کشید... از باباجونم پرسیدم : باباعلی چرا نمیرسیم؟0432.gif

 2

باباجون:آخه یکمی ترافیکه پسرم!38.gif

ارشان: پس من ی چُرتی میزنم تا برسیم!!!!!! خمیازههر وقت رسیدیم بیدارم کنیداااااااااا!!!!!!مژه

3

و اینطوری شد ک من خوابیدم و مامان و بابام موقع رسیدن بیدارم نکردنوقت تمام و من ندیدم ک دوست جونم چطوری ب استقبالم اومد!!!!!!!!!چشم اما مامانم میگه پارسا جونی با لبخند اومده بود ب استقبالم ولی با قیافه خواب آلود من مواجه شد!فرشته

1

(پارسا وقتی اومد ب استقبال من)نیشخند

2

(پارسا وقتی دید من خوابم)ابرو

ولی وقتی بیدار شدم براش توضیح دادم ک تقصیر مامان و بابام بود ک بیدارم نکردن و پارسا هم حرفمو قبول کرد

3

و بعد از اون بازی آواز خوانی ما دوتا شروع شد!!!!!!!!36_13_3.gif حالا نخون و کی بخون!!!!!!!!!!!!!!! 36_13_2.gif

عمو پیمان هی بهمون میگفت : به به چه صدای قشنگی!!!!!!!!!!!!قهقهه

 اون شب به ما خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوش گذشت! خاله سپیده جونم خیلی زحمت کشیده بود!!!!!!!!!!!  دستش درد نکنه!0443.gif

مامان جونمو خاله سپیده 1 عکس از دوران دبیرستانشونو دیدن و کلی کیف کردن....0290.gif

فقط من و پارسا متوجه نشدیم ک چرا موقع خوردن دسر و ژله ها، مامان باباهامون انقدر خندیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوال

 و در آخر هم مامان شقایق و خاله سپیده میخواستن ازمون عکس بگیرن و هی مارو صدا میکردن ک ب دوربین نگاه کنیم و نمیذاشتن ما با هم بازی کنیم!!!!!!!!!!!!!0481.gif

1 

0481.gifپارسا کم نیار!!!!!!! دوربین و نگاه نکن!!!!!!!!!!0481.gif

2

ولی در نهایت وقتی دیدیم مامان شقایق و خاله سپیده دارن بال بال میزنن من و پارسا تصمیم گرفتیم 1 نیم نگاه ب دوربین بندازیم!!!!!!!!!!!!چشم

خلاصه اینکه خیـــــــــــــــــــلی خوش گذشت و کلی کیف کردیم/ امیدوارم دوستی مامان و باباهامون و من و پارسا همیشه ادامه داشته باشه!

happy2520day.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیان کوچولو
20 خرداد 92 15:52
چقدر با مزه ان این دوتا ..
ارشان عشق منه نرم منه .. کوچولوی خاله ......


میسی خحخخخخخخخخخخخخ بوس
مرضیه
20 خرداد 92 21:27
خاله قربونت بشه که رفتی پیش دوستت و کلی بازی کردی
فدای خوابیدنت بشم من، خاله چقدر این لباست بهت میاد
الهی که با مامانی و خاله شوخی کردید
عاششششقتمممممم ملوسم
یه عالمه بوس واسه ارشانی و دوست جون خودم


خدانکنه خاله جونم.. میسی بووووووووووووووووووووووس
مامان محمدرهام جون
21 خرداد 92 1:02
ماشالله به هردونینی ناز وتو پلی


میسی خاله
مامان یاشار
22 خرداد 92 12:52
آخ من فدای اون لپات بشم خوردنی من. دستت درد نکنه خاله جون اون وسط یه نیگا به دوربینم کردی که ماهم چشمای خوشگلت رو ببینیم آخه. میدونم مزاحم بازیت شدیم ولی خیلی ممنون عشق خودمی


خدا نکنه خاله نسترن
قابلی نداشت