ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ی عالمه حرف تصویری...

1392/3/19 18:40
699 بازدید
اشتراک گذاری

آلبوم دوستای خوشگل ارشان با عکس های خوشگل: مهنیا جون، آرسام کوچولو، شاهین کوچولو، کوروش جون، آرتین کوچولو و سید عرشیا کوچولو ب روز شد

با تشکر از مامانی مهربون



۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ب قند عسل خودم... خوبی شکر پنیر مامان؟

مامان اومد با کلی عکس و مطلب: میخوام یک راست برم سر اصل مطلب:

 totalgifs.com kawaii gif gif 29.gif

1.قهر کردن پسملم

مامانم چند روز پیش نه غذاتو میخوردی و نه میخوابیدی، انقدر خوابت میومد ک چشمات شده بود 1 نقطه ، بازم نمیخوابیدی و هی گریه میکردی! منم باهات تند حرف زدم و مثلا دعوات کردم.... درجا چشماتو بستی و خوابیدی ولی اینطوری: 36_2_14.gif

قهر


 

2.نصف مال من ، نصف مال تو

 ی روز داشتم تو نینی وبلاگ میچرخیدم ک جناب عالی از سر و کول من میرفتی بالا و پایین، منم پی بردم ک حوصلت سر رفته، ب همین دلیل برات آهنگ باب اسفنجی رو گذاشتم و کلی حال کردی ، اما وقتی قطقع کردمش این شکلی شدیگریه و مجبور شدم دوباره ، سه باره و چند باره پخشش کنم...و هر دفعه تو شادتر از قبل شدی........  واینطوری شد ک خودم حوصلم سر رفت

 پس لب تاب و نصف کردیم، نصف مال من ، نصف مال تو36_2_25.gif

 نصف مال من


3.مسواک  مامان 

 ی شب موقع خواب بود و من داشتم مسواک میزدم! البته مثل همیشه تو توی بغلم بودی! تمام مدتی ک مسواک میزدم تو هم دسته مسواک رو همراه من گرفته بودی و میخندیدی! موقع شستن مسواک جیغت رفت هوا!!!!!!!!!!! ومن هم مجبور شدم:36_2_57.gif

 مسواک

 


4.کباب خور کوچک 

 پسر مامان نمیدونم چطوریاست ک انقدر جوجه دوست داری! ما هم خوراکمون شده( از خدا خواسته خخخخخخخخخ)1193378983-671.gif

کباب خور 

 


5.روروئک جدید 

 555555553+

بازم این متنو خودت نوشتی عسلک... 

ی شب داشتی با باباعلی بازی میکردی و صدای خندت غش غش میومد...  منم کنجکاو شدم و وقتی اومدم پیشتون با این صحنه مواجه شدم...1193378111-847.gif

 روروئک

 روروئک

 


 6.ارشان و عموجونش

 ی شبم عمو جون اومده بود و تو هم ک عاشق عمو مجتبی هستی

(این عکسا هم واسه الناز جونی ک موقع دیدن این عکسا این شکلی شده)1193378111-843.gif

1 

2 

 .63


 7. ارشان و بابا رضا

جومعه من و تو با مامان شراره و بابارضا رفتیم خرید، باباعلی جون هم شبکار بود تو هم کیف کردی ک همش بغل بابا رضا بودی39.gif

 1

2

راستی تیشرتی ک تن بابارضاست رو خودت براش خریدیا


8.جارو کشیدن پسرکم

مامانی وقتایی ک خیلی کاردارم میبرمت تو آاشپزخونه و با شکلکایی ک چسبوندم ب یخچال بازی میکنی... ی روز از بغل یخچال جارو دستی رو پیدا کردی و...smiley-14.gif

1 

2

از اونروز ب بعد کارت همش شده جارو کشیدن واسه مامان مرسی گلم

3

5


دیگه الان خوابت گرفته نمیذاری بنویسم

بقیش بمونه واسه بعد

i114775803_7327.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mAhyA
19 خرداد 92 13:57
ای جونم به این گل پسر موطلایی ماشالله...



میسی خاله محیا جونم
مرضیه
19 خرداد 92 14:31
واییییییی خاله قربونت بشه که قهر کردی
عزیزم همه بچه ها عاشق کامپیوتر هستند مخصوصا اگه آهنگ هم پخش کنه مگه نه ارشان خان؟
فدات بشم پسره پاکیزه که مسواک میزنی گل من
نفسم، خداروشکر که دوست داری خاله بخور تا چاق و چله بشی
قربون عکس های توی روروئکت بشم که انقدر خوشمل شدن
عکس هات با عمو جونت هم که عالی شدن
دوست جونم لباس آبی و خاکستری خیلی به ارشان جونم میاد
واییییی پسرکمون که کاری هم هست مامانی جونش دیگه چی می خوای؟ دیگه کمک میکنه تو خونه
فدات بشم که خوشحالی انشاا.. همیشه شاد و سرحال ببنمت
واسه ارشانی و دوست جون خودم


خیلی ممنونم مرضیهه جونی
خاله الناز
19 خرداد 92 16:45
سلام شقایق جون
سلام ارشان جونی
خوبین؟
خاله قربون شیطونیات بره الهی.
ارشان جونی ایندفعه عمو مجتبی رو دیدی کلی دعواش کن...بهش بگو چرا نمیری پیش خاله الناز دلش برات تنگ شده


شقایق جون بابت عکس مجتبی تشکر فراوان

قیافمم دقیقا اون شکلی شد
مگه اینکه تو به فکرم باشی عکس مجتبی رو بزاری یخورده از دلتنگیم کم شه ..فدات بشم مرسی.بووووووووووووووس


سلام الناز جونم... خدا نکنه خاله جون
خواهش میکنم... خخخخخخخخخخخ قربونت. بوس
الهه(مامان یاسان)
19 خرداد 92 17:56
سلام شقایق جون خدا قوت!!!!!!!!!!!!!
شقایق به خدا چندماه پیش منم هی دعا میکردم لاغر شم الان هر کی منو میبینه میگه چقدر لاغر شدی حتی از دوران قبل حاملگیم هم کمتر شدم
ولی خوب عیبی نداره خدا بهشئن سلامتی بده بزار همش شیطونی کنند
بوس برا ارشان گلی


سلام دوست جونم
آره منم همینطور...............
آره گلم.... مرسی
مامان محمدرهام جون
21 خرداد 92 1:01
ای جونم ارشان ناز وشیطون که به مامانش کمک میکنه،هههههههههه چه بامزه که لب تاب رو نصف کردیداین نشونه یه مامان منصف وگله ها،ای کاش داداشتم جوجه دوست داشت


آره مجبور بودیم خاله
آخه بابایی پول نداره برامون 1 لب تاب دیگه هم بخره
ایشالا ب زودی مثل من دوست داشته باشه
مامان یاشار
22 خرداد 92 12:56
شقایق همین الان پاشو برو براش اسفند دود کن. به نظرم اسفند خریدن و دود کردنش براتون از نون شب واجب تره. این عکسای خوردنی رو میزاری اینجا نمیگی مردم غش میکنن. عاشق جارو کشیدنش شدم. یاشار هم هی با دستمال همه جا رو تمیز میکنه هر کی ندونه خدا میدونه چی با خودش فکر میکنه. تو رستوران نشسته بودمش سر میز یه دستمال کاغذی برداشت و شروع کرد به تمیز کردن میز. چه کیفیم میکنه طفلکم حالا هی باباش میگه پسرم شما نمیخواد زحمت بکشی هی یاشار تمیز میکنه یعنی ولش میکردیم کل رستوران رو تمیز میکرد


چششششششششششششم
خخخخخخخخخخخخخخ کلی خندیدم از دست پسرکت...
الهی قربونش برم یاشارم تمیزه دیگه