ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

بای بای...

1392/3/19 19:03
369 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

76.gif

سلام موش کوچولوی خونه!!!!!!!!!!!!!

مَموشی من تازه یاد گرفتی و بای بای میکنـــــــــــــــــــــــــــــــی! قربون قدت برم من مامانم!

دقیقا اولین باری ک بای بای کردی 15 خرداد بود!!!!!!

1

ارشانی بای بای!!!!!!!!!!!!!

بای بای

بای بای

بای بای

وای من دوووووووووووووووووووووووووووورت بگردم.............. 

از اون روز دیگه هر دفعه میگیم بای بای دستتو میاری بالا........

 


 

این عکساتو ببین.........اون شب باباعلی شیفت شب بود و من و تو تنها بودیم.........

موقع خواب کلی پتو بازی کردیم و تو خیــــــــــــــــــلی دوست داشتی!!!!!!!!!!!!!!!!

1

2

3

داااااااااااااااالــــــــــــــــــــــــــــــــــــی موشه


 

این روزا همش دارم دنبالت میدوئم...........

خیلی ماشالا شیطون شدی! همش هر چیز جلوت باشه میگیری و بلند میشی/ ی چند باری هم خوردی زمین فدات شم مامانم/ تمام خونه پر شده از بالش و کوهسن ک دور و برت میذارم!

هر کی منو میبینه میگه چه لاغر شدی! با وجود تو معلومه ک لاغر میشم!

1

الان 1 راه حل پیدا کردم ک میذارمت رو مبل و خودمم میشینم کنارت..........

 حداقل موقع افتادن دور و برت نرمه!!!!!!!!!!!!!!!!

عاشقتم دردونه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان سمی
19 خرداد 92 16:50
قربون بای بای کردنت خوشگله
ارشان جونی همه پستهای که مامان شقایق برات نوشته خیلی قشنگ بود دستش درد نکنه که اینقدر وقت میذاره.شرمنده خاله جون نتونستم برای تک تکشون نظر بذارم آخه آرتینی هم مثل شما فشول شده و نمیشه ازش غافل شد دقیقا خونه ما هم پراز پشتی و بالش و کوسنه با این بازم صدمه می بینه امان از فضای خالی کم
خاله جون دلم برات تنگ شده بود ماشاالله بزرگتر و نازتر شدی
ببخش خاله دیگه نمی تونم زود زود به وبلاگت سر بزنم،مامانی در جریانه
اما تو و مامان شقایق رو دوست دارم
همیشه به شادی و تفریح شقایق جون و امیدوارم دلت پراز شادی باشه و به همه آرزوهاتم برسی


سلام خاله سمی جونم........
مرسی ک بهم سرزدی..........
بازم دستت درد نکنه میسی بوس
مامان امیر مهدی (سوده)
20 خرداد 92 11:01
الهیییییییییییییییییی من فدای موهای بور و چشمهای خوش رنگت بشم خاله .نفسمی عزیزم.


خدانکنه خاله جووووووووووووووون بوس
الهام
20 خرداد 92 14:53
سلام
عسیسم چه بای بایی میکنه!!
من بخورمت
نمیترسی شبا تنهایی؟؟
خوبه تو شیطونی پیشرفتای چشم گیری دارین ولی بازم به پای امیرحسینم نمیرسین!!


سلام گلم... نه ترس نداره... آره حالا گمونم ب اونجاهام برسه
کیان کوچولو
20 خرداد 92 15:49
ای جانم دادشی جوون منم بای بای کردن یاد گرفتمااااااااااااااااا
یعنی با هم دیگه ..
تو هم مث ِ خودم نرمیااااااااااااا


آخ جونم من و داداشی با هم یاد گرفتیم هوراااااااااااااااااا
مامان کیان کوچولو
20 خرداد 92 15:50
کوچولوی نرم ومهربووووووون .... قربون چشم ای رنگی و نازت


خدانکنه خاله سمی گلم. بوس
mAhyA
20 خرداد 92 21:14
وووووویییییی خدااااااا اون عکس آخری که پشتشو کرده
جیگر طلاااااا بای بای کردنشو

ماشالله بهت خیلی دوست دارم ارشان گلی

مرسی محیا جون... چی شد وبلاگ نساختی؟
مامان آرتین
21 خرداد 92 0:14
سلام خدا پسر نازتو حفظ کنه.


سلام مرسی عزیزم همچنین
مامان محمدرهام جون
21 خرداد 92 1:04
قربون بای بای کردنتداااااااالی موش خوشمزه میام میخورمتااااااااااااا



خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مهرنوش مامان مهزیار
21 خرداد 92 8:02
سلام عزیزم بای بای کردنت مبارک.
شقایق جون همه ی پست ها رو میخونم اما وقت نمی کنم برای همه شون نظر بنویسم . مثل همیشه خوب و جالب بودن . راستی وقتی ارشان اونجوری خوابید تو اصلا خوابت برد


سلام خاله جونم... میسی ک بهمون سر میزنی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ نه
مامان یگانه زهرا
21 خرداد 92 9:32
عزیزم


نیلوفر
21 خرداد 92 13:13
واااااااااااااای
قربونش برمممممم
خدا نگه داره براتون


ممنونم نیلوفر جون
مامان فائزه
21 خرداد 92 13:41
الهی قربون بای بای کردنت موش موشک خاله ...

تو رو خدا بچه رو چشم میزنن اینقدر طلا ننداز براش ...



راستی از عکسای فاطمه یسنا هر کدوم به نظرت خوب اومد بگو برات میل کنم ...


مرسی خاله فائزه جونی
آخ جون باشه
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
21 خرداد 92 15:56
وای چه پتو بازی چه خنده های قشنگی فشول خان بای بای هم بلدی تو این چند روز نبودم چقده پیشرفت کردی خوشمل خاله


خخخخخخخخخخ آره خاله جونی
میسی ک اومدی پیشمون
mAhyA
22 خرداد 92 10:06
نه عزیزم نساختم...
من از وبلاگ خاطره خوشی ندارم هههه وقتمم کمه!! ببخشید


خواهش میکنم عزیزم... هرطوری راحتی
مامان یاشار
22 خرداد 92 12:49
جونم من عاشق بای بای کردن نی نی هام. یعنی این دست کوچولو رو که میارن بالا دلم میخواد قورتشون بدم. جیگرشو که میخواد واسته عشق خودم. خوش به حالت شقایق جون که لاغر شدی من با تموم بدو بدویی که میکنم هنوز6 کیلو اضافه دارمگاهی فکر میکنم دیگه هیچوقت به وزنم بر نمیگردم و این لباسای قدیمی رو بندازم دور بهتره


نسترن جون من 2 ماه شبا شامم رو حذف کرده بودم اما الان دیدم دیگه دارم خیـــــــــــــــــــلی لاغر میشم و هرچی میخورم فایده ای نداره
مریم--------❤
23 خرداد 92 14:30
منم مث شما عاشق باب اسفنجی