ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ارشان و مسابقه نینی شکمو

1392/4/19 18:22
372 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

کوچولوی شیرین زبونم سلام...

خوشله من شما تو مسابقه نینی شکمو شرکت کردی... من 1 عکستو فرستادم و ب دوست و آشناها گفتم ک بهت رای بدن و عدد 480 رو ب 20008080200 پیامک کنن، البته میدونم شاید عکست اونقدر زیبا نباشه ک رتبه بالا بیاری ولی دلم خواست شرکتت بدم... راستش این روش رای گیری خوب نبود... چون ما زیاد کسی رو نداشتیم ک بهت رای بدن.... ولی گل مامان تو هرچی باشی واسه من و بابا علی زیباترین و عزیزترین آدم روی زمینی...

عاشقتم نفس من

اینم عکسته

آخر مسابقه برات مینویسم ک رتبه چند رو آوردی... فقط اینو بدون هرچی هستی و هر شکلی هستی تمام وجود منی و بند بند وجودت بسته ب وجود منه...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

fandoghebarfi
19 تیر 92 21:11
جوجوی خوشکله خاله..هر طور که باشی دوستت داریم.بوسسسسسس
مامان محمدامین
20 تیر 92 0:59
شقایق جون منو محمدامین به داداش ارشان جون رای دادیم
مرضیه
20 تیر 92 1:36
دوست جونم الوعده وفا اومدم بگم به قولم عمل کردم و به ارشان جون جونیم رای دادم انشاا... که خوشگله خاله برنده بشه کلی میبوسمتون
شیما مامان شاهین کوچولو
20 تیر 92 2:02
سلام شقایق جون کارت خیلی قشنگه . خیلی با ذوق و سلیقه هستی عکس ارشان خیلی باحاله ای ول بابا تو دیگه کی هستیییییییییییی
رضوان
20 تیر 92 16:58
همین الان خودم بهش رای دادم قربونش برم مممممممممممممممن
مامان امیر مهدی(سوده)
21 تیر 92 0:38
عزیزم خیلی دیر عکس گذاشتی همه قبلا رای داده بودن اما به نظر من ارشانم خوشگل ترین پسر دنیاست انشاالله تو زندگی نفر اول باشه من به شخصه این مسابقه ها رو قبول ندارم حق و ناحق زیاد میشه برای همین امیر گلمو شرکت ندادم من به خواهرم شقایق گفتم به نازنینت رای بده گلم .
هنگامه
21 تیر 92 10:28
خاله جون تو همیشه برنده ای . برم رای بدم
مامان محمدامین
21 تیر 92 15:15
سلام شقایق جون... خواهش میکنم این حرفا چیه. راستش متاسفانه ما به شما دوریم اخه ما کرج میشینیم...ای کاش نزدیک بودیم و این دو تا داداش به هم نزدیک میشدن
مامان کوثری
21 تیر 92 16:45
عزیزم چون کارت رو به تنهایی میخواین هزینه طراحیش 5000 تومان میشه هزینه چاپ هر عدد کارت هم 1000 هست
الهام (مامان اميرحسين)
21 تیر 92 16:52
خودم برات تبليغ ميكنم با اين عكس قشنگت پرنس پيشي!! لينك رتبه بنديا تو پست ثابت وبلاگمونه حتما ببين
mamane roham
22 تیر 92 23:34
تولدت مبارک شیرین عسل قربونت بره خاله که هر روز خوشگل تر میشی نانازی بوس بوس بوس
مینا مامان آرمانی
20 آذر 92 14:29
شقایق جون از کجا میشه ازین جشنواره ها مطلع شد؟؟اگه بخوایم شرکت کنیم چی باید کرد؟؟
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
عزیزم این مسابقات رو نینی وبلاگ میذاره.... خودش هم اطلاع رسانی میکنه البته جاهای دیگه هم هست