ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

بچه داری ب جاهای سخت رسیده

1392/4/19 18:23
374 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

آهنگ رسول متحرکعزیز تر از جونم... آهنگ رسول متحرکمهربونم... آهنگ رسول متحرکدردت ب جونم خوبی؟

عشق مامان خــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی خسته ام... یعنی مادر بودن ب جاهای سخت رسیده و شدیدا درگیرم... تو هم ماشالا انقــــــــــــــــــــــــــــــدر شیطون شدی ک نگو... دیگه دارم غش میکنم از خستگی.... شب ک تو میخوابی من بیهوش میشم تا واسه شیر بیدار شی... اصلا جون برام نمونده....

وزنمو بگو........ تا الان نگران بودم ک چطوری وزنمو ب قبل بارداری برگردونم الان نگرانم ک دارم زیادی لاغر میشم... وای ک هرچی بگم کمه...واسه همین وقت نمیکنم زیاد بیام وبلاگت...

راستی شاید ب زودی واسه وبلاگت رمز بذارم... اصلا دوست ندارم اینطوری بشه ولی دیگه از دست مزاحما خسته شدم.... نمیدونم چه سودی از کاراشون میبرن....هی پیاماشونو حذف میکنم و بیخیال میشم ولی اصلا ول کن نیستن... نمیخوام تو وبلاگت اصلا وقت براشون بذارم.... ولش کن


از خودمون برات بگم ک چند وقتیه درگیر دکتر رفتنم.... دکتر عمومی ... دندون پزشکی ... آزمایش چکاپ ... چشم پزشکی خلاصه همه چی دیگه... آخه خیلی داغون بودم... حالا هنوزم کارام تموم نشده بازم میرم پیش دکتر.... 


گل پسرم ، قند عسلم امروز اولین روز ماه رمضونه.... وای ک چه حالی میده ک تو هستی.... شیطون بلای مامان با هم روزه کله گنجشکی میگیریم... خخخخخخخ آخه هردومون نمیتونیم روزه بگیریم.... بیچاره بابایی دومین ساله ک تنها روزه میگیره... واییییییییییییی بازم ربنا... چقدر دوست دارم

چند روز پیش دوتا از دوستای دبیرستانم اومده بودن خونمون... مهسا و ساناز! کلی هم ب تو خوش گذشت و برات کادو آوردن... خاله ساناز 2 دست لباس برات آورد و خاله مهسا بهت پول داد! دستشون درد نکنه... ایشالا نینی های خودشون ک بیان ما هم جبران میکنیم.

ی روز هم با مامان هستی( همسایمون) بردیمتون تست بینایی... خداروشکر هم تو و هم هستی چشمای سالم داشتید... ولی هوا خـــــــــــــــــــیلی گرم بود و وقتی رسیدیم خونه مرده بودم! آخه قبلش هم حالم بد بود و تب داشتم... شبش ک بابایی اومد خونه گفت فردا میریم کاپ کامل ک از اونجا دکتر رفتنامون شروع شد

 

ب زودی با خبرای زیاد بر میگردم مامانم... الان خیــــــــــــــــــــــــــــــلی کار دارم قربون قدت برم

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

fandoghebarfi
19 تیر 92 15:04
سلام عزیزم خدا بد نده ایشالا که سالمه سالمی..بوس..منم مثل تو هستم اصلا دیگه وقته هیچ کاری رو ندارم ..بوس.ارشانو ببوس جوجوی خاله رو..
رضوان مامان رادین
19 تیر 92 15:29
وای شقایق جون از بچه داری نگو که این بچه ها پوستمونو کندنمنم درگیرم با پوشک گیری رادین...واییی نمیدونی این موضوع چقدر درگیرم کرده...رادینم اصلا همکاری نمیکنه
مامان امیر مهدی(سوده)
19 تیر 92 17:52
عزیزم شقایق جونم خدا نکنه بیمار باشی امیدوارم زود زود خوب بشی گلم .انشاالله کانون خانواده تان همیشه گرم و سالم باشه .به مزاحم ها اهمیت نده اینها نشکل روانی دارند که تو اینترنت مزاحم دیگران میشن اون هم همچین جایی که مختص مامانها و نی نی های گلشون هست .بی خیال گلم شاد باش و بخند .طاعات و عباداتتون قبول التماس دعا.
مامان یگانه و ریحانه
19 تیر 92 19:52
سلام عزیزم ان شالله که هیچ مشکلی نداشته باشین و زود زود خوب بشین واقعا مادر بودن خیلی سخته ولی همین سختی هاست که بیشتر قدر مادر و پدر خودمون رو میدونیم ان شالله که همیشه سالم باشین و سایه تون بالای سر ارشان کوچولو طاعات و عباداتون هم تو این ماه قبول درگاه حق باشه ما رو هم دعا کنید
مامان یاشار
20 تیر 92 0:07
نگران نباش عزیزم. فقط خسته ای. با بزرگتر شدن ارشان جون ایشالا همه چی به وضعیت قبلیش برمیگرده. ارشانم رو ببوس
مامان محمدامین
20 تیر 92 1:05
شقایق جون واقعا درکت میکنم... منم از وقتی مامان شدم خیلی مشکلا برام پیش اومده ولی فدای سر نینیهامون عزیزم راستی تو پست های قبلت خوندم که تو متولد 69 هستی خیلی جالبه منم 69 به دنیا اومدم ماه مهرپس همسنیم گلم
مامان کوثری
20 تیر 92 16:51
سلام بله نمونه کارتی که دادین رو میشه طراحی کرد فقط بگید با چاپ میخواین یا فقط طرح رو میخواین؟
شقایق مامان آرشا
20 تیر 92 22:24
پس همه هم دردیم. خستگی
هنگامه
21 تیر 92 10:35
خسته نباشی گلم . عزیزم همیشه یکسری آدم حسود هستند که با دادن نظرات منفی عقده های خودشون رو خالی میکنن و تنها راه مقابله با این آدمها بی محلیه . ارشان گلم رو ببوس
هنگامه
21 تیر 92 11:55
شقایق جون ارشان رو برای چکاپ چی بردی؟ غیر از بینایی سنجی
الهام(مامان اميرحسين)
21 تیر 92 16:54
كله گنجيشكيات قبول حق برا ما دعا كنيد زياد
شهرزاد
23 تیر 92 2:17
کی اذیت کرده شقایق جون؟ عکس بده جنازه تحویل بگیر خوب کاری می کنی برو دکتر به خودن برس منم اراک رفتم دکتر برای دندونام ولی ادامه ندادم!