ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

26تیر/اولین اصلاح...

1392/4/29 18:14
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ب پسمل خوشگل خودم             

اومدم بگم ک شما گوگولی مامان 26 تیر برای اولین بار ب طور رسمی موهاتو کوتاه کردی!تشویق البته تا حالا 3 بار خودم چتری هاتو کوتاه کرده بودم ک نریزه تو چشمت...لبخند  ولی این دفعه واقعا کوتاه شد موهات... از خود راضی

اونم ب دستهای پرتوان بابا علی مهربون...خنده خخخخخخخخخ آخه میدونی؟سوال من اصلا دلم نمیخواست موهاتو کوتاه کنم.منتظر یادت میاد تو پست روز شمار اومدن ارشان... (10روز)  چی نوشتم؟سوال اون آخر پست اینکه واسه ب دنیا اومدنت 2تا آرزو دارم...فرشته اولیش سلامتیت بود و دومیش اینکه کچل نباشی!!!!!!!!!!!! خندهو شکر خدا موقع اومدنت من ب هردوتاش رسیدم...خیال باطل

 در مورد دومی یعنی موهات باید بگم ک خییییییییییییلی مو داری گلم و این برای من فوق العادست..بغل چند وقتی بود همه بهم میگفتن موهاشو یکم کوتاه کن و من ی طوری خشن جواب میدادم ک بیچاره ها دیگه تکرار نمیکردن.عصبانی ولی وقتی ک هوا ب 2 آتیشه شدن رسید و هر روز میدیدم ک پیشونیت خیس عرقه دلم سوخت.نگران دوست داشتم موهات خـــــــــــــــــــــــــیلی بلند بشه ولی گناه داری عزیزم.چشم

موهات روی گردن و گوش و پیشونیت پر میشد و خیلی گرمت میکرد.آخ  واسه همینم 1 روز ب بابایی گفتم بیا یکم دور موهای ارشان و کوتاه کن.ناراحت  اولش تعجب کرد ولی واسه این که نظرم عوض نشه سریع اقدام کرد. تعجبخخخخخخخخخخنده

و تنها راهی ک پیدا کردیم ک تو وول وول نخوری این بود ک بشینی تو وان آب. و بقیه ماجرا یعنی موهای خوشگلت رفت.............گریه  الهی قربونت برم با اینکه خیــــــــــــــــــــلی کم موهاتو کوتاه کرده بودیم بازم حموم پر مو شده بود.گریه

البته از اون لحظه نشد عکس بگیرم چون بابایی ک داشت عملیات کوتاهی مو رو انجام میدادمتفکر و منم شدیدا سرگرمت میکردم و مواظب بودم موهای طلائیت خیلی کوتاه نشه!

 ولی بعد از اینکه اومدی بیرون و خوابیدی بابایی گفت یکم دور موهات احتیاج ب صاف کاری داره و از اون برات عکس گرفتمخنده

ارشان قبل از عمل

قبل

اینجا مثل آقا شیره کله گنده داشتی. خخخخخخخ

اصلاح مو

اصلاح

ارشان بعد از عمل

بعد

البته خــــــــــــیلی عوض نشد... فقط دیگه رو گوش و گردنت نمیریزه ک عرق کنی!

 

فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

mamanebaran
30 تیر 92 13:41
الهی عزیزممممممممممممممممم
مبارکت باشه عزیزم ، قربون خوابیدنتتت عسلممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممم عسلکم




میسی خاله جونم
مامان محمدرهام جون
30 تیر 92 15:24
مبارکه عزیزم


میسی خاله
الهام(مامان اميرحسين)
30 تیر 92 16:16
مبارك باشه عزيزم
دوماديت ايشالا


میسی خاله
الهام(مامان اميرحسين)
30 تیر 92 16:16
•*..*•.ســــــلام ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•..
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*.*•. .•*..*•. •*.*
.•*..*•. .•*..*•.



سلام ب روی ماهت
مرسی خیلی قشنگه
شقایق مامان دانیال
30 تیر 92 16:51
http://forums.mrkzy.com/pic/z88z_pic_1336126667_622.gif

اینم تقدیم به ارشان ناز خاله


چه خوشــــــــــــــــــــــــــــل
ب زودی میذارم تو وبم خاله
مامان یگانه و ریحانه
30 تیر 92 19:37
سلام عزیزم خوبین؟
مبارک باشه ان شالله کوتاهی مو واسه دامادیت
دست باباش هم درد نکنه



سلام خاله مرسی ممنونم
ایشالا
رضوان مامان رادین
31 تیر 92 1:10
پسملمون خوشمل بود خوشگلترم شده...ماشا...


ترکان
31 تیر 92 1:35
مبارک مبارک موهای پیشی مبارک


میسی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 تیر 92 3:16
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


مامان کیان کوچولو
31 تیر 92 14:58
وااااااااااای مبارکه خوشگلتر شدی عزیزم


میسی خاله جونم
مامان طه
31 تیر 92 18:16
مبارک باشه عزیزم


میسی خاله
هنگامه
1 مرداد 92 3:03
مبارک باشه گلم . اتفاقا منم بعد از جریانات اخیر میخوام آرسام رو ببرم آرایشگاه ولی وقت نشده .


میسی خاله. آره ب نظرم بد نیست تو این هوای گرم یکم دور موهاشون کوتاه بشه ک فقط عرق نکنن.
مامان محمدامین
1 مرداد 92 13:54
اولین کوتاهیه موهات مبارک عزیز دل خاله
نازی اخه تو چقد عشقی عروسک
میگم شقایق جون منم اصلا دلم نمیخواد موهای محمدامین رو حالا حالاها کوتاه کنم میخوام گیسهاش رو بلند کنم ببافم


میسی خاله جونم
مریم جون منم اصلا دلم نمیخواست کوتاه کنم ولی تو این هوای گرم بچم داشت هلاک میشد همش خیس عرق میشد. حالا تو وقت داری. محمد امین ک اندازه ارشان بشه هوا خنک شده و دیگه لازم نیست بخاطر شیطونی کردنش و عرق کردنش موهاشو کوتاه کنی
♥ نیم وجبی ♥
1 مرداد 92 18:01
ماه شدی عروسک
مبارکهه


منا(مامان کورش)
2 مرداد 92 0:57
ارشان جونم مبارک باشه خوشمل بودی خوشمل تر شدی


میسی خاله جونم
مامان طه
2 مرداد 92 8:20
سلام شقایق جونم بروزم عزیزم


سلام گلم. چشششششششششم
مامان آرتین
2 مرداد 92 8:47
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


آخـــــــــــــــــــــی چه خوشل
زودی میام
رضوان
2 مرداد 92 12:48
سلااااااااااااااااااااااام به اقا ارشان جیگررررم
خاله از بس ک دوست دارم با هر گوشی ک ب دستم رسید ی رای بهت دادم
من که مثل مامان شقایق بی وفا نیستم سالی یکبارم ب من سر نمیزنه


سلام خاله رضوانه جونم. مرسی لطف داری
مامانم بی معرفت نیست خاله با وجود شیطونکی مثل من وقت سر خاروندن نداره و ب زور وب خودمم آپ میکنه
بازم مرسی
fandoghiyebarfi
2 مرداد 92 23:26
ناناسه خاله مبــــــــــــــــــــــارکه جوجویی..بووووووووووووووس


مسی خاله سپیده جونم
مامان رقیه
3 مرداد 92 11:18
آرایشگر مامانه یا بابا؟؟؟
پروردگارا! یه لحظه سرم رو کیبورد بود فک کردم یه هزارپایی چیزی داره از رو میز رد میشه سرمو آوردم بالا با یه عالمه باب اسفنجی مواجه شدم!!!!خخخخخخخخخخخخ


بابا آرایشگره مامان وردست خخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخ خیلی باحال بود