ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ارشان در 9ماه و 19روزگی...

1392/5/7 18:12
331 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلام ب برگ گلم.لبخند سلام ب تمام وجودم.بغل سلام ب عشق مامان شقایق و باباعلیقلب

 

کلوچه شیرینم الان ک دارم برات مینویسم 11 شبه و تو رو پام خوابیدی.خمیازه منم دارم از خستگی میمیرم... خمیازهب خدا جدی میگم...هیپنوتیزم از نوک پا تا فرق سرم کوفته شده انقدر ک امروز تو فوضول خان شیطونی کردی.منتظر مامانایی ک نینی 9 ماهه( از نوع فوضول و شیطون) دارن میدونن من چی میکشم.........شیطان

 از خستگی بگذریم ک تمومی نداره.. ابروبریم سراغ خاطرات پسملم...ماچ

از این روزهات بگم ک هاپو میگی، لبخندجیش میگی،نیشخند میگم جوجوئه میگه؟ تو میگی جیک...چشمک البته نه ب این آسونیا ..خنده. میگم ارشان بگو هاپو میگی پو!!!!!! خندهمیگم وای وای ارشان جیش کرده؟ میگی تیس !!!!!!!!خجالت میگم جوجوئه میگه جیکو جیکو جیک تو هم میگی جـــــــــــی!!!!!!!مژه

این از جریان حرف زدن های شکلات من قلب

 

دوستان میگن چرا کمرنگ شدی و زیاد آپ نمیشی؟ آخک دلیل اولش پسر فوق العاده شیطونشیطان منه ک لحظه ای آروم و قرار نداره ب جز زمان خواب...خواب ک 10 یا 15 دقیقه است ک بنده باید تو همین زمان کوتا ظرفامو بشورم... کلافهلباسامو بشورم... کلافهجارو بکشم...کلافه وسایلای آقا پسرو ک ریخته مرتب کنم..کلافه. غذای افطار و شام همسر و صبحانه و نهار خودم و انواع غذاهای پسرک ک ب هیچ کدوم لب نمیزنه و همه رو خودم میخورم رو مهیا کنم...کلافه و دلیل دوم اینکه مدتیه خونمون رو گذاشتیم واسه فروش از خود راضیو مشتری میاد میبینه و میره( ب دلیل گرونی خریدار نیست) قهقههک امیدوارم ب زودی بفروشیم واز این فسقل جا رها شیم......ابرو و بخاطر رفت و آمد مشتری همیشه باید خونه مرتب باشه و منتظر باشم.زبان حالا من از شما میپرسمخنده وقت واسه من میمونه ک بیام وبلاگ؟یول نه! زبانشما بگو!!!!!!!!!!!!نیشخند

 اینم از دلیل کم پیدا شدنم...فرشته

 

حالا میخوام ی سری عکس بذارم ک خستگیم بره....زبان

اول از همه دعای خالصانه مادر و پسر در شب قدر برای سلامتی ی نینی ک مثل ارشانم دوستش دارم، ماچی مشکل کوچولو براش پیش اومده. ناراحت واسه سلامتیش ی صلوات بفرستیم ک ایشالا خـــــــــــــــیلی زود و کامل رفع بشه...فرشته

[تصویر: 32149174189493695910.gif] 

دعا 

 

ب قول مامان آرشا سر پیری و معرکه گیری.قهقهه ههههههههه تا حالا علاقه ای ب کریر نداشتی الان ک پاهات از زانو مونده بیرون ب دلت نشسته..........ابله

سر پیری و معرکه گیری

 البته در مواقع لزوم کریر استفاده های دیگه ای هم داره...خنده مثل قله نوردیقهقهه

استفاده از کریر

 استفاده از کریر

استفاده از کریر

شما در مقابل دوربین مخفی قرار دارید خخخخخخخخخخنیشخند

استفاده از کریر

استفاده از کریر

مامان شقایق چقدر عکس میگیری... بذار ب کارم برسم دیگه............عصبانی

استفاده از کریر

وقتی هوا گرمه و این مامان خانم نمیذاره موهام کوتاهتر بشه منم مجبورم اینطوری موهامو جمعشون کنم ک عرق نکنم...متفکر

بازم گل سر 

 بازم گل سر

 

پسرم ماکارونی دوست داره و خودش بلده بخوره...خوشمزه( البته بعد از خوردنش هم باید دوش بگیره هم خونه جارو برقی کشیده بشه)ماچ

ماکارونی

 

خب بعد این همه خستگی ارشان خوابید:

1

دیدی دیدینگ............... من بیداااااااااااااااااارم

 

2

الان با تفنگم مامان شقایقو میکشم ک هی منو نخوابونه......

3

اینم آواز پیروزی........

4

عزیز دلم با همه خستگی هام میخوامت از ته دل............. شکلک خداحافظی

 من اینجا بری خداحافظ شکلکعشق قلب دست لبخندسخنرانی حباب خداحافظی شکلک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مائده(ني ني بوس)
7 مرداد 92 0:59
خاله با اون دستاي كوچولوت يادت نره ما رو دعا كني


محتاجیم ب دعا خاله جون
مامان طه
7 مرداد 92 9:22
ای ارشان نازم چقد تو بامزه ای خاله

دستشو که تفنگ میکنه خ دوس دارم

ببوسش حسابی


میسی خاله جونم. چشم شما هم طه رو ببوس
مامان محمدامین
7 مرداد 92 13:20
قربون اون حرف زدنات...قربون اون تفنگ بازیات...قربون اون خراب کاریات عسل خاله
شقایق جون درکت میکنم خواهر واقعا بچه داری در کنار شیرینی هایی که داره فوق العاده سخته
ایشا... خونه رو میفروشید به سلامتی یه جای بزرگتر میرید و ارشان خاله هی با روروئک رانندگی میکنه


مرسی مریم جونم لطف داری بووووووووووووس انشالا
مامان محمدرهام جون
7 مرداد 92 15:40
خخخخخخخخ گل سراشو عزیمی به خدااه اه ارشان ژانگولر چه کشتار دسته جمعی توی وبت راه انداختیبیچاره کریر اگه پا داشت قطعا فرار میکردماکارونی هم نوش جونت عروسک ناز


از کارمون خوشش نیاد میکشتمون خاله..... میسی بووووووووووووووس
شهرزاد
9 مرداد 92 2:15
فدای این گل پسری بشم من ...آرشان خاله تفنگتو یکم بگیر اون ورتر خاله ...خطرناکه ها


خخخخخخخخخخ کیو کیو.
مامان امیر مهدی(سوده)
9 مرداد 92 15:48
فدات بشم قشنگم ماشاالله روز به روز داری خوشگل تر میشی نفسم مامان شقایق یک بوس گنده از صورت ماه ارشانم بکن.


خدانکنه خاله مهربونم. مسی. بوووووووووووووس
مامان یگانه و ریحانه
9 مرداد 92 21:01
قربون حرف زدنات و بازی کردنات،چه جیگر شده با اون موگیر سرش
واقعا منم فقط موقع خواب دخترا باید کارامو انجام بدم اصلا فرصت هیچ کاری برام نمیمونه
ارشان جون ومامانی ما رو هم دعا کنین بوس برا ارشان خوشمزه
ما هم آپیم


خدانکنه خاله جونم میسی. شما ک کارت 2 برابر ماست دوست جونم
شقایق مامان دانیال
10 مرداد 92 1:02
ایشاله همیشه دلت شادو لبت خندون باشه پسرک ناز موچولم .



میسی خاله شقایق جونم