ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

210-ارشان تولد مامانت مبارک.......

1392/5/10 12:18
664 بازدید
اشتراک گذاری

 

آقا ارشـــــــــــــــــــــــــــــانم تولد مامانت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیروز یعنی 10 مرداد تولدم بود......

هوووووووووووووورااااااا

totalgifs.com aniversario gif gif 79.gif

totalgifs.com happy-birthday gif gif 05.gif

دیروز خیلی بهم خوش گذشت... این اولین سالی بود ک فرشته کوچیکم روز تولدم تو بغلم بود. ارشانم خیلی دوستت دارم مامانم. ممنون ک هستی...

 این زیباترین تولد عمرم بود. درسته هیچ ربطی ب من نداشت. خخخخخخخخخخخخخ، هم واسه تو شعر تولد خوندیم و تو کلی ذوق و دس دسی کردی هم شمعهارو تو فوت کردی ولی بهترین تولدی بود ک تو عمرم داشتم. 

totalgifs.com happy-birthday gif gif 01.gif

دیشب مامان شراره + بابا رضا + دایی جون اومدن خونمون.

یعنی قرار بود من ی روزی از روزهای ماه رمضون خانوادمو دعوت کنم و فکر کردم چه روزی بهتر از این روز ک تولدم باشه ... 5 شنبه هم باشه ... باباعلی هم شیفت شب نباشه. واسه همین از اول ماه رمضون واسه روز تولدم برنامه ریزی کرده بودم...

 افطار درستیدم و شام درستیدم و کیک هم خودم پختم. خدارو شکر ک مامان شراره از صبح اومد تورو نگه داشت فندقم وگر نه ب هیچ کاریم نمیرسیدم...

اینم نمایی از کارهام...

totalgifs.com happy-birthday gif gif 08.gif

تولدم

پسملم با دایی کُپُلی منتظرن تا سفره پهن شه و حمله کنن...

تولدم

اینم دست پخت خودم. البته از سفره افطار یادم رفت عکس بگیرم. اونجا هم خیـــــــــــــلی زحمت کشیده بودم ... خخخخخخخخخ

 تولدم

اینم کیک مامان پز ک انگشت پسرکم داره میره ب سمتش. خخخخخخ

کیکم خیلی خوشمزه شده بود... کلی هم براش زحمت کشیدم ولی نمیدونم چرا خامه ای ک درست کرده بودم پف نکرد و همش ریخت. مهم اینه ک خودم درستش کرده بودم و همه تعریف کردن.

امسال من 22 سال رو ب پایان رسوندم و وارد 23 سال شدم. و از اونجایی ک کیک رو خودم پختم یادم رفت شمع بخرم. این ابتکار خودم واسه شمع 22........ 2تا اینور 2تا اونور میشه 22.......

تولدم

تولدم

تولدم 

حالا بریم سر اصل مطلب، کادو ها ...خخخخخخخخ 

دیشب همسر عزیزم بهم هدیه نقدی داد (ک براش نقشه کشیدم و ب زودی میگم ک چی خریدم باهاش) و بابا جون ارشان از طرف پسرک هم برام جای شمعی ک چند وقت پیش خوشم اومده بود رو خرید

تولدم

علی مهربونم ارشان شیرینم ممنون... خیلی دوستتون دارم

 بابا رضا و مامان شراره عزیزم هم برام ی لباس خوشگل ب رنگ بادمجونی خریدن... 

باباجونم ، مامان گلم خیــــــــــــلی ممنونم (فعلا نتونستم عکسشو بگیرم و بذارم)

و داداش کپلی عزیزم هم ب قول خودش بهم آب جوب داد!!!!!!! خخخخخخخ یعنی ادکلن جوب

دادشی جونم مرسی. بوس 

تولدم

و از همه کسانی ک تولد منو فراموش نکرده بودن و بهم تبریک گفتن بی نهایـــــــــــــــــــــــت ممنونم. دوستای وبلاگیم زهرا جون مامان امیر حسین کوچولو، مونا جون مامان آریان و سپیده جون مامان امیر مهدی ممنونم ک تولد منو یادتون بود

و دوست جونم سمیه عزیزم( مامی کیان) تولدت ک هم زمان با خودمه مبارک باشه... بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

رضوان
11 مرداد 92 12:36
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک مامان شقایق مهربووووووووووووووووووووووووون


ایشالا همهیشه در کنار هم روزهای خوبی رو داشته باشین



میسی دووووووووووووووست گلم
ممنونم
الهه(مامان یاسان)
11 مرداد 92 12:45
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
به به عجب کیکی
شقایق جونم معلومه حسابی زحمت کشیده بودیاااااااااااااا
ایشاالله 120 سالگیت


مرسی الهه عزیزم. بوس. آره خداییش خسته شدم ولی ب خوش بودنش می ارزید. ممنونم دوست خوبم
مامان محمدپارسا
11 مرداد 92 14:52
تولدت مبارک خانومی
همیشه
خوش باشید


مرسی دوست گلم
شهرزاد
11 مرداد 92 15:06
تولد تولد تولدت مبارک شقایق جووون بابا خیلی جووونی که ! جای نوه ی منی 7 سال از من کوچیکتری


مرسی شهرزاد جونم. خخخخخخخخخخخخخ نه بابا همچین گفتی نوه فکر کردم کم کم 40 داری.
مامان سید عرشیا
11 مرداد 92 15:11
مبارک باشه عزیزم.انشالله که سالیان سال در کنار خانواده با لب خندون و دل شاد جشن تولد بگیرید.
ما که نمی دونستیم تولد شماست. هدیه ما به شما یک دسته گل آرشان خان نازو ببوس


ممنونم عزیز دلم خیلی لطف داری
رضوان مامان رادین
11 مرداد 92 17:40
تولدت مبارککککککککک دوست عزیزم....
مامان شقایق جون چقدر شما نسبت به من اوچولویی...تازه 22 ساله شدی؟9سال از من کوچکتری


مرسی عزیییییییییییییییزم. راس مییگی؟؟؟؟؟؟؟
مهم اینه ک دوستای خوبی هستیم
مرضیه
12 مرداد 92 0:26
واییییییییییییییییییی شرمنده این چند روز نیومده بودم نت ندیدم که تولدت بوده دوست جونم
اما با تاخیر تولدت مبارک باشه عزیزم
امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشی و در کنار خانوادت با خوبی و خوشی زندگی کنی
دلم براتون یه ذره شده بود گلم
از طرف من ارشان خاله روکلی ببوس


مرسی دوست خوبم... لطف داری بووووووووووووس
شهرزاد
12 مرداد 92 2:53
خصوصی داری شقایق جوون


این چه فکریه اومده تو سرت شهرزاد جون؟؟؟؟؟؟؟؟ ب الان فکر کن.
جیران بخشنده
12 مرداد 92 15:47
سلام من از خواننده های خاموش وبلاگ شما هستم 14 سالمه و عاشق بچه ها هستم راستی من هم 10 مرداد به دنیا اومدم خیلی برام جالب بود


سلام عزیزم. ممنون ک وبلاگمو میخونی... جدی؟؟؟؟؟؟؟/ پس تولدت مباااااااااارک
شیما مامان شاهین کوچولو
12 مرداد 92 16:12
شقایق جون تولدت مبارکککککککککککککک ایشاله 120 سالگیت
3 سال با هم اختلاف داریم خخخخخخخخخخخخ منم 25 سالمه. ایشاله بتونیم دوستهای خوبی واسه هم باشیم.


مرسی دوست گلم. بووووووووووس ایشالا گلم.
مامان امیر مهدی(سوده)
12 مرداد 92 17:02
مبارک مبارک مبارک تولد شقایق جون گلم مبارک انشاالله تولد صد سالگیتو جشن بگیری عزیزم انشاالله همیشه به شادی باشی و سلامت باشی و به تمام ارزوهای قشنگت برسی.


مرسی دوست گلم. بووووووووووس
مامان یگانه و ریحانه
12 مرداد 92 19:13
سلام مامان شقایق جون
تولدت مبارک عزیزم
ان شالله همیشه در کنارهم خوب خوش و سالم زندگی کنین


سلام عسیسم... مرسی دوست خوبم... بووووووووووووس
شقایق مامان دانیال
12 مرداد 92 19:13
تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک دوست خوب و نازم . ایشاله به همه آرزوهات برسی و دامادی پسرتو ببینی .
میبوسمت هوارتــــــــــــــــــــــا
تاخیر منو ببخشید . نبودم .


مرسی دوست خوبم... بووووووووووووس
مامان یاشار
12 مرداد 92 23:15
شقایق جون تولدت با تاخیر مبارک عزیزم. ایشالا سالیان سال کنار همسر مهربونت و پسر خوردنیت شاد و سلامت زندگی کنی. میبوسمت


مرسی دوست خوبم... بووووووووووووس
مامان طه
13 مرداد 92 0:21
تولدت مبارک عزیزممممممممممممممممم

راستی 70 هستی؟

اگه که همسنیم


مرسی دوست خوبم... بووووووووووووس نه 69 هستم. من 22 رو تموم کردم و رفتم تو 23.
مامان پندار
13 مرداد 92 2:50
تولدت مبارک مامان ارشان جونی ..... امیدوارم همیشه سایه ات بالای سر حباب کوچولوت باشه....
منم مردادی ام و از بابت این تفاهم خوشحالم


مرسی دوست خوبم... بووووووووووووس جدی؟ آخ جون ی تفاهم
مامان رقیه
13 مرداد 92 9:00
مبارکک باشه خانوم خانوما
ایشالا سالهای سال کنار علی اقا و گل پسرت شاد و خندون باشی
کادوهاتم مبارکت باشه


مرسی دوست خوبم... بووووووووووووس
مامان آنیل
13 مرداد 92 15:05
وای عزیزم سی دی بلاگ مبارک
تولدتون هم مبارک نمیدونستم 22 ساله هستی چقد خوب و پر انرژی.
کادوهاتونم مبارک باشه


مرسی دوست خوبم... بووووووووووووس
fandoghiyebarfi
13 مرداد 92 21:31
مامانی سلام تولدت مبارک من فکر میکردم شهریور تولدته...ببشید...بوووووووووووووس ایشالا سایه ات بالا سر پسر و شوهرت باشه دوستم..


سلام عسیسم... مرسی دوست خوبم... بووووووووووووس
افسانه مامان پارمین
14 مرداد 92 1:49
شقایق عزیزم ،
تولدت مبارک . بهترینها را برایت آرزومندم .


مرسی دوست خوبم... بووووووووووووس
مریم (مامان ِ ترنم!)
14 مرداد 92 12:17


تفلد... تفلد... تفلدت مبالک!
مبالک! مبالک! تفلدت مبالک!



بفخشین که یه ذله دیل شده!


مرسی گلم. ممنونم
فرناز خاله آرسن جون
14 مرداد 92 22:25
مـــــــــــــــبارک مبـــــــــــــــارک تولد شقایق جون مبارک باشه 100 ساله بشی در کنار همسر و محمدارشان دست گلت درد نکنه بابت کیک و شام دست همه درد نکنه بابت هدیه های قشنگشون


مرســـــــــــــــــــــــــــــی دوست گل من. بوســـــــ
جیران بخشنده
14 مرداد 92 22:26
خیلی ممنونم تولد شما هم مبارک


میســـــــــــــــــــــــی
منا مامان اریان
15 مرداد 92 7:35
واااااااااااااایییییی چه کیک خوشمزه ای درستیده بودی دلمونو آب کردیییییییییی
سفره افطاریت هم عالی بوددددد آففففففررررین به مامان شقایق کدبانو کادوهات هم مبارکت باشه عزیزم انشالا همیشه به خوشی و شادی باشی این 3 تا گل هم برای شما خانواده خوشبخت


خخخخخخ ممنونم دوست گلم. بوووووووووووس
مامان محمدرهام جون
15 مرداد 92 14:09
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککک الهی 120ساله شی وهمیشه شاد وتندرست باشی عزیزم


میسی گلم بوووووووووووووس
مامان کیان کوچولو
17 مرداد 92 1:44
عزیزم منو ببخش که دیر اومدم واسه تبریک ...
تولدت مبارک خانومی ... مرسی که از منم اسم بردی مهربووون

همه پستای خوشملتو خوندم اما اینقدر سرم شلوغه .. توی یه فرصت مناسب برا همشون کامنت میذارم ..
اون تپلی منو ببوس ..
بازم تولدتو تبریک میگم مامان کوچولو


قربونت برم سمیه جون. میدونم درکت میکنم. فدای تو وپسمل خوشگلت
مهرنوش مامان مهزیار
16 شهریور 92 8:03
شقایق جون تولدت با تاخیر فراوان مبارک الان از اون ساعت هاست که وبتون اومد بالا


قربونت برم دوست گلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
11 مهر 92 4:14



بوووووووووووووووووس