ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

داستان اسم گل پسرم دردسرساز شد...

1391/5/5 23:56
639 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره۵/۵/۹۱

سلام جوجه خوشگل مامان وبابا خوبی دردونه من؟

الان که دارم برات مینویسم مامان شراره و دایی امیر اومدن پیشمون که ما حوصلمون سر نره......niniweblog.com آخه هوا ۴۳ درجه گرم شده و ما نمیتونیم تا جلوی در هم بریم و حوصلمون سر میره...البته این بیچاره هارو با زبون روزه کشیدم اینجا و الانم خوابشون برده واومدنشون هیچ فرقی به حال من نکردهsmile emoticon kolobok

حالا برم سر اصل موضوع یعنی اسم تو فرشته مامان...

مامانی نمیدونم چرا همه رو اسم تو حساس شدن؟ فکر میکنن من چه اسم عجیبی انتخاب کردم... بابا به خدا اسم پسر منم ۱ اسم مثل همه اسمای دیگه.... فقط من خیلی دوستش دارم... این اسم شاید ازنظر بقیه اصلا قشنگ نباشه...

خیلی ها ازم ناراحت شدن که چرا اسمشو نمیگی؟ نمیدونم چی بگم؟ چه کار کنم؟ به بابایی گفتم میخوام اسم پسرمونو تو وبلاگش بنویسم آخه داره به۱ موضوع بزرگ تبدیل میشه.........niniweblog.com

بابایی اسمتو به مامان شیرین گفت و اونم خیلی خوشش اومد و تبریک گفت و قول داد به کسی نگه...

ولی حالا میخوام اسم پسرمو بگم تا بقیه فکر نکنن اسم محمد من اسم عجیبیه...

اسم پسرم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

بله پسرمsmile emoticon kolobokاسمت اینه... محمد ارشان یعنی دلیر و شجاع

 

اینم از اسم شما گل پسر مامان....... ایشالا که تا اون موقع که میای بغل مامان کسی تو فامیل این اسم رو نذاره چون خدا میدونه که من چقدر عاشق این اسمم...

 

قابل توجه کسانی که اعصاب ندارن: این اسم پسرمه... دیدید که چیز عجیب و غریبی نیست...

مامان جون ایشالا که خودتم این اسمو دوست داشته باشی...niniweblog.com

 

مامان و بابا عاشقتن ارشان گلم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامانی
6 مرداد 91 16:10
عزیزم محمد خیلی قشنگه ولی ارشان نه


از نظرت ممنون
من این اسمو واقعا دوست دارم


سمانه(مامان محمدرهام)
6 مرداد 91 16:21
میدونم چی میگه من به همه اونایی که اسم محمد اول یه اسم ایرانی براشون تعجب آوره میگم کوته فکر.

من خودم خوابام بی برو برگرد تعبیر میشه وعلت اضافه کردن محمد به رهام هم همین بوده یعنی خواب دیدم وبعضیها که ادعای تمدن وکلاسشون میشه ازم پرسیدن محمد چرا؟؟؟؟
به قول شما انگار اسم عجیبیه!!!!!!!!!!!!!!

امیدوارم خدا بهشون قدرت فهم این نام بزرگ روبده ومن با افتخار وبا صدایی رسا میگم:

عاشق خودش واسم زیباشم

محمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدرهام



خوبه که یکی منظور منو میفهمه و همدرد منه
سمانه(مامان محمدرهام)
6 مرداد 91 16:22
وبلاگ جدید وتعیین نام زیبای محمــــــــــــد ارشان مبارک.

ان شالله نامدار باشه شقایق جونم.بوووووووووس


ممنونم خاله
سلامت باشید


مامان کیان کوچولو
6 مرداد 91 17:54
عزیزم مبارکه .. اینم قشنگه .... مبارکه ..
آرشان به تنهایی هم قشنگ بود ...الان شده ایرانی و عربی .. اما بگم باید خودت دوس داشته باشی ..
به سلامتی عزیزم نامدار باشه انشالله ..


خیلی ممنونم
محمد نذرشه
آرشان نیس خاله اَرشان


مامان کیان کوچولو
6 مرداد 91 17:56
عززیزم یه ؟
منم میخوام آدرس وب کیان و عوض کنم .. چ.پون اون موقع اسمش معلوم نبود ...اما الان ..
ولی نمیدونم اگه راهنماییم کنی ممنون میشم .....
بوووووووووس


عزیزم من 1وبلاگ جدا تو نینی وبلاگ درست کردم و تمام مطالب بلاگفاییمو کپی کردم تو این وبلاگ
سخت نبود ولی وقت گیر بود
mamane Ali
6 مرداد 91 18:01
مباركه ولي من اولين باره كه اين اسم رو ميشنوم .. البته تازگیا همه اسم های جدید میزارن ! حالا معنیش چیه؟
راستی وبلاگ جدیدت هم مبارک .. خیلی خوب شد که اومدی نینی وبلاگ .. تو بلاگفا خیلی وقتا نمیتونستم برات نظر بزارم

ممنون خاله
اسم جدیدی نیست
یعنی دلیر وشجاع
سمیه
6 مرداد 91 20:39
نامدار باشه


سلامت باشید
ترکان
7 مرداد 91 0:01
وبلاگ جدید مبارکمن متولد1373 هستماسم نینی هم قشنگههر کسی یه نظر و سلیقه ای داره.به نظر من محمد اول هر اسمی که بیاد زیبایی اون اسم دو چندان میشه.محمد اَرشان هم قشنگه.


مرسی عزیزم
نظر منم همینه
مامان هومن
7 مرداد 91 2:11
سلام شقایق جان

به نینی وبلاگ خوش اومدی اینجا امکاناتش واسه وبلاگ نینی خیلی بیشتره


سلام عزیزم
آره منم به همین دلیل اومدم نینی وبلاگ


مامانی
7 مرداد 91 6:20
اره خوبه ولی با اسم زیبای محمد جور در نمیاد

در ضمن اسم های ترکیبی الان دیگه د مده شده اصلا زیاد نمیذارن


ولی به نظر من خیلی مد شده
ممنون از نظرت
ولی من بیش از اندازه این اسمو دوست دارم و محمد نذرشه...
مامانی
7 مرداد 91 12:18
چی بگم والا
setare
7 مرداد 91 12:24
سلام
وبلاگ قشنگیه
اسم پسرتون هم مبارک
به نظر من خودت مهمی و به حرف بقیه گوش نده
اگر خودت این اسمو دوست داری بذارش
(به نظرم خیلی زشته که اینطوری برات نظر گذاشتن اگر بلد نیستن نظر بذارن بهتره فقط 1تبریک خشک و خالی بگن نه اینکه تو ذوق کسی بزنن)


ممنونم دوست من
من ناراحت نشدم... خب هرکس نظرشو داده
مامان یاشار
7 مرداد 91 17:26
وبلاگ جدید مبارک باشه شقایق جون. همه اسمها قشنگن ، وظیفه پدر و مادر انتخاب نام نیک واسه بچه است که اسمی هم که شما انتخاب کردی هم قشنگه هم معنی قشنگی داره. مبارک دسته گلت باشه. ایشالا نامدار باشه


ممنون گلم.... سلامت باشید خاله جون
مامان کیان کوچولو
8 مرداد 91 3:31
سلام عزیزم اول مرسی از راهنماییت .. اما الان که دیگه فکر نمیکنم وقت این کار و داشته باشم باید بذارمش واسه بعد ها .....
در مورد اسم هم مرسی که تذکر دادی چون من نمیدونستم .....شرمنده .. اما اینم خیلی قشنگ و جدید و بروزه ......
ایشالله که نامدار و سلامت باشه این نینی گلم ...و تپلی بدنیا بیاد عزیزم..مواظب خودتون باشین گلممممممم



خواهش میکنم خاله جون
آره از این به بعد سرت شلوغ میشه...
باید کم کم درستش کنی...
مامان کیان کوچولو
8 مرداد 91 3:33
من خودمم اولش میخواستم بذارم محمد کیان
اما دیگه کیان تصویب شد ...
قشنگه گلممممم


ممنونم محمد کیانم خیلی قشنگه.... ولی حالا دیگه کیان قشنگ تره
mamane roham
11 مرداد 91 13:14
اسمش خیلی هم قشنگه به هیچ کس توجه نکن. عالیه مهم اینه که خودت خوشت بیاد عزیزم. تولدت هم مبارک الهی که صد ساله بشی . دعاتون کردم .


مرسی خاله جون
ممنونم از لطفت
صبا
12 مرداد 91 14:59
ارشان خاله اسمت خيلي قشنگه دوست دارم نفس خاله


وااااااااااای سلام خاله صبا
تو هم اومدی؟
مرسی
صبا
13 مرداد 91 2:27
سلام عشق خاله اميدوارم خوبه،خوب باشي همتوهم مامان گلت،آبجي من صليقتوخيلي قبول دارم خودتم ميدونم واقعأمحمدارشان قشنگ،جالب،مدروزواسم 2تايي جالبي هست (عشق خاله مطمئنم توهم به دنيابياي مثل ماعاشق اسمت ميشي نفس خاله )بوووووووووس هم واسه توهم واسه مامان گلت


مرسییییییییییییییی
نظر لطفته گلم
یه دوست
17 مرداد 91 16:50
خوش نام باشه!
مطمئنی پسرت از این انتخاب اسم شما راضیه؟
خودتون از اینکه هی بخواین به همه بگین اَرشان نه آرشان خسته نمیشید؟
از اینکه همه ازتون بپرسن اَرشان یعنی چی کلافه نمیشید؟

به نظر من اسم قشنگی نیست! ولی مهم شما هستید که میخواید صداش کنید..



ممنون از نظرت ولی من بی نهایت این اسم رو دوست دارم... در ضمن هیچ پدرو مادری نمیدونه که بچش از اسمش خوشش میاد یا نه!هرکسی هم معنیشو ندونست یا نتونست درست صداش کنه محمد میگه! به قول خودت مهم ماییم که عاشقانه این اسمو دوست داریم...