ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

تولد مامان ارشان...

1391/5/17 23:53
373 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره 10/5/91

سلام سلام پسر مامان...

خوبی گل خوشگلم؟

تولد تولد تولدم مبارک... آره دردونم... امروز 10 مرداد تولد مامانته... خیلی خوشحالم... الان برات تعریف میکنم تو این روز چه خبر بود...

شب قبلش رفتم خونه بابارضا موندم... اولین کسی که بهم تبریک گفت باباعلی بود که خیلی خیلی ازش ممنونم و از همینجا 1بوس خوشگل براش میفرستم... (علی جان ممنونم)

صبح ساعت 10 بیدار شدیم و مامان شراره و دایی امیر با آهنگ تولد شروع به رقصیدن کردن و دورم میچرخیدن وآهنگ تولدت مبارک میخوندن و من هنگ کردمقهقهه کلی خندیدیم...

تا غروب اس ام اسای تبریک تولدمو میخوندم و غروب که شد موقع افطار باباعلی با کیک و کادو اومد خونه

بعدش هم دایی امیر که رفته بود بیرون با کادو اومد خونه

شب هم بابارضا اومد و جشن خودمونی ما شروع شد...

کلی عکس گرفتیم که بعدا میبینیشون... اول بادکنک بازی، شمع فوت کردم، کیک خوردیم، کلی چیپس و پفک و میوه خوردیم و بعدش نوبت کادوها شد...

اول همسر عزیزم کادوشو داد...(چون چیزی لازم نداشتم بهم پول داد + 1فلش که روش با لیزر حک کردنshaghayegh.ali.arshan) خیلی قشنگه... مامان شراره گلم بهم 1پیراهن بارداری داد، بابارضا ی مهربونم هم پول داد... داداش گلی هم برام لوازم آرایش خرید...

همینجا از همشون ممنونم... دقیقا موقع کیک خوردن بود که عمو مجتبی زنگ زد و از پشت تلفن شروع کرد به خوندن آهنگ تولد...  آخه شیفت شب بود و نمیتونست بیاد...

امروز 11مرداده و ما قراره 4تایی بریم شمال(من ،تو،باباعلی،عمومجتبی) ایشالا که بهمون خوش بگذره...

اینجا میخوام از همه دوستای وبلاگیم که به یادم بودن و تولدم رو بهم تبریک گفتن تشکر کنم.... مرسی مرسی مرسی دوستای گلم

پسر خوشگل مامان ایشالا سال دیگه تولدم تو هم هستی و نمیذاری 1دقیقه راحت بشینیم...قهقهه

 

 بعدا نوشت:تاریخ نوشتن:١٥/٥/٩١

٣تا دیگه کادو به کادو هام اضافه شد: عمو مجتبی:پول ،الناز جونم:١ رومیزی خیلی خیلی خوشگل،ترکان عزیز: ١ پست جدا مخصوص خودم تو وبلاگش

مرسی مرسی مرسی بازم مرسی از همه دوستای گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سمانه(مامان محمدرهام)
12 مرداد 91 0:27
یه بار دیگه..از اول

تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککککککک

کیان کوچولوی ما هم به دنیا اومد وبه مامانش بهترین هدیه رو داد.
برای دعای خوشگلتم میگم آمین.
سفرتونم بی خطر باشه وحسابی بهتون خوش بگذره.


ممنون سمانه جون
ایشالا به سلامتی
ایشالا دوماد بشه
مامان هومن
12 مرداد 91 3:20
سلام دوست عزیزم
تولدت مبارک باشه ایشااله 120 ساله بشی
در کنار همسرت و نینی کوچولو


ممنونم عزیزم
مرسی
ترکان
12 مرداد 91 11:44
تولد تولدت مبارک.کادو هاتون مبارکبه وبلاگه من سر زدید؟آخه کادو تولد من اونجا بود



مرسی دوست گلم
حتما میرم
maman amirhosein
12 مرداد 91 14:29
تولدت مبارک عزیزم
ایشالله نی نی نازت به سلامتی به دنیا میاد و باهم جشن میگیرین


ممنونم عزیزم
مرسی که به ما سر زدی
مامانی
12 مرداد 91 19:32
تولذت مبارک عزیزم


ممنونم دوست من
صبا
13 مرداد 91 2:37
سلام،تولدت مباک ايشاالل...100ساله شي،نه 120ساله شي نه 120ساله کمه هميشه زنده باشي(بوووووووس)ايشاالل...سال ديگه تولدت باوجودت باوجودمحمدارشان جون قشنگتروجالبتربشه


وااااااااااااااای مرسی خاله صبا
مامان یاشار
14 مرداد 91 11:51
خیلی مبارک باشه شقایق جون. ایشالا سفر هم خیلی بهتون خوش بگذره عزیزم.


مرسی عزیزم.......ممنون
مامان بهراد
14 مرداد 91 12:18
تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید


حتما دوست من
مهرنوش مامان مهزیار
14 مرداد 91 13:36
شقایق جون بازم تولدت مبارک


بازم ممنون گلم

❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 10:00
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


حتما دوست من
دوست من
15 مرداد 91 23:03
تولد تولد تولدت مبارک

بیا شمعها رو فوت کن تا صد سال زنده باشییییی

انشالله تولد 120 سالگیت عزیزمممممم


ممنون دوست گلم