ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

روزهای اظطراب و شب قدر...

1391/5/20 23:53
302 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلكخاطره ١٧/٥/٩١

سلام گل پسرم... سلام قند عسلم... سلام تاج سرم

الان تو هفته ٢٩هستیم و چند روز دیگه میریم تو٨ماه و تو حالا خیلی بزرگ شدی... وقتی به روزهایی فکر میکنم که اندازتو بر حسب حباب و دونه سیب حساب میکردم خندم میگیره... چه زود بزرگ شدی مامانی! البته درسته که خیلی مونده اما تا همینجا روزی ١٠٠٠٠ بار باید خدارو شکر کنم که تورو بهمون داده...

دفعه قبل که رفته بودم پیش دکتر ١خانومی رو آورده بودن که تو هفته ٢٩ درد زایمانش شروع شده بود...که یه کمی باعث استرس من شده...  هرچی خدا بخواد همون میشه گلم...

این روزا خیلی کتاب و مجله های بارداری میخونم که خیلی هم کمکم میکنن... مخصوصا شهرزاد مثلا یاد گرفتم که زردی نینی هیچ ربطی به کاروتغذیه مامانا نداره یا اینکه پماد و روغن هیچ تاثیری به ترک های روی شکم نمیذاره(البته اینو تجربه هم ثابت میکنه) کلی نرمش یادگرفتم که زیر نظر دکترم انجام میدم وزن تو هم که نرماله خدارو شکر...

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

گل مامان امشب شب قدره... شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) امام اول ما...

تو این شب خدا بهمون گوش میده... مامانی واسه همه دعا کن: مریضا، گرفتارا، آرزومندا، نینیا... همه و همه

از همه دوستا گلم هم التماس دعا دارم

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

این روزا وقتی بیرون نمیرم باتو تو خونه تنها هستم خیلی کیف میکنم... چه خوبه که هستی ارشانم چقدر قشنگه که یکی منو مامان صدا کنهconnie_feedbaby.gif

درسته که الان حرف نمیزنی و نمیتونم تو چشمای کوچولوت نگاه کنم اما همین که تکون میخوری یعنی( من پیشت هستم مامان)

ای خدا کی میشه پسرم بیاد بغلم و انقدر وول بزنه که اعصاب برامون نمونه 

این روزا همش منتظر پاییزم(مهر) هیچ وقت انقدر واسه رسیدن ماه مهر لحظه شماری نکرده بودم...

من و بابایی عاشقانه منتظرتیم پسر پاییزی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ترکان
17 مرداد 91 16:10
التماس دعا داریمچیزی به مهر نمونده.چشم باز کنید رسیده


محتاجیم به دعا دوست من
خدا کنه زود بگذره
Mumy
17 مرداد 91 17:14
مامان هومن
18 مرداد 91 3:54
دیگه واقعا چیزی نمونده 2 ماه خیلی زود میگذره و تموم میشه
دکتر تاریخ زایمانتو کی زده ؟


26مهر خاله جون
تا اون موقع.................
mamane roham
18 مرداد 91 9:19
سلاممممم عزیزم. دلم براتون تنگ شده بود. خوبین ؟ نی نی جون ما خوبه. آقا ارشان گلللل معلومه که حسابی بزرگ شده. و ما هم دعا می کنیم که زود زود بیاد تو بغل مامان بابای گلش. ما رو هم دعا کنید


سلام
منم همینطور
مرسی مامانی
محتاجیم به دعا
یاس
18 مرداد 91 14:37
انشالله صحیح و سالم به دنیا می یاد



من خودم 26 مهر به وبلاگتون سر می زنم اگه به دنیا اومده بود اسم شو تو متولدین 26 ثبت می کنم اگرم زود تر شد زحمت خبرش باشماست


خیلی ممنون
چشم..... مرسی
مامان یاشار
18 مرداد 91 15:40
التماس دعا خانومی، دعای شما حتماً اجابت میشه ما رو هم یاد کن. دیگه چیزی نمونده زود میگذره و انتظارت تموم میشه عزیزم.


انشاا...
محتاجیم به دعا عزیزم
یاشار گلمو ببوس
سمانه(مامان محمدرهام)
18 مرداد 91 18:12
تقدیم به شقایق جون ومحمد ارشان نازنین


وااااااااااااااااااااااااااای
ممنون دوست جونی
سمیه
19 مرداد 91 14:59
منظر یک مهر پر مهر هستید
خیلی زود از راه میرسه
التماس دعا


محتاجیم به دعا
مامی مهتا
19 مرداد 91 15:11
از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد … امشب چشمانم را با آب توبه می شویم و کلام قرآن در دهانم می ریزم تا خواب چشمانم را نیازآرد … *** .¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____در شب قدر ________*** _***______لحظه دعا ونیایش *** _*** مرا هم فراموش نکن *** ___***__محتاج دعا ______*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•
mamane Ali
19 مرداد 91 21:25
سلام عزیزم
منم تو بارداری خیلی این دعا رو میکردم که نینیم بیاد شیطونی کنه و هی بره رو اعصابم.. الان دارم شدید اجابت دعامو میبینم .. یعنی نق زدنش رو اعصابه هاااا ! انشالله بکشی خواهررررر
التماس دعا


سلام
از خدامه... ممنون
محتاجیم به دعا
صوفیا مامان سامیار جون
20 مرداد 91 4:42
ایشالله به سلامتی این نه ماهم تموم میشه وارشان کوچولو میاد تو بغلت عزیزم .


ممنون مامانی... سلامت باشی...
کجا بودی این مدت؟
دلمون واسه شما و سامیار گلی تنگ شد