ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

مامان بی تجربه...

1391/5/20 23:52
293 بازدید
اشتراک گذاری

786719_morningsong.gif

خاطره 20/5/91

پسملم سلام...

1اتفاق فوق خنده دار برام افتاد... مامانی مثلا اومدم خودمو سرگرم کنم و از طرفی 1کار خیر هم کرده باشم... واسه اولین بار میخواستم حلوا درست کنم...  2ساعت تمام سر پا وایسادم و کلی زحمت کشیدم و 3جای دستم هم سوخت... ولی خراب شد!!!!!!!! یعنی افتضاح شد!!!!!! فقط هم بخاطر 1 بی تجربگی من...

و اون بی تجربگی این بود که وقتی حلوام خراب شد تازه فهمیدم نباید با آرد برنج درستش میکردم و باید با آرد گندم میشد......قهقهه

چه میدونستم خب تا حالا درست نکرده بودم

  وقتی به باباعلی گفتم کلی بهم خندید  اما دلداریم داد که تقصیر من نبوده چون آرد اشتباه شده بود خراب شد

خب حالا نمیخواد انقدر بهم بخندی دردونه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بهراد
21 مرداد 91 1:09
عیبی نداره زیاد پیش میاد مهم نیت.....


ممنون گلم... 1 خاطره خنده دار شد واسم
مامانی
21 مرداد 91 7:34
گلم بازم اگه تا حالا درست نکردی تو خونه پدری که دیدی

ارد برنج برا حلوا؟؟


خوب من از اونایی بودم که نه دست به کار خونه میزدم نه دنبال یاد گرفتنش بودم
mamane roham
21 مرداد 91 9:25
سلام عزیزم. خوبی؟ حالت بهتر شده ؟ انشالله که این روزها زود زود میگذره و فقط خاطرش می مونه. راستی حسابی از خودت عکس بگیر . من که از بی حالی و مریضی حتی یک عکس هم ندارم. فدای سرت که حلوا خراب شد. خودت سالم باشی .


سلام دوست جونم
بدک نیستم... آره عزیزم هی عکس میگیرم... یعنی من که همش حالم بده شوهرم حواسش به این چیزا هست...
ممنونم
elnaz
21 مرداد 91 11:44
سلام شقایق جونی...اشکالی نداره تجربه شدواست...ببخش عزیزم نتونستم چندروزبیام چون کامیم خراب شده بودتازه درست شد...ارشان جونمو ببوس ازطرف من


سلام الناز جونی..... مرسی که اومدی... از گوشیت راضی هستی گلم؟
ارشانم برات بوس میفرسته
مامان یاشار
23 مرداد 91 14:09
فدای سر خودت و ارشان جون که خراب شد. خودتو خسته نکن زیاد دختر جون


چشم