ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

مهمانی فرشته ها...

1391/2/25 15:06
246 بازدید
اشتراک گذاری

          تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net     

 

                                          خاطره ۲۵/۲/۹۱

سلام نفس مامان. خوبی زندگیم؟ امروز اولین روز هفته ۱۷ بارداری من و زندگیه توست و تو الان ۱۲ سانت قد و ۱۵۵ گرم وزن داری. قربون کوچولوییت بشم. از۱۲۰ روزگیت گذشته مامانی...تو مجله شهرزاد خوندم واسه ۱۲۰ روزگی تو تو خونمون مهمون داریم... تعدادشو نمیدونم فقط میدونم میان با یک هدیه با ارزش. تمام این روزها منتظر چنین روزی بودم عزیزم. شنیدم تو روایتها اومده که روح هرانسان در ۱۲۰روزگی درکالبد جنین دمیده میشه.

                                                       http://www.getsmile.com/luckandfortune/angel5.gif

باورم نمیشه... روزی که حباب کوچولوی من پر میشه ازروح خدا و من میزبان این مهمانی هستم... میزبان مهمانی فرشته ها!    

                                                   تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

                     تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)