ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

هدیه روز مادر...

1391/2/17 15:05
2,093 بازدید
اشتراک گذاری

                تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

                                               خاطره ۱۷/۲/۹۱

سلام  جوجویی...

گلم این خاطره مال ۱۶ هفتگیته که رفتم پیش دکتر سمیعی. روز خوبی بود. منو تو  پشت در اتاق دکتر تنها منتظر موندیم تا نوبتمون بشه. آخه هم باباجون شیفت بود هم مامان شراره شمال بود. خلاصه نوبتمون شد و رفتیم تو... خانم دکتر جواب آزمایشتو دید و گفت تو خوب خوبی... (خدارو شکر)

بازم صدای قلبتو شنیدم و واست ضعف رفتم. قربون اون قلب کوچولوت برم که اونقدر تند میزنه. از دکتر پرسیدم الان میشه ازصدای قلب نینی فهمید پسره یا دختر؟ دکتر بعد از ۱ربع توضیح که درصد تشخیص خیلی کمه و ممکن اشتباه بشه و بعدا نیای بگی تو گفتیو.... گفت ۶۰٪ پسره. نینی نمیدونم چطوری حالمو برات بگم که چقدر ذوق کردم... بماند که از بیمارستان تا خونه همه چطور نگام میکردن و فکر میکردن دیوونه ام که واسه خودم میخندم.!!!!!!!!!!!

راستی روز مادر۳تایی رفتیم شمال... من وتووباباجون. من برای اولین بار به جز هدیه روززن هدیه روز مادر گرفتم اونم ازتو! تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدراستی باباعلی ۱کیک خرید و روش نوشت روزت مبارک... ازطرف حباب! دلم نمی خواست اصلا ببرمش.

اینم عکسش:

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

روزمادرصبح ساعت ۸ بود و همه خواب بودیم. توخواب احساس کردم یکی داره آروم بادست بیدارم میکنه. فکرکردم باباجونه ولی وقتی چشمامو باز کردم دیدم بابایی خوابه هنوز یکی داره خیلی آروم میزنه به شکمم. اولش ترسیدم اما وقتی به خودم اومدم فهمیدم تویی اشک توچشمام جمع شد. تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدوقتی دستمو گذاشتم روت آروم شدی. تودلم ازت تشکرکردم که بهترین هدیه روزمادر روبهم دادی!  

باباعلی هم از شنیدن این خبر کلی ذوق کرد. اون روز روز خوبی واسه هر ۳تامون بود. منو باباجون از اینکه تو داری بزرگ میشی خوشحال بودیم وتوهم که چون مارو خوشحال کرده بودی خوشحال بودی. تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

                                                              

            تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر جون
8 اردیبهشت 92 17:30
آخیییییییییییییییییییییییییییییی


بوس
مریم
10 اردیبهشت 92 18:44



بوس