ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

زیباترین عیدی...

1391/7/4 23:40
528 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ4/7/91

سلام شکر پنیر مامان...

فندقی چطوری؟ دیگه چیرزی نمونده ناز پسرم بیای پیشم... دارم لحظه شماری میکنم...niniweblog.com

گلم 2روز پیش یعنی یکشنبه نوبت دکتر داشتم... باباجون شیفت بود و عمو مجتبی مهربون زحمت کشید و منو رسوند بیمارستان... ساعت 5 نوبتم بود اما چون منشی منو میشناسه و میدونه زیاد اجازه نشستن ندارم 1ربع به 5 رفتم تو! (آخه خودم یه زمانی پرسنل بودم دیگه...)

خلاصه جون دلم بعد از اینکه دکتر سمیعی رفت دیگه نرفته بودم کلینیک تا الان که بار اول بود دکتر جدیدمو میدیدم... دکتر مریم صداقت! کلی تحقیقات کردیم و دیدیم خیلیها تعریفشو میکردن... خدارو شکر دکتر بدی به نظر نمی اومد...

بعد از آشنایی و خوندن پروندم فشارمو گرفت که 11 روی 5 بود، وزنم 75، ضربان قلبتم شنیدم و کلی قربون صدقه ات رفتم... خداروشکر از همه چیز راضی بود مامانی... بعدش رفت رو اصل موضوع یعنی سونو... برگه سونوگرافیتو دید و از اونم کلی راضی بود و گفت هیدرونفروز که تو کلیه هات جمع شده بعد زایمان تخلیه میشه و از الان نگرانش نباش، البته باید بعد از اومدنت به سرعت ختنه بشی!... بازم پناه بر خدا تا بیای گلم...Heart Smile

بعد از اون رسید به موضوع مهمی به نام روز زایمان!!!!!!!!!!!!!!

جونم برات بگه گل پسرم که شما الان دیگه کاملی و هر لحظه ممکنه به دنیا بیای، به همین دلیل دکتر نامه پذیرش رو نوشت و با بیمارستان هماهنگ کرد که هر لحظه درد زایمانم شروع شد بلافاصله بهش خبر بدن... اما گفت که بهتره تا همون 26 مهر صبر کنیم که تو کاملا تپلی بشی! منم خوشحالم چون 26 مهر سالگرد ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه است پسرم... وتو روز عید میای پیشمون... وتو زیباترین عیدی از طرف فاطمه زهرا و حضرت علی به ما هستی که از خودشون میخوام تا آخر عمر پشت و پناهت باشن!

خوشگل مامان همه چیز واسه اومدنت آمادست... همه کارارو کردیم... دیگه فقط منتظریم با قدمای قشنگت خونمونو گل بارون کنی!

**********************************************

دوستای خوبم، عزیزای من، مهربونا، قربونتون برم من! چند باریه که میبینم مطالبم که با ذوق و احساساتم واسه گل پسرم مینویسم کپی شده تو وبلاگای دیگه!!!!!!!!!!!

من هرچی تو این وبلاگ مینویسم از ته دلم برای پسرمه! میشه خواهش کنم شما هم همینکارو بکنید؟

به خدا هیچ قشنگی نداره که مطالبی که من از احساسات خودم نوشتم رو کپی کنید تو وبلاگ خودتون....

فقط باعث میشه که منو ناراحت کنید!

عاجزانه خواهش میکنم شما هم از احساستون کمک بگیرید، کپی کردن شاید وبلاگتونو قشنگ کنه اما حرف دل خودتون نیست!

بازم ممنون میشم

**********************************************

فقط 22 روز مونده به اومدنت پسر خوشگلم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رضوان مامان رادین
4 مهر 91 15:14
چقدر خوب فقط 3 هفته مونده.......
شقایق جون از حالا خودتو آماده کن که چند روز اول تولد پسر کوچولو باید 24 ساعته بیدار باشی.سخته اما واقعا لذت بخشه


آره گلم... باشه عزیزم.ممنون
marjan
4 مهر 91 15:56
جیگرتو برم عیدی خوشگل!انشالله همیشه زیر سایه ی امیرالمومنین و خانم فاطه ی زهرا باشین!خصوصی داری خانمی


مرسی خاله جونی
هدي مامان مه نيا
4 مهر 91 17:41
آخ جون ني ني مي خواد بياد


=>=