ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

اوضاع این روزای ما...

1391/8/18 23:31
318 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته من سلام، حالت چطوره دردونه من؟

الان که دارم برات مینویسم مثل عروسک خوابیدی که دلم میخواد برات بمیرم...

لالا کردی

شیرینم حالا از این مدت با تو بودن بگم:

برنامه روزانمون اینطوریه که صبح بعد از رفتن باباعلی ساعت 6:30بیدار میشی جاتو عوض میکنم و بَه بَه میخوری تا ساعت 8 یا 8:30 با هم بازی میکنیم و بعد میخوابی. منم تند تند کارامو میکنم، هر یک ساعت شیر میخوری و تا غروب تقریبا همینطور پیش میری.

اما ساعت 8غروب دلپیچه هات شروع میشه... خدا به داد برسه. انقدر پیچ میزنی و زور میزنی که قرمز میشی. اون لحظه ها اسمتو گذاشتیم انار! چون گرد و قرمزی!!!!!!!!

انار تپلی 

تا 2الی 3ساعت همینطوری و بعد خوب میشی و میخوابی! عاشق حموم رفتنی. وقتی مامان شراره میبرتت حموم جیک نمیزنی.

عشق مادر

 وقتی با لوسیون ماساژت میدم کلی حال میکنی.  از لباس عوض کردن بدت میاد و کلی گریه میکنی.

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 الان دیگه مامان و بابات و کامل میشناسی گلم. آخه وقتی نازت میکنم بهم خیره میشی و یهو میخندی. وقتی باباعلی صدات میکنه با دقت گوش میدی و به سمت صداش بر میگردی حتی پشت تلفن.

میخندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 خیلی صورتت رو چنگ میندازی. مثلا داری بازی میکنی یهو جیغت میره هوا. میام میبینم صورتتو کندی و مجبورم همیشه دستکش دستت کنم که زیاد از این وضع راضی نیستی...

اخماشو

وقتی بیداری یک لحظه هم تنها نمیمونی و یا باید بغلت کنیم یا تو گهواره تکونت بدیم. تقصیر خودمه که بغلیت کردم. عاشقتم وقتی موقع شیر خوردن تو چشمام زل میزنی و گاهی لبخندهایی بینمون رد و بدل میشه!

ناناز مامان

به شدت قلقلکی هستی. تا حدی که موهاتو هم شونه میکنم خودتو جمع میکنی چه برسه به گردنت... باباعلی همیشه پاهاتو قلقلک میده و تو هم پاتو میکشی.

وقتی باهات بازی میکنم کامل دقت میکنی و سعی میکنی سرتو بلند کنی. باچشم اسباب بازیتو دنبال میکنی و به صداها واکنش نشون میدی و بر میگردی.

عشقمی

جونمی

وبرای پایان حرفام این عکس خوجلو برات میذارم:

نفسم

میدونی که مامان وبابا عاشقتن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

marjan
18 آبان 91 14:11
وای خدای من.الهی فدای این چشمای خوشرنگت برم!شقایق اسفند و صدقه فراوشت نشه
این دل دردا خیلی بذه پسر خواهر منم داشت!
مامانم میگه این دل دردا تا 4 ماه هستً!به مرور بهتر میشه


مرسی مرجان جونم
خدا به داد برسه تا 4ماه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مهساولوبیاجون
18 آبان 91 23:04
سلام شقایق جون مادرشدنت را تبریک میگم محمد معین منم خیلی نفخ داره از شدت نفخ همیشه رنگش قرمز میشه میشه بپرسم دکتر چه دارویی برای نفخ به گل پسری داده .مرسی که بهمون سرزدی باافتخار لینکت میکنم


سلام گلم. ممنونم عزیزم. خانومی تا 1ماه هیچ دارویی بهش نداد الان 2روزه 1 قطره به اسم biogaia داده روزی 5 قطره. اونم گفته بعد 2.3 روز بهترش میکنه. تو چی میدی بهش؟ منم لینکت میکنم دوست خوبم
مریم مامان مهساولوبیاجون
18 آبان 91 23:13
سلام ماشاله چه زرنگی شقایق جون من هنوز فرصت پیدا نکردم عکسای بیشتری توی وب بزارم اخه تمام شب من ومعین بیداریم اگه بشه روزا می خوابیم اخه همش گریه میکنه منم بغلش میکنم ودورش میدم


سلام. منم شبا یکسره ارشان به بغل رژه میرم... روزا مامانم نگهش میداره یکم به وبلاگ برسم یا بخوابم
رضوان
18 آبان 91 23:57
عزیز دلم چقدر این پسرمون نازه ماشاا... دلم میخواد بخورمش.
شقایق جون راستش لالایی را خودم از تو اینترنت پیدا کردم.راستش خودمم نمیدونم شاعرش کیه؟



مرسی خاله جوووووووووووووون
ولی خیلی قشنگه
مامانی
19 آبان 91 7:32
ای جان به به چه خوردنی شده این گل پسر

ماشالا

شقایق جون بیا بروزم


مرسی گل خانومی
زودی اوووووووووووووووووووووووووووومدم
دوست من
19 آبان 91 17:21
خالهههههههههههههههه قربونش بره
خالهههههههههههههههه فداش بشه

الهييييييييييييييي

عزيزم هرچي كه نوشتي دقيقا وصف حال ني ني خودمه

راجع به دل پيچه من از وقتي شربت كوليك پد روبهش دادم كمي بهتر شد مثلا نيم ساعت قبل از تاريكي هوا كه دل پيچه اش شروع ميشه بهش بده راجع به مقدارش هم دكتر واست تعيين ميكنه

بله گلم تا 4 ماهگي وضع همينه!!! مادر از انواع غذاها محروم و ني ني هرروز دل پيچه اما چشم به هم بزني ميگذره

خود من الان راحت دارم آش رشته و ديزي و اين چيزها رو ميخورم و به ني ني هم شيرميدم اونهم عيننننننننننننننن خيالش نيست!!! اوووه چقدر حرف زدم !سرتو درد آوردم

پس فكركردي خدا بهشتش رو مفتي ميندازه زير پامون!!
انارتو ببوس محكمممممممم


مرسی خاله جونم
خداکنه واسه منم زود بگذره راست میگی
مادر بودن یعنی همین
بازم مرسی
Mumy
19 آبان 91 18:20
وای چه خوشمل شدی خاله جون ماشاالله
ارمینم دل درد بود اما الان خوب شده فقط موقع پی پی کردن درد داره
منم میگفتم اوووووووه کو تا چهار ماه اما اینقدر زود میگذره که نگو با همه سختی هاش !


مرسی خاله جونی مهربون
قربون آرمینم برم
برام 10تا ببوسش
mamane Ali
19 آبان 91 21:29
سلام عزیزم .. ماشالله چقدر بزرگتر و صدالبته خوشمل تر شده !
علی هم خیلی زور میداد ! راستی 1 ماهگی گل پسر مبارک


سلام گل خانوم
ممنون
واااااااااااااای مرسی که قبل از گذاشتن مطلب یادت بود
مهرنوش مامان مهزیار
20 آبان 91 8:19
سلام عزیزم این روزها روزهای خیلی قشنگی. خوش به حالت که شاغل نیستی . من مهزیار بعد از 4 ماهگی گذاشتم پیش مادرشوهرم و رفتم سرکار. هرچند که صبح ها خیلی زود بیدار میشدم و به کارهای صبحش میرسیدم و خواب تحویلش میدادم اما خیلی سخت بود ماه های اول ساعت گرسنگیش که شیر میخواست من احساس میکردم و گریه میکردم. قدر تمام لحظه ها رو بدون عزیزم.
ارشان جون با اون چشمهای نازش ببوس.


سلام خانومی
آخییییییییییییییییییییی چه بده اونطوری. مرسی گلم
مامانی
20 آبان 91 12:28
1 ماهگیش مبارک شقایق جون

ای جان بخولمت عزیز خاله


وااااااااااااااای مرسی خاله جون که قبل از گذاشتن مطلب یادت بود


فاطمه (مامان آیلین)
20 آبان 91 12:31
وای خدااا داره کم کم لپ در میاره ...جونم عزیز خاه عکس آخریه عجب عکسی شده آیلین هم از تعویض لبس بدش می اومد هنوز هم که داره یه ساله میشه بدش میآد. خدا این عشق قشنگ رو براتون حفظش کنه


ممنون خاله جونم
آیلین گلی رو ببوس
مامان امیر مهدی (سوده)
20 آبان 91 13:05
عزیزم اکثر پسرها دل دردهای کولیکی دارن امیر مهدی منم داشت تا 5 و 6 ماهگی خوب شد یعنی وقتی غذای کمکی براش شروع کردم خوب شد بستگیبه شیر خودت داره غذاهای نفاخ نخور باد گلوشو بعد از هر شیر خوردن بگیر حتما خیلی کمک کننده است قربون اون مراحل رشد و تکاملش برم من عزیزممممم.قالب نو هم مبارک عزیزم خیلی نانازه.


وای یعنی تا 5.6 ماه همینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی خاله مهربون
هدی مامان مه نیا
20 آبان 91 23:36
______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__♥████████████████████████♥___________♥███♥
_♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥]

           ♥          ♥

                   ♥                     ♥

             ♥                   ♥

              ♥

           ♥                   ♥       ♥

                      ♥
                             ♥      ♥

    ♥         ♥

     ♥

             ♥         ♥



             ♥                   ♥

  ♥             ♥

     ♥

           ♥           ♥
                   ♥                     ♥
 ♥                     ♥

             ♥                   ♥

              ♥
♥             ♥
     ♥

           ♥           ♥

                   ♥                     ♥

             ♥                  ♥

              ♥

           ♥                   ♥       ♥

خیلی نازی خاله ،


وای ممنون خاله جووووووووووووونم
مامان محمدرهام جون
21 آبان 91 12:34
خاله قربون خوابت،انارشدنت،شیرخوردنت وخندیدنت وهمه حالتات بره عزیز دلمممممممممم.

شقایق جون تاثیر ماشاژها بینظیره حتما امتحانشون کن زودی گل پسرت خوب میشه.

قربون این رویای پاییزی به حقیقت پیوسته خوشگلم برم الهی


حتما امتحان میکنم خاله جون
مرسییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان شیوا
21 آبان 91 14:57
ارشان کوچولو یک ماهگیت مبارک گل پسر...چقدر زود یک ماه گدشت البته فکر کنم برا مامانت خیلی هم زود نگذشته باشه


مرسی خاله جونم
مامانم تو این 1 ماه پیر شد