ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

کوچکترین اعتمادی...

1391/8/26 23:30
302 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا ساز وبلاگ

سلام شیرین عسلم

الان تو بغلم بودی و داشتی شیر میخوردی و چشمای تیله ایت و مستقیم به چشمای من دوخته بودی...

قربون چشمای خوش رنگت برم من.....

وقتی میخوام باد گلوتو بگیرم اینطوری نگام میکنی...

میخورمت

مامانم فردا اولین روز محرمه... من عاشق محرمم. یعنی کیه که عاشق محرم نباشه؟ امسال محرم با وجود ناز تو یه حال و هوای قشنگ دیگه ای داره. از زمانهای قدیم من عاشق نینی هایی بودم که تو محرم لباس سقایی میپوشیدن. امسال تو قراره ایشالا لباس سقایی تنت کنی. مامان شراره که تو سیسمونیت برات لباس سقایی خریده.  وای چه حالی میده اون لباس و تنت کنم و ببرمت تو هیئت. خدایا شکرت. چه روزایی که آرزو میکردم نینیمو با لباس سقایی ببرم هیئت.

راستی گوگولی میدونی تو کوچکترین مرد خانواده مایی؟ کوچکترین اعتمادی...

میدونی که من و باباعلی پسر عمو و دختر عمو هستیم. پس اسم فامیل هممون مثل همه! وتو کوچکترین اعتمادی هستی که از همه با اصالت تری. چون هم مامانت اعتمادیه و هم بابات.

...اینم عکس مردای اعتمادی...

اعتمادی

حالا معرفی میکنم:

از سمت راست: باباعلی ارشان که همسر عزیز و پسر عموی منه! بابارضای من که عموی باباعلی میشه! عمو میثم ارشان، عمو مرتضی ارشان، گل پائیزی که بغل عمو مرتضی خوابش برده! عمو جعفر (عموی مشترک من و باباعلی) ، دایی امیرِ ارشان، عمو مجتبی ارشان!

(البته پدرجون ارشان( بابای باباعلی که عموی منه) + 1 عمو و پسر عموی مشترک تو عکس نیستن)

پیچیده بود نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عاشقتممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

marjan
26 آبان 91 4:00
وای خدا ارشان گلی فدای اون چشمای خوشرنگت بشم نازنینم
عروسکم سینه زن کوچولو ی اما حسین
انشالله روز به روز به تعداد مردای اعتمادی اضافه بشه و این مردکوچولوهم همیشه سالم باشه
خصوصی داری گلم


مرسی خاله مرجان جونم.
سلامت باشی.
دوست من
26 آبان 91 9:02
خدا حفظشون كنه سالهاي سال با خوشي و سربلندي در كنار هم باشيد

عزيزم همش يادم ميره برات بنويسم كه خاطره زايمانت رو خوندم خيلي قشنگ بود عزيزم خداروشكر كه هردوتون سالميد

خوشكل چشم تيله اي رو ببوسش وقتي آروغشو زد!!!!


مرسی خاله مهربونم
رضوان مامان رادین
26 آبان 91 13:19
من عاشق نی نی هاییم که لباس سقایی میپوشن.رادینم پارسال این لباسو پوشید.
امسالم تنش میکنم.
التماس دعا مامانی


منم خیلی دوست دارم
حتما عکسشو بذار ببینمش
مامانی
26 آبان 91 15:11
ای جانم لباشو ببین خداااااااااااااااااااا

دلم ادم غش میره واسش

میبوسمت ارشان عزیزم

وایییییییییییییی لباس سقایی ها خیلی نازن ارشان توش ماه میشه بخدا

دوستون دارم دعا برا منو پسریم یادت نره


مرسی خاله مهربون
حتما
محتاجیم به دعا
مامان رقیه
27 آبان 91 9:27
شقایق جان یعنی اون لباس قرمزه باباته؟ ماشاءالله دمشون گرم مگه چند سالشونه؟ عمو از برادرزاده ها جوونتره هههههههههههههه
اونوقت تو چندسالته شقایق جونم؟
اینا از رو کنجکاویه ها آخه خیلی برام جالب بود
همه پستای جدید رو خوندم کادوهای پسری مبارکش باشه
اصطلاح چشای تیله ای خیلی خنده دار بود


آره عزیزم. بابامه. 45 سالشه. منم 22 سالمه
مرسی خاله جونی
هدي
28 آبان 91 19:41
ان شا لله هميشه شاد باشيد.


مرسی شما هم همینطور