ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

کادوها...

1391/8/26 23:29
835 بازدید
اشتراک گذاری

20

تاریخ:٢٦/٨/٩١

عزیز دل مادر سلاااااااااام. ارشانِ مامان چطوره؟

جوجویی امروز اومدم تا از هدیه هایی که واسه به دنیا اومدنت بهت دادن بگم. میخوام برات بنویسمشون که وقتی بزرگ شدی تغییرات رو حس کنی.............

چون سیسمونی و وسایلت کامل بود اکثرا برات نقدی کادو گذاشتن که مستقیم میره تو حسابت واسه آیندت.

اول از همه از کادوی خودم بگم که باباجون از طرف خودش و تو به من داد: یه کارت هدیه با مبلغ ٢٠٠.٠٠٠تومن و روش نوشت تقدیم به شقایق، از طرف ارشان و باباش

مرسی

ویه حساب مسکن جوانان که مدام باید پر بشه برای تو از طرف بابای مهربون

پدر جون + مامان شیرین مهربون ١٥٠،٠٠٠تومن

مرسی

بابارضای مهربون یه دستبند که روش نوشته ماشالا

مامان شراره عزیز یه زنجیر طلا + پلاک چشم نظر

مرسی

عمو مرتضی٥٠.٠٠٠   و   عمو مجتبی٥٠.٠٠٠   و   عمو میثم٥٠.٠٠٠

دایی امیررضا٥٠.٠٠٠

(اول میخواستم تک تک همه کادوهای بقیه فامیل رو هم بنویسم اما دیدم همشون پول نقدن بهتره کلی بگم و الکی پست رو طولانی نکنم)

به طور کلی برات ١.٣٠٠.٠٠٠ تومن پول جمع شد + ٤ دست لباس + یه پتو

با تشکر از همه

مرسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی
26 آبان 91 15:37
ماشالا مبارکش باشه

ایشالا به سلامتی


سلامت باشی خاله جونم
هدي
26 آبان 91 19:25
به به مبارك باشه ان شا الله به سلامتي


مرسی خاله جون
مامان مهربد
27 آبان 91 9:21
سلام مبارکا باشه.انگار به ما سر نمیزنی عزیزم ....یه سوال تاحال چندتا قالب عوضیدی ؟من که هر بار میام یه مدل قالب میبینم


سلام. ممنونم
گلم این روزا با وجود پسری یکم سخته برام به وبلاگا سر بزنم.
من زیاد قالب عوض میکنم
دوست دارم تنوع داشته باشم.
مهرنوش مامان مهزیار
27 آبان 91 10:39
وای چه پسر پولداری. دختر میارم بهش میدم البته اگه دخترهای خانواده ای اعتمادی اجازه بدنددددددد


اعتمادی ها هنوز دختر کوچیک تر از ارشان ندارن.
خاله جون یه دخمل خوشگل بیار ما زودی بیایم خواستگاری
رضوان مامان رادین
27 آبان 91 13:04
مبارکت باشه جیگرییییییییییییی


مرسیییییییییییییییی
مامان امیر مهدی (سوده)
28 آبان 91 0:19
مبارک باشه عزیزم


ممنونم خاله مهربون
mamane Ali
28 آبان 91 1:28
دست همه درد نکنه .. انشالله به خوشی از پولهات استفاده کنی گلم


مرسی خاله جونی
مامان امیر مهدی (سوده)
28 آبان 91 18:10
این خبر را برسانید به کنعانی ها.بوی پیراهن خونین کسی می اید...التماس دعا.


محتاجیم به دعا
رضوانه
28 آبان 91 19:17
سلام من وب ندارم ولی از خیلی وقته بهت سر میزنم خیلی محمد ارشان جونو دوسش دارم بهترینهاااااا رو واستون ارزو میکنم مامان شقایق گل


ممنون گل من
خوشحالم میکنی بهمون سر میزنی عزیزم
مامان کیان کوچولو
7 آذر 91 17:37
دست همگی درد نکنه اما عزیزم چه کار قشنگی .. من یادم نبود که یه پست واسه کادو ها بذارم ...
راستی نگران جووش ها نباش .. حوب میشن ..


بازم دیر نشده
میتونی بذاری