ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

خدا تورو به من داد...

1391/9/13 23:27
530 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

گل مامان چطوره؟ عزیز دلم تا الان داشتم تورو میخوابوندم... امشب من و تو میخوایم تنها بمونیم... آخه بازم باباعلی شیفت شبه و هوا انقدر آلودس که نمیتونیم تا دم در بریم... (بین خودمون بمونه، این آلودگی  هوا بهونه خوبی بود واسه با تو بودن، دلم میخواست یکم با هم تنها باشیم)

دیشب مهمون داشتیم... همکار بابایی با خانومش(خاله زینب) و دخمل خوشگلش (هستی جون) اومده بودن دیدنت...(وبلاگ هستی جونم تو لینکا هست) برات 1 خرسی قرمز خوشگل هم آوردن... دستشون دردنکنه... صبح ساعت 5 صبح طبق روال هرروز واسه شیر خوردن بیدار شدی... وقتی شیر خوردی برخلا هر روز که میخوابیدی، امروز بیدار موندی... انقدر سرحال بودی که انگار ساعت 11 صبحه. با صدای بلند میخندیدی. جیغ میزدی و آقا آقا میگفتی! خیلی خوشحال بودی... من و بابایی با چشمای خواب آلود و متعجب نگات میکردیم... نمیدونم چرا انقدر میخندیدی؟ قربون خنده های صدادارت برم من...

چون قرار نبود امروز بریم خونه بابارضا، مامان شراره ساعت 2 اومد خونمون. تو هم که تقریبا میشناسیش و تا باهات حرف میزنه بهش میخندی و خودتو لوس میکنی. بعدشم حمومت کرد و یکم پیشمون موند و بعد رفت.

الان که داشتم میخوابوندمت  و برات لالایی میخوندم یهو یادم اومد یه پست برات بذارم و شعرایی که برات میخونم تا بخوابی رو بنویسم... هر دفعه یکیشو میذارم... الان این شعرو خوندم و تو مثل یه فرشته خوابیدی... قربون شکل ماهت برم...

 لالایی ارشان + عکسایی از خوابیدن نانازم تو 2ماهگی

خدا منو آفرید که عاشق تو باشم

جز عاشق تو بودن کاری نداشته باشم

خدا به من نفس داد تا از تو شعر ببافم

تا که ببینی هر دم دور تو در طوافم

لالا پسرم

یه حسی داد تا زندم صدات باشه تو گوشم

به شوق داشتن تو تنپوش عشق  بپوشم

خدا چشامو واکرد تا تورو خوب ببینم

از دشت دلخوشیها برات شادی بچینم

لالا نفسم

خدا دلو به من داد تا به تو مبتلا شم

که روز میلاد عشق دست خالی نباشم

خداتورو به من داد تاتو قلب تو جا شم

تو مروارید احساس من صدف تو باشم

لالا دردونم

خدا تورو آفرید که من تنها نمونم

که اسم تو شب و روز بشه ورد زبونم

خدا نگاه تورو گره زد به نجابت

تا من عاصی از بند راضی شم به اسارت

لالا زندگیم

خدا با مهربونی دلتو آشنا کرد

تو قلب سوت و کورم چه محشری به پا کرد

خدا تو رو آفرید که معجزه ببینم

تاوقتی که تو باشی منم عاشق ترینم

لالا جیگرم

اینم برای پایان حرفام

مامان و بابا برات میمیرن آقا ارشان گل

بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

marjan
13 آذر 91 22:55
دلمو بردی با این پست شقایق!
چقد دلم میخواد وقتی که ارشانتو بغل کردی و مثل یه فرشته داری براش زمزمه میکنی یه کنار می ایستادم و نگاهت میکردم!



وای مرجان چقدر تو مهربونی
احساس میکنم مثل خودم شدیدا احساساتی هستی
مامان آنیل
13 آذر 91 22:59
به به چه پسری گل پسری خدا حفظش کنه عزیزم


مرسی خاله جون
مامان آنیل
13 آذر 91 23:01
شرمنده عزیزم اینترنتمون کم سرعت بود نتمیتونستیم سر بزنیم از این به بعد در خدمتیم


ممنون که بهمون سر میزنی
خوشحالمون میکنی
مامان رقیه
14 آذر 91 9:33
خیلی دوستت دارم پسرک نازم آروم بخواب و همیشه قدر مامان گلت رو بدون
عجب لالایی هایی من خوابم گرفته


مرسی خاله مهربونم
رضوان مامان رادین
14 آذر 91 10:14
چه لالایی قشنگی...


مرسی لطف داری خاله


مامان یاشار
14 آذر 91 14:38
وااااااااااااااااایییییییییییی شقایق جون چه لالایی عاشقانه خوشگلی. خدا برات حفظش کنه. گاهی که شب با نی نی تنهاییم خیلی خوبه. نمیدونم یه حس عجیب و قشنگه. خوب و آروم بخوابی عزیز دل خاله


ممنونم نسترن جووووووووون
آره خیلی خوبه
مرسی خاله جونی
مریم مامان ارمیا
14 آذر 91 14:46
خدا تورو آفرید که من تنها نمونم

که اسم تو شب و روز بشه ورد زبونم

خدا نگه دارت باشه عشقم


مرسی خاله مهربون
همچنین ارمیا جووووووووووووون
دوست من
14 آذر 91 15:04
واااااااااااااااااااااااااي جيگرتو چه خوشتل ميخوابي خالههههه


مرسی خالهههههههههههه
مامان امیر مهدی (سوده)
14 آذر 91 20:25
اخرش میخورمت پسر خوشگل .الهی فدای پستونک خوردنت بشم مننننننننننننننننن نفسم.


خدانکنه خاله جونم مرسی
ارتمیس
15 آذر 91 20:22
سلام عزیزم پسرت خیلی نازه انشاالله خدا برات نگهش داره از طرف من اگه میشه بوسش کن. وایییییییییی که چه نازه


سلام دوست گلم
ممنون
حتما 100 تا برات میبوسمش
مامان محمدرهام جون
16 آذر 91 0:00
قربون خودت،قربون خدااااااااااااااااااااااااا،قربون طبع شعرت،قربون نازدونه ات

واااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا عکساشو،لباشو میام میخورمتااااااااااااااااااااااااااااا


وایییییییییییییی مرسی خاله جونم
مامان محمدرهام جون
16 آذر 91 0:02
خصوصی


دیدم
مامان کیان کوچولو
16 آذر 91 10:43
چه لالایی قشنگی .. خوش به حال ارشان که با این لالایی مامانش میخوابه ...
عزیزم الان دیگه کیان 11 اینا می خوابه و 2 بار هم بیدار میشه و شیر میخواد ... بعد میخوابه و معمولا ً ساعت 10 با هم بیدار میشیم .. خدارو شکر خیلی بهتره ... اما خودم دائم بیدار میشم و بهش سر میزنم ..... دیووونه میشم تا صبح


مرسی خاله جونم
خداکنه ارشان منم به زودی آروم شه چون من خیلی کم خواب شدم.
واسه همین پرسیدم
ممنونم سمیه جون
marjan
16 آذر 91 17:13
بلاخره به قولم وفا کردم شقایق!
برو خصوصی


هورااااااااااااااااااااااااااااااا
رفتم که رفتم
مامان امیر مهدی (سوده)
17 آذر 91 10:48



مرسی
مامان کورش
17 آذر 91 17:48
شقایق جون لالایی خیلی زیبایی بود حق داره ارشان جونم انقدر راحت اروم بخوبه بخاطر لالایی های زیبای مامانش


مرسی خاله جووووووووووووون
مامان شیوا
17 آذر 91 20:33
شقایق جون چند وقت بود نیومده بودم وبلاگ ارشان جون.امشب که پست ها رو خوندم و صورت ماه ارشان جونمو دیدم کلی دلم باز شد.می بوسمتووووووووون


مرسی خاله جون لطف کردی اومدی
دلمون برات تنگ شده بود
marjan
18 آذر 91 12:29
مرسی شقایق جون خیلی لطف داری


هدی
18 آذر 91 16:35
سلام شقایق جون ما شالله چقدر بزرگ شده گل پسرمون راستی فکر کنم شبیه باباش بیشتر باشه تا شما


سلام خاله جونی
ممنون
آره همه میگن خیلی شبیه باباشه
ولی یکمی شبیه منم هست چون من و باباش شبیه همیم
مامان مهساجون ومعین جون
23 آذر 91 22:31
سلام شقایق جون ماشاله ارشان جون چه بزرگ شده دیگه واسه خودش مردی شده عزیزم هزارماشاله


سلام خانوم گل
ممنونم قربونت برم