ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

دو ماه با حباب کوچولو...

1391/9/18 23:27
342 بازدید
اشتراک گذاری

Click here to enlargeپسرم دو ماهه شدیClick here to enlarge

Click here to enlargeهورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااClick here to enlarge

Click here to enlargeپسمل مامان 2 ماهگیت مبارکClick here to enlarge

تولدت مبارک

1

چشمانم به تیک تاک ساعت است و دلم در شادی غوطه ور.

هنوز لحظه ها لحظه های نابی است

و تو را قرار است در این فرخنده روز به دنیایی بخشند که

من در آن محکوم به دیدن زیباترین فرشته روی زمینم.

روز تولدت شادترین لبخند و شادمانی را به من می بخشد

و زیباترین لحظه وقت تبریک من است به تو

پسر کوچولوی من بزرگ شده... دیگه الان واسه خودش مردی شده

این ماه تولدت برخلاف ماه قبل حسابی خوشحال بودی و باهامون همکاری کردی تو عکسا خندیدی...

 2

اینم ارشان گلی به همراه بابای مهربون

گلهای زندگی من

اینم کیک خوشمزت که آقای قناد اسمتو اشتباه نوشت( یعنی ن اسمتو جا انداخت)

کیک

موش کوچولوی خونمون...

زندگییییییییییییییییی

البته پسر مامان به 2دلیل تولدت رو 18 این ماه گرفتیم:

1.باباعلی فردا یعنی 19 که روز اصلی ماهگرد تولدته شیفت شبه

2.فردا قراره واکسن بزنی و شاید بد خلقی کنی...

جون دلم

فدای تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم مامان ارمیا
19 آذر 91 3:21
دو ماهگیت مبارک عسل خاله
انشالله 100 ساله شی عزیزم


ممنونم خاله مهربونم
ایشالا تولد 120 سالگی ارمیا جونم
مهرنوش مامان مهزیار
19 آذر 91 8:44
عزیزم 2 ماهگیت مبارک


مرسی خاله جونم
رضوان مامان رادین
19 آذر 91 13:24
فرشته کوچولو 2 ماهگیت مبارککککک
راستی مامانی دیگه به ما سر نمیزنی


مرسی خاله جووووووووووووووونم
رضوان جون باور کن این پسمله برام وقت نمیذاره
به سختی میتونم آپ بشم
ایشالا جبران میکنم...
مامان یاشار
19 آذر 91 13:30
دو ماهه شدنت مبارک عزیز دلم. ایشالا 120 ساله بشی عشق من. قربون خودتو و کیک خوشگلتو 2 تا شمعت بشم من. میلیون تا


مرسی خاله جونییییییییییییییی
بوس بوس
mamanebaran
19 آذر 91 17:40
عزيز دلم 2 ماهه شدنت مبارك باشه عشقه خاله ، قربون اون چشكاي قشنگت كه زل زدي به دوربين ، شقايق جونم ايشالله تولد 120 سالگي شازده كوچولو ، اميدوارم هميشه محفله سه نفريتون گرم و پر از عشق و سلامتي باشه ، راستي شقايق جون اينم براي گل پسرم وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین .


مرسی خاله جوووووووووووووووون ممنونم
ممنونم دوست گلم خیلی لطف کردی
افسانه مامی پارمین
19 آذر 91 18:53
ارشان جون
دومین ماهگرد تولدت مبارک باشه عزیزم . انشالله صد ساله بشی عزیزم . روز به روز داری خواستنی تر میشی


مرسی خاله جون مهربووووووووووووووووووون
ممنونم
مامان رقیه
19 آذر 91 22:40
تبریک میگم شقایق جان ایشالا تولد 2سالگیش و ایشالا کیک دومادیش
چقدم ماشاالله معلومه تو عکسا که بزرگتر شده


ممنونم خاله مهربونم
واسه ما که هر روز میبینیمش زیاد نشون نمیده... فقط با مقایسه قد و وزنشو و از عکساش میفهمم که بزرگ شده......
سميه
19 آذر 91 23:35
مبارك باشه
به زودي تولد 2 سالگيش را هم ميگيري


ممنونم خاله جونی
وای یعنی اون روزو میبینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیر مهدی (سوده)
20 آذر 91 20:57
مهم نیست هندونه شب یلدات شیرین نباشه
یا انارت ترش از اب دربیادیا چند تا از گردوهایی که میشکونی پوک باشه!
مهم اینه که عزیز کسی هستی که 11 روز زودتر یلدا رو بهت تبریک میگه!



وااااااااااااااااااااااااااای ممنونم دوست خوبم
یلدای شما هم پیشاپیش مبارک
هدی مامان مه نیا
20 آذر 91 23:58
خاله چقدر زود 2 ماهه شدی ، قربون اون چشای نازت، زودی بزرگ بشو بیا با مه نیا بازی


مرسی خاله جونم
باشه زودی میااااااااااااااام
مامان هومن
23 آذر 91 23:57
2 ماهگیت مبارک باشه ارشان کوچولو


ممنون خاله جوووووووووووووووون