ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

رسیدن روز موعود...

1391/2/31 15:05
258 بازدید
اشتراک گذاری

                

 

 

                                                  خاطره ۳۱/۲/۹۱

وقتی همه چیز تموم میشه آدم فکر میکنه چه کارایی کرده و چه حرکات عجیبی از خودش در آورده. آن خنده های بلند بلند . آن جیغ زدن و پریدن از جوب آب . آن جعبه شیرینی که انقدر باهاش بالا وپایین پریدم که همش له شد! فقط بخاطر این خبر: پسره!

                                                   

وقتی دراز کشیدم روی تخت سونو چشمام داشت از کاسه درمیومد.

دکتر ازسر تا پاهاتو بررسی کرد تک تک همه جاتو نشونمون دادو همزمان گفت: این سرشه . این چشماشه . این بینی کوچولوشه . این دهنشه که تکون میده . این ستون فقراتشه . این بند نافشه . این پاهاشه و این هم انگشتاش ودر آخرهم اضافه کرد:  همه چیز خوب و عالیه! باتعجب نگاهش کردم و گفتم: آقای دکتر همه چیز و گفتید به جز جنسیتش؟ دکتر دستگاه سونو رو چرخوند و رفت به طرف پایین بدن تو... رفت و رفت تارسید به[.............]! با نشون دادن اون قسمت از بدنت گفت: ظاهرا که حاج آقاست. اینم دلیلش!

                                                      

یک نگاه به باباعلی انداختم که باچه ذوقی به منو مانیتور نگاه میکنه... پسر قشنگم خیلی خوشحالم که تو سالمی.

میدونم حتی اگه خبر برعکس این هم بود یعنی دردونه من دختر بود هم همینکارارو میکردیم و همینقدر خوشحال میشدیم. راستش این اصلا مهم نیست که تو دخترباشی یا پسر مامانی. مهم سلامتی تو و دیدن توئه. مهم لمس دستهای کوچولوته که واسمون تکون میدادی. پاهای کوچولوت و اون لبهای کارتونیت که بازو بسته میشد.

انگار میخواستی چیزی بگی؟ ...................................... این که............!      میدونم پسرم! منم دوستت دارم کوچولوی من.

وقتی رسیدیم خونه مامان شراره و خبر سلامت و پسر بودنت رو به دایی جون و مامان شراره دادیم۲تا مژده گونی گرفتیم. ۱پازل که دایی برات گرفته بود و ۱ ماشین پورشه قرمز که مامان شراره برات گرفته بود. شب هم زنگ زدیم و خبرارو به مامان شیرین دادیم. همه خیلی خوشحالن که تو دردونه پسری!

عکسای سونو رو هم ازکوچیکیت تا الان زدیم به یخچال تا همیشه ببینیمت!

                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)