ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

مشکلات مامان شدن من...

1391/3/7 15:04
318 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net 

 

                                                        خاطره۷/۳/۹۱

آقاپسرم سلام

امروزآخرین روز هفته ۱۸توئه گلم. دیگه واسه خودت مردی شدی! ۹این ماه باید برم پیش دکتر سمیعی واسه چکاپ. بازم صدای قلبتو میشنوم... هوراااااااااا

این دفعه باید چندتا سوال که حسابی ذهنمو مشغول خودش کرده رو از دکتر بپرسم.

سوال۱: وزن تو نرمال هست یا نه؟ اولین روز هفته۱۸ وزنت ۲۴۰گرم بود که سونوگرافیست گفت خوبه اما میخوام دکتر خودم مطمئنم کنه.

سوال۲: چه کار کنم که تو زردی شدید نگیری؟ میدونم هرنوزادی ممکنه زردی بگیره اما از وقتی داستان زردی علی کوچولورو خوندم خیلی میترسم.

سوال۳: آخر شهریور طبق هرسال وقت زدن واکسن آنفولانزاست. امسال با وجود ۱نینی تو دلی میتونم بازم واکسنمو بزنم یا نه؟

سوال۴: (وحشتناک ترین مشکل این هفته من) چرامن کم خواب شدم...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همه بهم میگن تا نینی به دنیا نیومده حسابی بخواب و استراحت کن که بعدااز این وقتا گیرت نمیاد اما دریغ از ۱شب خواب راحت! قدیمیها میگفتن دختر خواب مادرو زیاد میکنه و پسر برعکس خواب مادرو میگیره. من هیچ وقت فکر نمیکردم پسردار شدن انقدر سخت باشه. کلا خواب من کم بود اما نه دیگه اینکه توتمام شب۴-۵ ساعت بخوابم!

وقتی میریم تو تخت یک ربع اول تو ورجه وورجه میکنی و مامان برات ضعف میره بعدش میخوابی و همون موقع میفهمم که باباعلی هم خوابش برده ... بعدش من میمونم و هزارویک فکرو تصمیم وخیال واسه تو.

خلاصه داستان دارم شبا!!!!!!!!!!!!!!

امیدوارم وقتی اومدی انقدرام شیطون نباشی و بذاری مامانت بخوابه!

            تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)