ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

نینی 5ماهه من...

1391/3/10 15:03
575 بازدید
اشتراک گذاری

        

 

                                  خاطره۱۰/۳/۹۱

سلام دلیل قشنگ من برای زندگی...

حالت چوره فدات شم؟ فکر کنم خوبی مامانی چون دیروز پیش دکتر سمیعی بودم... همونطور که گفته بودم باید واسه چکاب ماهیانه میرفتیم.

آره پسرم ساعت ۲بابا علی اومد دنبالم و باهم رفتیم بیمارستان لاله... ساعت ۳ نوبتم بود اما دکتر ساعت ۴:۱۰ دقیقه رسید. خیلی عذر خواهی کرد... بازم صدای قلب کوچولوتو شنیدم مامانی... دیگه واسه بغل کردنت دارم پرپر میزنم نینی.... دکتر برگه سونوگرافیتو دیدو به چشمای من که هر لحظه نگران تر میشد نگاه کرد و گفت: آقاپسرت مبارک باشه... همه چیزش عالیه... قد و وزنش هم نرماله!!!!!!!!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد             مامانی از ذوق دارم منفجر میشم که تو سالمی و داری خوب رشد میکنی.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

۱سری سوالاتی که داشتم رو از دکتر پرسیدم و جوابهای خوبی گرفتم. بیخوابیم که بدترین مشکلم بود بهتر شده. چون من کم خونی فقر آهن دارم دکتر گفت بخاطر اونه که کم خواب شدم و قرص آهن قوی بهم داد. و واسه اینکه تو زردی نگیری گفت همه نینیها زردی میگیرن و ۲هفته آخر بارداریرو بهت رژیم غذایی میدم که بتونی از زردی شدید جلوگیری کنی.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

فردای اون روز هم مامان شراره و دایی امیر اوندن برات ۱دست سرویس لباس نوزادی سفید با حاشیه قرمز+۱جوراب گوگولی کوچولو آوردن.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد     تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد     تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد      تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

(مامان وبابا عاشقتن پسملی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)