ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

فرهنگ لغت بارداری...

1391/3/7 15:03
361 بازدید
اشتراک گذاری

       تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

                                                 خاطره۷/۳/۹۱

گل مامان سلام...

امروز رفتم سراغ مجله های قدیمی شهرزاد. آخه من یکسال قبل از بارداریم با شهرزاد آشنا شدم و هرماه میخرمش. یک سری از اونارو که قبلا خریده بودم رو در آوردم و دوباره شروع به خوندن کردم. تازه خیلی از مطالبش رو میفهمم. مثل فرهنگ لغت بارداری که قبلا با خوندنش فقط ۱لبخند زدم اما وقتی الان خوندمش واقعا برام جالب بود و همشون رو روی خودم مقایسه کردم. حالا تصمیم گرفتم بعضیهاشو که واسم جالب بود بنویسم تووبلاگت تا بفهمی مامانا چه حسی دارن عشقم:

تهوع: سینمایی ترین نشانه بارداری که برخلاف سریالها معمولا به عق زدن درکنار خیابان محدود نمیشود. دلیل موجهی برای بیزاری از کسانی که قبلا هم حالمان ازشان بهم میخورد!

ویار: فرصتی ۹ماهه برای لوس شدن برای همسر!

همسر: متهم اصلی همه شکایات... مرد دوست داشتنی که پدر دوست داشتنی فرزند دوست داشتنیه من خواهد شد.

خوابیدن: تقلا برای استراحت با چشمان بسته... پرکردن فاصله چنددقیقه ای بین هربار غلت زدن که خودش نیم ساعت طول میکشه!

سونوگرافی: اولین عکس ۳در۴ نینی... تصاویر مبهمی که جز پدرو مادر کسی از آن سر در نمی آورد( البته دکترا هم ادعای فهمیدن آن را دارند). استرس تا حد مرگ به خاطر هر نگاه ناجور سونوگرافیست.

دستشویی: قرار ملاقات مادرانه روزی۷۳۴بار... تلاش برای هیچ و پوچ... فرار به سمت رهایی!

شکم: غریبه ای از فضا... توپی که یادت نمیاد کی قورت دادی!

ترک پوست: عامل توسعه صنعت کرم سازی...

لباس بارداری: تنوع زیبای قبل ازبارداری... تکرار حال بهم زن ماههای آخر... خاطره گنگ و مبهم به نام دور کمر! لباس زیر هایی که همیشه فکر میکردیم برای زنان چاق است و درخواست یک سایز بزرگتر و یک سایز دیگر وباز هم!

دروهمسایه: منبع دست اول خاطرات و خطرات. بازخوانی وحشتناک ترین خاطره های بارداری و زایمان! آخرین تکنیک تعیین جنسیت بر اساس شکل شکم... زشتی و خوشگلی مادرو... هزار مدل دیگه!

ملاقات با دکتر: چاق سلامتی با دکتر به صرف اندازه گیری وزن و فشار و شنیدن ضربان قللب نینی... سوالهای تکراری... جوابهای تکراری...!

سیسمونی: جهیزیه دوم خانواده... لباسهایی که تا قبل از دیدن برچسب قیمت خیلی خوشگل هستند... هزینه ای در حد یک اتومبیل برای بچه ۵۰سانتی... ذوق کردن برای ۱بسته پوشک!

زایمان: کابوس بزرگ... جستجو برای یافتن راه سومی برای خروج کودک مثلا حلق! زمانی برای درک جمله ((بهشت زیر پای مادران است))

بچه: وعده موعود... کی میشه بیای بیرون؟ عشق نادیده... لگد توی پک و پهلو! مادر ضایع کن وقتی میخواهی حرکتش رو به بقیه نشون بدی!

پسر قشنگم و مامانای عزیزی که اینارو میخونید: امیدوارم واسه شمام جالب بوده باشه.

                 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)