ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

وای... خسته ام

1392/1/22 19:13
275 بازدید
اشتراک گذاری

0-e3.gif

سلام

ارشان خیلی بد شدی، خستم کردی.... دیگه نمیدونم باهات چکار کنم... یکسره گریه میکنی. تا پیشت بشینم خوب خوبیا... همون لحظه ک بلند شم جیغت میره هوا و از ته دل گریه میکنی و اشک میریزی.

ب خدا اعصاب واسم نمونده. تو ک اینطوری نبودی. 3.4 روزه اینطوری شدی.

آخه منم آدمم هزارتا کار دارم... میگی حتی 1 دقیقه هم ازت دور نشم...

مثلا کنارم تو آشپز خونه ای هـــــــــــــــــــــــــــــــــا ! باز گریه گریه!!!!!!!!!!!!!!!!!! هر جور فکر کنی سعی میکنم سرگرمت کنم... شعر و قصه و اسباب بازی و ...................

ای بابا... نه خوب میخوری نه خوب میخوابی، دیگه لب به فرنی و سوپ نمیزنی... یکسره لباتو سفت میکنی ک نخوری.

خدایا ب داد منم برس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

افسانه مامی پرامین
23 فروردین 92 1:14
عزیزم باید تحمل داشته باشیم . میدونم سخته ولی سعی کن سرش رو با چیزی مثل عروسک و یا تلویزیون گرک کن بعد یواشکی از کنارش دور شو . من پارمین رو روی صندلی غذا می نشونم و به آشپزخانه میبرم . همینکه ببینتت آرومه . یا اگه دور هم میشی براش شعر بخون که صدات رو بشنوه . سعی کن اسباب بازی هاشو توی تختش بریزی و عادتش بدی که توی تختش بمونه الهی قربون پسر گلمون برم من


خدا به همه مامانا صبر بده انشالا
شهرزاد
23 فروردین 92 2:45
خانومی شاید داره دندون در میاره بد قلقی می کنه؟!


نه والا دکترش گفت خبری از دندون نیست
مامان کیان کوچولو
23 فروردین 92 14:37
ای جان عزیزم نگران نباش
اول اینکه به خاطر اینه چند روز عیدو باهاش بیرون و ددر بودی .
همه بچه ها اینجورین منم که از کیش اومدم کیان همینجوری شد بعدش خوب شد .
سوپ و فرنی رو هم چند روز قطع کن بعد دوباره بهش بده ..
تو این چند روز شیره ی بادوم و خالی بهش بده ..
بعدش خودش خوب میشه
حرصم نخور منم همین روزارو با کیان داشتم .


خدا به همه مامانا صبر بده انشالا
الهام
23 فروردین 92 17:50
اينطوري نگو!!!!
علتشو برات تو جوابت نوشتم
بهشت بها داره...
اينم يكي از سختياشه...
بيخودي كه زير پاهات بهشت نيست!!!


خدا به همه مامانا صبر بده انشالا
مامان طه
23 فروردین 92 20:25
چرا شقایق جون؟ چش شده؟

دقیقا طه اینطورااااااااااااا

اگه بیقراره شاید داره دندون درمیاره و گریه میکنه

از دست این بچه ها


نمیدونم زهرا جون
نه دکتر گفت خبری از دندون نیست
وااااااااااااااااااااااااای
مامان رقیه
23 فروردین 92 22:37
شقایق جان خیلی سخته من هنوز با غذا خوردن پویا مشکل دارم و نق نق های الکی!!!!!
هزار کار میکنم که هیچ مادری نمیکنه - قصه - نقاشی- کاردستی-.....
ولی همیشه نق نق نق
تا 1سال و 8ماهگی که از شیر بازش کردم یک قاشق غذا نخورد!!!!! و به قول تولباشو سسسسسسسسسسسسفت میکرد.
و واسه این من تو 2سالگی پویا دیسک کمر گرفتم که ههمش نق میزد و مجبور بودم حتی وقت غذادرست ردن بغلش کنم!
خدا دستتو بگیره


وای خدا من ک داغونم
خدا بهمون صبر بده
مامان یاشار
24 فروردین 92 19:04
نی نی ها همشون همینجورین اگه بدونی ما چه کارایی میکنیم که غذا بخوره یاشار، هنوز که هنوزه اکثر شبا بد میخوابه. یه نکته دیگه هم اینه که تازه از سفر اومده و دور و برش همش شلوغ بوده الان هی بهونه اونموقع رو میگیره زمان میبره تا دوباره به جو ساکت خونه عادت کنه. سخته دیگه. ولی کاش بزرگ که میشن قدر ماماناشون رو بدونن. ایشالا


خخخخخخخخخخخخخخخخ
آره راست میگی... خداکنه
رضوان مامان رادین
24 فروردین 92 23:13
شقایق جون!!! داشتیم؟؟؟ ارشان جونی کوشولواااا..دیگه خودت که بهتر میدونی بچه ها گاهی اوقات همینطوری میشن...جای من بودی چکار میکردی...باورت میشه از 4ماهگی تا الان رادین پوستمو میکنه تا یک قاشق غذا بخوره...الان دیگه ولش کردم دیدم دارم دیوونه میشم از دستش اما بچم کلی لاغر شده ...نمیدونم چکارش کنم بخداااااااا


ای بابا
مامان محمدامین
25 فروردین 92 16:06
آخی...عزیزم میدونم چی میگی...
شقایق جون من که از بس محمدامین رو بغل کردم و بچه تو بغل کار کردم واقعا کمردرد شدید گرفتم
اونم خیلی بغلیه...چه میشه کرد باید تحمل کنیم...واقعا سخته ولی همین آرومم میکنه وقتی میبینم که دوستایی دارم که اونا هم مشکلات منو دارن و فقط من نیستم که اینقدر سختی نمیکشم...


آره دیگه کاریش نمیشه کرد
منم همینطور گلم
مامان سمی
29 فروردین 92 8:23
آرتین هم گهگاهی اینطوری میشه فقط باید صبر کرد تا این دوران سپری بشه اینم بگم بعضی بچه تا آخرشم به مادر می چسبن و بهش وابسته هستن.گاهی اوقات دلم می خواد ساعتی فقط و فقط مال خودم باشم اما مگه میشه.از قدیم گفتن سنگ بشی اما مادر نشی


راست میگی
منم دنبال لحظه هایی برای خودم میگردم اما..................