ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

روز مردبرای مرد کوچکم...

1391/3/15 14:58
286 بازدید
اشتراک گذاری

    

 

                                                خاطره ۱۵/۳/۹۱

روز مردو تولد بزرگترین مرد عالم به همه مردهای دنیا مبارک...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

سلام زندگی مامان و بابا...

عزیز دلم... مرد کوچک... اولین سالیه که روز مرد رو بهت تبریک میگم. مهم نیست که تو توی دلمی و بیرون نیستی.... مهم اینه که تو هستی... تو کوچیکترین مرد تو زندگی ما هستی... از ته دل بهت این روز رو تبریک میگم و برات آرزوی بهترینهارو دارم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

                همسرم:

دوست داشتن را با تو آموختم و عشق را در گرمای صدای تو تجربه کردم و وجودم را در عظمت وجود توباختم...

عشق من: عاشقت شدم ... عاشق تو که برق چشمانت هدیه ایست از عشق برای قلب کوچکم و آرزوی من شادی دل دریایی توست... یک آسمان ستاره پیشکش قلبت میکنم وبر تک تک آنها بوسه میزنم و میگویم: دوستت دارم!

روزت مبارک(از طرف همسر و پسر توراهی تو!!)تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

پدرم کوه امید پدرم یاس سپید پدرم عطر وجود پدرم غرق سجود پدرم روشنی خانه ما پدرم چراغ کاشانه ما

ای خدا کم نشود سایه شان از سر ما

(تقدیم به پدر خوبم و پدر شوهر مهربانم)

                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)