ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

اطلاعات برای پسر گوگولی...

1391/3/18 14:58
286 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره ۱۸/۳/۹۱

سلام گلم... سلام زندگیم... سلام نفسم...

خوبی پسر مامان؟ جات راحته؟ خداکنه تو شکم مامان راحت باشی... آخه همش فکر میکنم جات کوچیکه...

این روزا شکمم به معنای واقعی شبیه توپ شده... خیلی نگرانم که بعد زایمان نتونم هیکلمو درست کنم. الان که تو ماه ۵ به سر میبریم من دقیقا۵ کیلو چاق شدم. الان ۶۵ کیلو شدم... چه میشه کرد به خاطر گل پسرم فیل هم بشم مهم نیست...وقتی اومدی سعی خودمو میکنم.

دیروز با مامان شراره رفتم فروشگاه مهدی... فکر کنم انقدر بعد از اینکه ازدلم اومدی بیرون ببرمت اونجا که کاملا بشناسیش... کلی وسایل نینی داشتن...اصلا نمیدونستم طرف کدومشون برم... میرفتم قسمت لباسا چشمم تو قسمت نوزاد بود میدوئیدم اینور... دوباره چشمم میرفت قسمت سرویس کالسکه ها میدوئیدم اینور... سوژه شده بودم... مامان شراره هم داره برات سنگ تموم میذاره... دست رو هرچی گذاشتم برداشتش... خیلی چیزا تا الان برات گرفته... تاالان که تو ۵ماهی نصف بیشتر وسایلاتو گرفته... اونا بیشتراز منو باباعلی ذوق دارن...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد همین دیروز برات یک دست دیگه سرویس لباس نوزادی+یک سوئیشرت و شلوار سفید که کلا ۱وجبه+یک پتوی سبز رنگ(تاحالا شده۶تا پتو)+ یک کفش کرم رنگ اندازه ۱ نقطه خریده.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدنمیخوام الان عکساشو بذارم... صبر کن وسایلات کامل بشه تو ۱ پست جدا کامل برات بذارم.

نازدونه خیلی دلم میخواد زودتر این روزا بگذره و تورو بگیرم تو بغلم... کاش میدونستم چه شکلی هستی مامانی؟ تپلویی یا لاغر؟ مو داری یا کچلی؟ کاش میدونستم.

امروز خیلی درد کشیدم مامانی... پهلوم درد گرفته بود. کمرم دوباره درد گرفته و روز به روز بدتر میشه... این ۲تا درد داشت منو از پا در میاورد... به کسی هم نمیتونم بگم آخه. به مامان شراره که بگم زودتر سکته میکنه... باباعلی هم آماده وایساده با کوچکترین درد منو ببره بیمارستان... مثلا اگه ناخنم بشکنه میگه بریم بیمارستان ببینیم نینی خوبه؟ استرس اینکه نکنه تو جات راحت نباشه بیشتر از هر دردی اذیتم میکنه... من هر دردی رو بخاطر تو تحمل میکنم فقط تو مواظب خودت باش عسلم و سفت به مامان بچسب... باشه؟

راستی مامانی خاله سپیده ۱ماهو نیمه تو دلش نینی داره... مبارک باشههههههههه!!! نینیش ۴ ماه از تو کوچولوتر میشه.. خودش که مثل من عاشق پسره حالا ببینیم قسمتش چیه؟

گلم اینم اطلاعات این روزا... دیگه برم کمرم داره درد میگیره... نمیدونم چکار کنم این درد کمرم کم بشه؟

مامان و بابا عاشقتن گل کوچولوی نازم... مواظب خودت باش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)