ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

پیشیِ خیس، چهاردست وپا

1392/2/2 18:58
286 بازدید
اشتراک گذاری

Welcome Scraps

سلام پیشی ملوسم10.gif عزیز دل مامان چطوره؟ ببین تو این عکس چقدر شبیه پیشیا شدی!!!!!!!!

 124.gif

 پیشی

گل مامان امروز پس از تلاش های عظیم مادر شما 2 قاشق غذا خوردی!!!!!!!!!!!!! اونم چی؟ برنج خالی! ابرو صبح برات فرنی درست کردم نخوردی!خمیازه  ظهر برات سرلاک آماده کردم نخوردی...نگران غروب فکر کردم این که نمیخوره الکی ی چیز سر هم کنم...افسوس  ی کمی آب مرغ رو برداشتم و توش برنج ریختم... این برنج بدبخت انقدر پخت ک له شد... قهقهه بیخیال اومدم پیشت نشستم و با دست یذره گذاشتم دهنت دیدم خوردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجب

ذوق مرگ شدم.اوه فکر کردم باز میخوری و قاشقت رو آوردم جلو دهنت برگشتی اونور!!!!!!!!سوال دوباره با دست آوردم خوردی!سوال  یکی از قاشقای استیل رو آوردم باز نخوردی، سوالبازم با دست دادم خوردی!!!!تعجب قاشق پلاستیکی آوردم باز نخوردی!منتظر مادر مشکلت با قاشق چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال

 خلاصه پیشی جونم شاید روی هم 2 قاش شد خوردنت... 097.gif

 جوجوم

این عکس صبح ک فرنی رو میریختی بیرون

فوشول

اینجا میخوای گولم بزنی ک دیگه بهت غذا ندم

 1176206302.gif

نفس

منم ک بچه ذلیل کاسه رو دادم ب خودتخجالت

خلاصه مادر این شد ک تو یکمی غذا خوردی و از این ب بعد مدام باید دستامو بشورم! (نه این ک تا حالا کم میشستم! تمام دستام خشک شده انقدر این روزا بخاطر تو میشورمشونگریه)

 بعد از اینکه غذاتو خوردی گفتم حتما تشنته!  یکمی آب جوشیده ریختم تو شیشه شیرت ک بخوری... بعد درشیشه رو گذاشتم و دادم دستت! آخه تو خیلی دوست داری باهاش بازی کنی!زبانقلب

 1176209010.gif

رفتم غذا رو ک رو گاز بود ی نگاهی بندازم هی دیدم غش غش میخندی!!!!!!!!!قهقهه صدات بلند بلند بود! خنده با تعجب اومدم نگات کردم. دیدم در شیشه شیرتو باز کردی و تمام آبشو ریختی رو خودت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قهقهه آخه چطوری بازش کردی؟

 1

2

ببین توروخدا! خیس خیس شدی! کلی هم ذوق کردی!

شکلک های شباهنگ Shabahang

چهار دست و پا رفتنت ب کجا رسید؟

بشین و دستت و بذار زیر چونه ک برات بگم این روزا چطوری راه میری!:::

130.gif 

جونم

گلم این روزا دیگه واینمیستی گریه کنی تا چیزی رو ک میخوای بهت بدیم. هر طوری شده خودتو ب هدفت میرسونی. هنوز نمیتونی خوب سینه خیز بری ها!!!!!!!!!!!!!!

 1

اینجا هدف اصلی گاو موزیکالته! رو زانوهات وامیستی و خودتو مثل گهواره جلو عقب میکنی و یهو میندازی جلوتر. خخخخخخخخخخخخخخخخقهقهه

2

ببین یکم نزدیکتر شدی !! بازم میخوای بری جلوتر

 3

و

4

دیدی رسیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آفرین پسمل مامان

شکلک های شباهنگ Shabahang

اون موقع ک مو نداشتی از خواب ک بیدار میشدی مرتب بودی اما الانا حتما باید موهاتو شونه کنم وگرنه خیلی در هم میشی! خخخخخخخخخخخخخخخ

1

و

 2

من عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم زندگی من

15.gifپیشت، پیشت، گربه اومده خونمون، پیشت

پیشت

خداحافظ پیشی13260wo3n4kser6.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

رضوان مامان رادین
4 اردیبهشت 92 19:09
وای که چقدر این پیشی مون ملوسه هزار ماشا...
عاشق اون عکسیم که کل آبو ریختی رو خودت...ای بلااااااااااااااااااا


خخخخخخخخخخخخخخخ. حالا میخواستم کل خونه رو بشورم مامانم نذاشت خاله...
نیم وجبی
4 اردیبهشت 92 20:18
فدای تو گربه کوچولوووو ی ملووووس
وای چقدر به جریان خیس کردن خودش خندیدم
ای پیشی وروجک


خدانکنه خاله ... دیدی چ شیطونم... خخخخخخخخخخخخخخخ
مامان کوچولو
5 اردیبهشت 92 2:03
سلام عســـــــــــــــــــــــــــــیس خاله جیجرتو..ماشالا شیطون خوشممز شده این پسرکه..بووووووووووووووووس




سلام خاله جونی

فوشول فوشول شدم


زهره
5 اردیبهشت 92 2:15
نازیییییییییییییییییییییییییییی
این پسر چشم رنگی چقدر شیطون شده ماشالله
راست میگی شقایق جون خیلی تنبل شدم ولی باور کن یاسین نمی گذاره حتی غذا بپزمالان 2 شبه ولی از خجالت نشستم آپ کردم


آره خاله شدیدا
میدونم سخته ولی باید بخاطر نینی خاطراتشو ثبت کنی
زهره
5 اردیبهشت 92 12:17
خاله شقایق عکسهای پست رو اضافه کردمبیا ببین


چشـــــــــــــــــــــــــــــــــم
مریم مامان ارمیا
6 اردیبهشت 92 1:11
قربون این پیشی ملوس بشم من.



خدا نکنه خاله جونی
شهرزاد
6 اردیبهشت 92 2:50
وووووش چه پیشیه نازی منتها پیشیها از آب خوششون نمیاد وروووجک تو چقدر آب بازی دوست داری


آره دیگه خاله من اینطوری فوشولم
مامان سمی
6 اردیبهشت 92 12:26
آفرین به تو پسر زرنگ که داری به تلاشت ادامه میدی که چهار دست و پا بری


میسی خاله ای
ماما آنیل
10 اردیبهشت 92 17:01
اون عکسی که دستشو گذاشته زیر چونه اش خیلی قشنگه عسلم عاشقتم.
جوجوی خله فدات شم خیلی ناز میشن این کوچولوها نزدیک چهار دست و پا رفتن


میسی خاله جونم
آره تواین سن خیلی بانمک میشن