ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ارشان درایور...(تصویری)

1392/2/2 18:47
310 بازدید
اشتراک گذاری


۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 یه روز قشنگ بهاری من به اتفاق بابا علی و مامان شقایقم رفتیم با ماشین تو خیابون قدم بزنیم!!!!!!!!!!خنده

و من دلم خواست برم پیش باباجونم و قام قام کنم...متفکر به خاطر همونم کلی غر غر کردم و نق زدم و با دست ب باباعلی اشاره میکردم ک : بیا بیامژه

بالاخره موفق شدم و رفتم پشت فرمون: خخخخخخخخخخخخخخخشیطان

ارشان درایور

همینطور ک قام قام میکردم حواسم ب مردم اطرافم هم بود ک کلی برام ذوق میکردن،نیشخند آخه رانندگیم خیلی خوبه! تشویقمیتونم همزمان رانندگی کنمخنثی، ب همه جا نگاه کنم،هیپنوتیزم آواز بخونم ، تعجبحتی میتونم بَه بَه هم بخورم!!!!!!!!!!!!از خود راضی

 ارشان  درایور2

و میخواستم مسافر سوار کنم و هی میومدم جلو پنجره شاگرد ک ببینم مسیرشون بهمون میخوره یا نه!ابله اما مامانم نشسته بود و همش میخواست منو از کارم منصرف کنه و هی میگفت وای خطرناکه و  نشد ک بشه!!!!!!!!!!!!!!!!منتظر

3

تا اینکه دستم خورد ب یه جایی روی فرمون و صدا داد و من کلی ذوقیدم...نیشخند گمونم بوق ک میگن همینههورا

 4

و یهو دیدم بابام داره با پاهاش اون زیر ی کارایی میکنه !!!!! عینکچرا پای من نمیرسه؟نگران

 5

و این داستان همچنان ادامه داردخنده

[مثل همیشه از دست ارشان (خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ)قهقهه]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان امیر مهدی (سوده)
29 اردیبهشت 92 19:08
http://www.niniweblog.com/upl/amirmahdim/13689739281.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/amirmahdim/13689739630.jpg

تقدیم مامان شقایق گل!این دو تا عکسو خودم گرفتمممممممممممم از گلهای شقایق تو محوطه علوم پزشکی که یواشکی چیدممممم


واییییییییییییییییییییییی مرسی گلم.. خودت گلی
مرضیه
29 اردیبهشت 92 19:18
واییییی من یه روز نبودم همش
خاله قربونت بشم من که رانندگی می کنی
خاله منو هم سوار میکنی ببری یه دور بدی؟
آخه ماشینی که تو رانندش باشی سوار شدن هم داره دیگه
اگه پیشم بودی میچلوندمت


چرا ک نه خاله جون
بپر بالا بریم
مامان یاشار
29 اردیبهشت 92 21:26
ای جانم چه داستان تصویری قشنگی


مییسییییییییییی
مامان رقیه
30 اردیبهشت 92 8:37
شیرین و خوشمزه ی من


مامان مهربد
30 اردیبهشت 92 9:48
جوووووووووووونم ارشان درایور
ما رو هم یه روز میبری باماشینت ددر؟


چرا ک نه خاله جون
مامان طه
30 اردیبهشت 92 11:39



یشخند]
Sheida
30 اردیبهشت 92 12:31
mishe mnam savar sham ?


بپر بالا خاله
مامان محمد پارسا
30 اردیبهشت 92 14:16
اقا ارشان مارو هم تا سر خیابون میبری
توروخداااا


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حتما
الناز
30 اردیبهشت 92 14:42
خاله قربون اون رانندگیت بره جیگرطلا
دست فرمونت حرف نداره ،تو میتونی


خدانکنه
دیدی خاله بلدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
rohamemaman
30 اردیبهشت 92 15:16
سلام عشقم. فدای اون رانندگی ات بشم من. خیلی تو نازی عزیزم



سلام خاله خدانکنه خاله
الهام
30 اردیبهشت 92 15:30
قربون قان قان کردنت پسر!!
آوازم که میخونی!!
من که همیشه عقب میشینم!!از بس امیرحسین اون جلو کارای خطرناک میکنه!!


منم همش توجاده عقبم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
رضوان مامان رادین
30 اردیبهشت 92 16:56
ارشان خاله تو هم بــــــــــــــــــله ؟؟؟از حالایی شروع کردی به قام قام؟


پسرم دیگه خاله خخخخخخخخخخخخخخ
مامان محمدامین
31 اردیبهشت 92 10:20
بابا خیلی نوکرتیم ارشان درایور
سر راه منو محمدامین هم سوار کن یه ذره فیض ببریم


چاکریم خاله
حتما بپرید بالا
مامان محمدرهام جون
31 اردیبهشت 92 12:18
قربون گلپسر درایور برم الههی ،ماشالله چه زرد بهش میاد ملوسک،خاله جونم خیلیییییییییییی ماهری باریکلاخیلی هم شیرین مینویسی مردم از خنده از دست تو ارشان پیشی


خخخخخخخخخخخخخخ میسی خاله لطف داری
هدی مامی مه نیا
31 اردیبهشت 92 15:55
ای ججججججججججججججونم خاله دلم تنگ شده بود


منم همینطور خاله
شهرزاد
31 اردیبهشت 92 17:36
ارشان شوماخر


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
منا (مامان کورش )
31 اردیبهشت 92 18:06
ارشان جونم فقط دخترهای خوشمل سوار کن سلام شقایق جون خیلی جالب همه بچه ها علاقه به ماشین سواری دارن بخصوص بوق زدن یکی هم ما داریم


باشه خاله جونم
آره منا جون
بابا
1 خرداد 92 0:11
خیلی وقته مطالب آفا ارشان رو دنبال میکنم
آقا ارشان رو مث پسر خودم دوست دارم..


ممنونم لطف دارید
مامان طه
1 خرداد 92 11:56
شقایق جونم بدو بروزم


زودی میام
الهام
1 خرداد 92 15:35
با یه سفر دیگه آپییییییییییییییییییییییییم



چششششششششششششششششششششششششم
♥ نیم وجبی ♥
1 خرداد 92 20:40
فدای رانندگی کردنت فسقل خان
آقا افتخار میدی مارو برسونییی؟؟
جیگرتو بخورم آرشان وای خیلی بامزس


رو چشم خاله جون بپر بالا
مامان محمد پارسا
2 خرداد 92 10:10
پس کجایی خاله؟


اومدمممممممممممممممممم
الهه(مامان یاسان)
2 خرداد 92 10:56
سلام خاله جون خوبی؟
به به توی این چند روز که من نبودم ماشین سوار هم شدی؟
خاله جون مواظب باش
دخترای محله چشت نکند؟!!!!!!!!!



سلام خاله الهه
آره میخوام حسابی رانندگی کنم بیام پیشتون
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
رضوان
2 خرداد 92 13:31
ای جووووووووووووووونم که پشت فرمون نشستی عجیجم
مامان شقایق همین الان از طرف من محکم ببوس این پسمل طلا رو


چشششششششششششششششششششششششششششششششششششم
مامان کوچولو
2 خرداد 92 16:06
خاله قربونت بره که راننده شدی هورااا خوشل خاله تو میتونی ارشانم..


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دیدی تونستم خاله سپیده
الهه(مامان یاسان)
2 خرداد 92 16:15
.........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@


چششششششششششششششششششششم
mamane Ali
2 خرداد 92 17:54
ای جاااان
علی هم عاشق رانندگیه
شقایق جوووون این جریان نه فقط الان بلکه سالها ادامه خواهد داشت به گمونم
با این پسرای وروجک
تازه علی دست باباشم میزنه کنار .. نمیزاره باباش دست به فرمون بزنه .. میخواد خودش تنهایی رانندگی کنه

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آره فکر کنم
ای جانم حتما بلده دیگه
شقایق مامان آرشا
2 خرداد 92 23:10
ای جونم راننده کوچولو من


خخخخخخخخخخخخخخخخخ
همینمون مونده بود ارشان رانندمون بشه
ارغوان
3 خرداد 92 13:14



منا (مامان کورش )
3 خرداد 92 18:46
ارشان جونم روز مرد بهت تبریک میگم مرد کوچک


میسی خاله مهربونم
مرضیه
4 خرداد 92 16:20
دوست جونم کجایید نگرانتون شدم
انشاا... که هم خودت و هم ارشان جان خوب و سلامت باشید
دوستتون دارم


ممنونم گلم مسافرت بودیم
زودی آپ میکنم
مامان محمدرهام جون
5 خرداد 92 2:12
شقایق جونم کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم شاد وسلامت باشید زودی بیا کم کم دارم دلواپستون میشم


اومدم گلم
زودی آپ میشم
مامان طه
5 خرداد 92 7:55
شقایق جونم بیا پیشمون


چششششششششششششششششششششششششم حتما
مامان شیوا
5 خرداد 92 19:26
ارشااااااااااااااااااااان جونو ببین چقدررررررررررر رنگ زرد بهش میااااااد.
انگار رانندگی تو خون پسراست.آرتین هم تا میشینه بغل باباش پشت فرمون کلییییییی ذوق می کنه


مرسی خاله شیوا
آره واقعا
مامان زهرا
6 خرداد 92 4:30



نتانلاتئ
6 خرداد 92 9:18



جریان چیه؟
مامان فائزه
6 خرداد 92 17:22
الهی
تو رو خدا از این چیزا ننویس دوست دارم گازش بزنم
سلام مامان شقایق جوووووووووون متاسفانه وبلاگ و مجبور شدم عوض کنم ادرسش اینه :
http://www.ninihaye91.niniweblog.com
بهمون سر بزن فدای تو : مامان فائزه

رمز و نام کاربری که داری ...

راستی قرار تو وبلاگ و دیدی .... بیا بریم


ممنونم عزیزم لطف کردی اطلاع دادی...
شیما مامان شاهین
10 خرداد 92 13:26
سلام عزیزم مرسی از اینکه لینکمون کردین باعث افتخاره واسمون. منم با اجازه لینکتون کردم


سلام دوست جدیدم. ممنون ک لینکمون میکنی
شیما مامان شاهین
10 خرداد 92 13:27
چقد نازه این آرشام فداش فداش


ممنون خاله جون
اسمم ارشانه خاله خوبم
مامان کنجد
12 خرداد 92 13:31
سلام بعد از مدتها به اینترنت دسترسی پیدا کردم و اومدم بهت سر زدم
می بینم که این زن و شوهر سلیقه هاشون یکی
آخه همین لباس ارشان جون رو نگار خانوم هم داره


سلام عزیزم... چه خوب کردی مرسی
خخخخخخخخخخخخخ چه تفاهمی