ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

حالا میفهمم مادر یعنی چی...

1392/2/14 18:51
365 بازدید
اشتراک گذاری

Welcome Scraps

گل زیبای من سلام، نفسم امروز ی روز منحصر ب فرده... امروز روزیه ک من تازه میفهمم مادر یعنی چی؟ از وقتی مادر شدم دائم ب این فکر میکنم ک چطور میتونم از مادرم تشکر کنم؟ باور کن عاجز موندم از این کار...

 


 

در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. 
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.


زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است بعد از خـدا به سجده بوَد زآنکه مادر است.

کاشکی می شد بهت بگم
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم
بغض صدات و دوست دارم

مادر تو تمام شادی هایت را به من بخشیدی و غمهایت را در خود فرو ریخته ای، تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد. ای خدای بزرگ! به من توانائی بده هرگز از پله های غرور بالا نروم و لحظات شادم را در کنارش باشم. کمک کن قلب رئوف و قشنگ این فرشته زمینی ات را هرگز نلرزانم و آسمان آرزوهایش را خراب نکنم.

 مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، 


 از همین جا روز مادر رو ب مادر عزیزم و مادر مهربون همسرم از ته قلب تبریک میگم و دستشون رو میبوسم...

دوستتون دارم


ب همه مامانای وبلاگی هم تولد حضرت فاطمه و ه روز مادر رو تبریک میگم...


اینا پیامهای زیبای دوست جونای وبلاگیمه ک واسه یادگاری میذارمشون اینجا... ممنون از همتون

مونس جون مامان امیرعلی و ایلیا: 

بهشت در دستان مادرم بود , وقتی مرا به دنیا آورد آن را به زیر گذاشت تا مرا در آغوش بگیرد .
و  اینگونه بهشت زیر پای مادران جای گرفت

مرضیه جون:

تبریک دست خالیمو بپذیر   

امیدوارم همیشه با همسری عزیزت و ارشان جان زندگی سرشار از شادی و موفقیت و خوبی و صد البته سلامتی داشته باشی 

سمیه جون مامان پارسا:

واقعا بعد از اينكه مامان شدم هر لحظه كه كنار مادرم هستم به مهربونيهاش فكر ميكنم و بهش ميبالم كه اين همه عشق را به من داد كه بتوانم من هم از مادر بودنم لذت ببرم و عاشقانه فرزندم را بپرورانم


زهرا جون مامان امیرحسین:

من هم خدمتتون این روزو تبریک میگم شقایق جان


هنگامه جون مامان آرسام:

روز مادر بر شما مبارک باشه

 


نیکوجون :

 

مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. 
روزت مبارک مادر♥ 

 


الهام جون مامان امیرحسین:

_______$$____________$$ 
______$$$__$_$$____$$_$__$$$ 
_____$__$__$$__$__$__$$__$__$ 
_____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$ 
____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$ 
___$__$________$__$________$__$ 
___$__$_________$$_________$__$ 
____$$__________$$__________$$$ 
___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$ 
___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$ 
____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$ 
_____$__$____$$$$$$$$____$__$ 
_____$__$_____$$$$$$_____$__$ 
______$$$$_____$$$$_____$$$$ 
_______$__$_____$$_____$__$ 
_______$__$$$________$$$__$ 
________$$$__$______$__$$$ 
__________$__$$$__$$$__$ 
____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$ 
___$_____$__$__$$__$__$_____$ 
___$______$__$$__$$__$______$ 
___$_______$__$__$__$_______$ 
___$________$_$$$$_$________$ 
____$________$____$________$ 
___$_________$____$_________$ 
_$$_$________$____$________$_$$ 
$__$_________$$$$$$_________$__$ 
$__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$ 
$___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$ 
_$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$ 
__$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$ 
___$______$___$__$___$______$ 
___$_____$____$__$____$_____$ 
____$___$_____$__$_____$___$ 
_____$$$______$$$$______$$ 


مریم جون مامان حسین و حسام:

عزیزم روز شما هم مبارک.منم تا وقتی مادر نشده بودم نمیدونستم یعنی چه 
حالا که مادر شدم میدونم چه سخته مادر بودن چه فداکاری هایی داره مادر واقعا کلمه زیباییه مادر....


رقیه جون مامان پویا:

اولین سال مادر شدنت رو بهت تبریک میگم 
همیشه کنار شکلات خوشمزه ات شاد و سرسبز باشی دوست با معرفتم!


مریم جون مامان ارمیا:

خوشبختی یعنی خدا آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد ،‌ 
و تو آنقدر خوشبختی که خدا تو را "مادر" آفرید ،‌ 
عزیزم روزت مبارک . 


رضوان جون مامان رادین:

ای مادر عزیز، تو بهترین گل واژه هستی، هستی؛ تو غزل لطیف روزگاری؛ تو دیوان محبت هایی؛ تو سرود جویباری؛ تو اقیانوس عشقی؛ تو دفتر رنج های نامکتوبی روزت مبارک 

مریم جون مامان محمدامین:

روزمون مبارک [نیشخند] 

خیلی سخته به نظر من اگر دنیا رو به پای مادرا بریزن بازم کمه خداییییش[مغرور]


سولماز جون مامان آنیل:

روز مادر رو تبریک میگم عزیزم 


پروانه جون مامان رهام:

 روزت مبارک امسال اولین سالیه که مادر واقعی هستی . بهت از ته دل تبریک میگم. مزه اش چطوره؟ ( مزه مادر بودن)


فرنازجون خاله آرسن:

 مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک 


مناجون مامان کوروش:

سلام شقایق جون سال اول مامان شدنت بهت تبریک میگم روز مادر مبارک 


زهره جون مامان یاسین:

مامان مهربون ارشان جون روزت مبارک...امسال بهترین روز زن تاریخ زندگیه همه ی ما مامانای 91 بود.خدا رو شکر.می بوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مرضیه
10 اردیبهشت 92 20:15
خیلی زیبا نوشتی دوست جونم
روز مادر رو به تو هم تبریک میگم
تبریک دست خالیمو بپذیر
امیدوارم همیشه با همسری عزیزت و ارشان جان زندگی سرشار از شادی و موفقیت و خوبی و صد البته سلامتی داشته باشی


ممنونم مرضیه جونم.. روز تو هم مبارک
مونس
11 اردیبهشت 92 0:43
بهشت در دستان مادرم بود , وقتی مرا به دنیا آورد آن را به زیر گذاشت تا مرا در آغوش بگیرد .و اینگونه بهشت زیر پای مادران جای گرفت
روزت مبارک عزیزم


واقعا قشنگ گفتی
همچنین
هنگامه
11 اردیبهشت 92 0:56
عزیزم مرسی از لینکت و همچنین رمز
روز مادر بر شما مبارک باشه


خواهش میکنم هنگامه جون
ممنون همچنین
زهرا مامان امیرحسین
11 اردیبهشت 92 0:56
سلام
من هم خدمتتون این روزو تبریک میگم شقایق جان


سلام ممنونم زهرا جون همچنین
سميه
11 اردیبهشت 92 1:31
واقعا بعد از اينكه مامان شدم هر لحظه كه كنار مادرم هستم به مهربونيهاش فكر ميكنم و بهش ميبالم كه اين همه عشق را به من داد كه بتوانم من هم از مادر بودنم لذت ببرم و عاشقانه فرزندم را بپرورانم


منم همینطورم سمیه جون
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
11 اردیبهشت 92 12:51
سلام شقایق جونم خوبی ارشان جون خوبه.عزیزم روز شما هم مبارک.منم تا وقتی مادر نشده بودم نمیدونستم یعنی چه
حالا که مادر شدم میدونم چه سخته مادر بودن چه فداکاری هایی داره مادر واقعا کلمه زیباییه مادر....


سلام عزیزم
ممنونم... واقعا همینطوره
مریم مامان ارمیا
11 اردیبهشت 92 13:05
خوشبختی یعنی خدا آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد ،‌ و تو آنقدر خوشبختی که خدا تو را "مادر" آفرید ،‌ عزیزم روزت مبارک
الهام
11 اردیبهشت 92 13:11
شقايق جون
دوباره روزت مبارك
خيلي قشنگ بود



مرسی عزیزم
مامان محمدامین
11 اردیبهشت 92 13:26
روزمون مبارک
میگم از وقتی مامان شدم میفهمم که مامانای ما با 2،3 تا بچه حتی بیشتر چی کار میکردن
خیلی سخته به نظر من اگر دنیا رو به پای مادرا بریزن بازم کمه خداییییش


روزمون مبارک خواهر
آره واقعا
مامان انیل
11 اردیبهشت 92 13:37
روز مادر رو تبریک میگم عزیزم


همچنین دوست من
mamane roham
11 اردیبهشت 92 14:10
سلام عزیزم. خوبی ؟ روزت مبارک امسال اولین سالیه که مادر واقعی هستی . بهت از ته دل تبریک میگم. مزه اش چطوره؟ ( مزه مادر بودن)


سلام پروانه جون ممنونم همچنین گلم...
فوق الـــــــــــــــــــــــعاده است... نمیشه وصفش کرد
فرناز خاله آرسن جون
11 اردیبهشت 92 16:10
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
ارشان جون به داشتن مامان مهربونی مثل شما افتخار میکنه


وایییییییییییییییی شرمندم کردی دوست گلم
منا (مامان کورش )
11 اردیبهشت 92 17:27
سلام شقایق جون سال اول مامان شدنت بهت تبریک میگم روز مادر مبارک

سلام گلم... ممنونم خیـــــــــــــــــــلی مرسی
زهره(مامان یاسین)
12 اردیبهشت 92 0:35
مامان مهربون ارشان جون(دیگه یاد گرفتم آرشان نمیگم)روزت مبارک...امسال بهترین روز زن تاریخ زندگیه همه ی ما مامانای 91 بود.خدا رو شکر.می بوسمت


مرسی خاله جونی
مامان محمدامین
12 اردیبهشت 92 12:59
خاله جونی بروزیم...


چشششششششششششششششششششششششششششششششششششم