ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ارشان بد اخلاق میشود...

1392/2/26 18:49
294 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلام عمر و نفسم. سلام دردت ب جون مامانبای بای

الهی مامان قربونت بره ک انقدر این روزا داری اذیت میشی. چشمپسر قشنگم بعد از این که دندون اولی بی سر و صدا در اومد و شما اصلا بد اخلاق نشدیلبخند دیروز 25 / اردیبهشت / 1392 دیدم ک علت غذا نخوردن و بد خلقی هات داره درمیاد. نیشخندبــــــــــــــــــــــــــــــــله دندون دوم البته هنوز در نیومده. فقط لثه هات باد کرده. ماچ

امروز 2/26 داشتم قطره آهن بهت میدادم ک دیدم لثه بالاییت داره خون میاااااااااااااااااااااااد...دل شکسته الهی برات بمیرم ک داری خیلی اذیت میشی! گریهاصلا هیچی نمیخوری و خیلی گریه میکنی.چشم

امروز لیلـت الرغایبه (روز آرزوها) ... قهربزرگترین آرزوی من تو این لحظه اینه ک تو دیگه اذیت نشی و این دندونا راحت دربیان.نگران الهی قربونت برم من... ایشالا هرچی دردو بلاته بیاد واسه من گل نازم.افسوس آخه تو هنوز خیلی کوچیکی.افسوس

الهی قربونت برم ک دلت میخواد حرف بزنی...تشویق آخه هر دفعه ک من میگم ارشانم بگو  بـابـا ! تو هم با خنده میگی بـــــّـابـــــّا. (البته روش     ّ   میذاری) خخخخخخخخخخخخخخخخخنده

هر دفعه میبرمت حموم ، یا دست و صورتتو میشورم ، یا بهت آب میدم میگی : اَب  اَبزبان

الهی برات بمیرم مامانم ک الان با گریه خوابیدیگریه دردت ب جون مادرنگران

1000000000000000000 مدل کار انجام میدم ک حواست پرت بشه و دندونت یادت بره مثل:

1

یاهیپنوتیزم

2

ویا خیلی کارهای دیگه اما وسط بازی یهو یادت میاد و ی طوری مظلومانه گریه میکنی ک جیگرم کباب میشهگریه

تنها چیزی ک میخوری آب سیب خنثی(نمیدونم تو پست قبل نوشتم یا نه . از این ماه میتونی یکم آب سیب یا آب هویج بخوری) و اینکه عاشق نون خالی هستی. هر نوع نونی ک باشه میخوری و خیلی دوست داریابرو

بمیرم برات

اینجا داشتیم بازی میکردیم و ازت عکس میگرفتمناراحت ک یهو دستتو گذاشتی رو چشماتو شروع کردی ب گریه. گریهمن برات میمیرمگریه

خداجونم خودت کمک کن. نگرانب همین شب عزیز قسمت میدم هیچ نینی رو زمین نباشه ک درد بکشه. افسوسهر نوع دردی...چشم هیچ نینی از درد گریه نکنه. ناراحتآمین

بای بایمن عاشقتم گلم دردت ب جون منبای بای


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

♥ نیم وجبی ♥
26 اردیبهشت 92 13:34
الهی فدات شم من نبینم گریتو
بمیرم الهی چرا انقدر داری اذیت میشی
ایشالا که زودی مروارید نازت دربیاد و راحت شی


مرسی خاله نیکو جونی
دعا کن پسملی زودتر راحت بشه
رضوان
26 اردیبهشت 92 14:00
ای جووووووونم پرنس کوچولو
ایشالا هر چه زودتر دندونای خوشملت در بیاد


میسی خاله رضوان
مامان سمی
26 اردیبهشت 92 14:30
منم اشکم دراومد.چقدر سخته این پروسه دندون درآوردن
انشاالله که به حق همین شب عزیز زودتر دندون ارشانی دربیاد
شقایق جون ممنون از راه حل هات باید فکر کنم و تصمیم بگیرم


مرسی خاله جون
آره خوب فکراتو بکن
بوس بوس
مامان محمدامین
26 اردیبهشت 92 16:23
الهی عزیز دل خاله نبینم اون گریت رو...
ایشا... زودی دندونای خوشملت در میاد زودی راحت میشی عروسکم
میگم شقایق جون محمدامین هم چندروزه بدخلقی میکنه و شیر خوب نمیخوره یعنی اونم میخواد دندون دربیاره آیا؟؟؟


مرسی خاله جونی
وایی نمیدونم شاید. ولی خداکنه دیر تر دربیاره
هرچی دیرتر در بیاره بهتره
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
26 اردیبهشت 92 19:22
الهی فدات بشم گریه نکنی ها مامانی ناراحت میشه ایشاله زودی مروارید ت در میاد جیگر


خدانکنه خاله جون
آره بب خدا دلم میشکنه
الناز
26 اردیبهشت 92 20:31
امشب شب آرزوهاست و من آرزو دارم
دلت مثل بهار،پرشودازلحظه های ماندگار
زندگیت خالی از اندوه وغم،لحظه های شادمانی بی شمار


میسی خاله الناز گلم
بوس واسه خاله جونم
شهرزاد
26 اردیبهشت 92 21:56
آخی الهی من فداش بشم ...باور کن اشک تو چشمام جمع شد وقتی خوندم لثش خون اومده الهیییییییییییییی آخه چرا در نمیاد کاش پست بعدیت این باشه که دندونش در اومده و همه ی بد اخلاقیهاش رفته


خدانکنه حاله مهربون
منم امیدوارم زود دربیاد
پویا تم
26 اردیبهشت 92 22:08
سلام عزیزم هر موقع خواستید در خدمتم


سلام ممنونم
مامان یاشار
27 اردیبهشت 92 0:10
منم دعا میکنم که دندونت راحت در بیاد و اذیتت نکنه عشقم. قربون این مدل مظلومانه گریه کردنت بشم من آخه. نکن همچین خاله دلم کباب شد.


خاله جون دل مامانمم میگیره وقتی اینطوری میکنم
رضوان مامان رادین
27 اردیبهشت 92 12:03
ای وای پسر کوچولوی خاله...اعصابم بهم ریخت...خدا نکنه تو اذیت شی...ان شاا... زودتر مروارید کوچولوت دربیاد و راحت شی


مرسی خاله جونم
مرضیه
27 اردیبهشت 92 14:29
قربونت بشم الهی که انقدر اذیت شدی تو
خاله انشاا... که زودی در میاد و دیگه ناراحت نمیبینمت
فدات بشم من که حرف میزنی
دوست جونم خوب کاریمی کنی که حواسشو پرت می کنی
شقایق جان نون رو واسه لثه هاش می خوره چون یکم سفت فشارش می ده به دندوناش سعی کن بهش نون سنگک بدی که یکم سفت تر و بتونه محکم تر گازش بگیره
خاله بمیرم که انقدر مظلومانه گریه میکنی نبینم ناراحتیتو
دعا میکنم هرچه زودتر دندونت در بیاد تا کمتر اذیت بشی
خیلی دوستتون دارم
واسه ارشان جونم و مامان مهربونش


ممنونم مرضیه جونم
آره فکر کنم. باشه سنگک میدم بهش.
مرسی
مامان محمدرهام جون
27 اردیبهشت 92 15:48
بمیرم الهی،نبینم گریه اتو خوشگلم،فدات بشم که انقده درد میکشی
قربون مامان مهربونت وبرای آرزوی قشنگ مادرانه اش میگم آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
ان شالله همشون راحت وبدون درددربیان وراحت شی گل ناز


خدانکنه خاله جونم
ممنونم بوس
مامان امیر مهدی (سوده)
28 اردیبهشت 92 2:50
عزیزمممممممممم غصه نخور میگذره این روزها امیر مهدی هم بسیار سخت دندان بود منو خودشو هلاک کرد تا تمامشون در امد اما گذشت بالاخره.....


ممنونم سوده جونم. خداکنه زودتر بگذره
Sheida
28 اردیبهشت 92 14:16
ghorbunesh bsham,,, azizam


مادرخانمی
28 مرداد 92 22:47
آخی خاله فدات شه..دلم کباب شد برات گلم


خدا نکنه خاله نسرین. بوووووووووس