ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ارشان جیگر و باب اسفنجی

1392/2/27 18:49
419 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلام تمام وجودم

مامانم امروز اومدم درباره تو و باب اسفنجی برات بگم...

قبلا قبلنا ک هنوز شبکه پرشن تون نیومده بود و باب اسفنجی هنوز اونقدری رایج نبودمن یعنی مامان شما تو شبکه / MBC3 / این کارتونوو میدیدم و ب شدت عاشق پاتریک بودم. 

 مامانی من تو اون شبکه عربی متوجه نمیشدم ک پاتریک چی میگه ... حتی یادمه اونجا پتی صداش میکردن...  فقط عاشق قیافش شده بودم.

 زمان گذشت و کم کم کارتون باب اسفنجی رایج شد و من تازه فهمیدم این شخصیت پاتریک کلا بانمکه و بیشتر عاشقش شدم...

 نمیدونم تو کدوم پست نوشتم اما یادمه تو دوران بارداری برات نوشتم ک وقتی کارتون باب اسفنجی شروع میشه تو توی شکمم کاملا دقیق میشی و آهنگشو دوست داری... مطمئنم وقتی من انقدر با علاقه نگاه میکردم تو هم عاشقش شدی...

الان دیگه تحت هر شرایطی باشی( خواب ، بیدار، درحال بازی، در حال فضولی، در حال گریه، در حال شیر یا غذاخوردن و .................) وقتی اون کاپیتانه میگه آماده اید بچه ها کاملا بر میگردی و ب خدا پلک نمیزنی.

منم ک خودم عشق این کارتونو دارم آهنگشو برت ضبط کردم و هی میذارم تو تلویزیون + تو لب تاب + تو گوشی... خخخخخخخخخخخخخخخخخ

 و این موضوع تا حدی رسید ک من تصمیم گرفتم تزئینات اتاقت رو کم کم عوض کنم و باب اسفنجی رو وارد اتاقت کنم. (مثلا دایی جون برچسبهاشو برات گرفت و من تمام دراورتو باهاش تزئین کردم.) راستی نظرت راجع ب تم تولد یک سالگیت چیه ک اونم باب باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میدونم دوستش داری... میدونی ک گلم من و بابایی میخوایم جشن تولد یک سالگیت رو یک ماه زودتر(یعنی تو شهریور) بگیریم. آخه میخوایم اگر خدا بخواد ی جشن مفصل برات بگیریم و میدونی ک باید بریم شمال و اونجا بگیریم. و چون تولد تو گل پسرم تو ماه مهرِ و موقع مدرسه و کاره پس جشن 1 ماه زودتر برگزار میشه.................  

جیگر طلای من یادم رفت بگم. امیر علی کوچولو ب دنیا اومد. امیر علی نینی دوست مامان شراره است... انقدهههههههههههههههههههه نازه مامانی.

فکر کنم 4شنبه بود ک با مامان شراره رفتیم دیدنش... من یادم رفته بود دوربین ببرم و بازم عکس بی کیفیت انداختم... خخخخخخخخخخخ

امیر علی

از دندونت بگم ک همچنان در نیومده و لثه هات میخاره و غذا نمیخوری و ب شدت نق نقو هستی. امیدوارم هرچه زودتر این روزا بگذره.

 

هرچی باشی عشق منی، جون منی، عمر منی، نفس منی و من عاشقانه میپرستمت.

جونیییییییییییییی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شراره
27 اردیبهشت 92 17:00
مامانم دورت بگردم میدونم چقدر باب اسفنجی رو دوست داری
قربون دندونت برم که داره اذیتت میکنه


مامان شراره این دندونو بوتوش دیده اذیتم نَتونه
مرضیه
27 اردیبهشت 92 19:10
الهی آره چه کار خوبی تولد باب اسفنجی ارشان جون جونی
راستی قدم نو رسیده مبارک
قربونت بشم که انقدر تو عکس مظلومی جیگر
دوست جونم از طرف من یه ماچ گنده از لپش بگیر که خیلی دوستش دارم


مرسی دوست جونم
چشــــــــــــــــــــــــــــــم خاله مرضیه
♥ نیم وجبی ♥
27 اردیبهشت 92 19:26
سلام دوست خوبم
با دو پست جدید به روزم ..


سلام گلم. آخ جون باشه الان میایم
♥ نیم وجبی ♥
27 اردیبهشت 92 19:26
ای جانم پس مامان و پسر هردو عاشق باب اسفنجی هستین..


خخخخخخخخخخخخخخخ شدیدا
مامان کوچولو
27 اردیبهشت 92 23:59
خاله فدات شه ..ایشالا زودتر دندونت در بیاد درد نکشی جوجویی..پارسا هم مثل خودته عسیسم..بووووووووس..


الهی بمیرم. میدونم داری چی میکشی سپید
هنگامه
28 اردیبهشت 92 0:25
وای چه جالب منم عاشقه پاتریکم و آرسام عاشقه باب البته چون من نمیذارم تی وی ببینه عاشقه خنده های باب روی قابهای درب اتاقشه .
ایشاله زودت درد دندون این کوچولوها تموم بشه تا شاید خوش اخلاق بشن
ماشاله چقدر قد و وزنش خوبه . آرسام که این سری یک مقدار کاهش قد و وزن داشته . البته خدا رو شکر هنوز بالای نموداره
چقدر خوبه که ارشان جون و آرسام همسنن ، مطالبت رو که میخونم قشنگ یاد آرسام میفتم
ارشان جونم رو ببوس

آخی آره منم خوشحالم ک ارشان و دوستاشو با هم مقایسه میکنم...
ممنونم گلم
Sheida
28 اردیبهشت 92 14:18
faqat baba leng deraz va bob juni
albate mn kolan cartoon dus daram


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عین خودمی
مامان محمدامین
28 اردیبهشت 92 19:47
عزیز دلم نازگلم منم مثل تو خیلی باب اسفنجی دوست دارم
خیلی با سلیقه هستی ناناز خاله مثل من
فدات شم که دندونات اذیتت میکنه عشقم


آخی پس حتما محمدامین هم دوست میداره.......
خخخخخخخخخخخخخ چی گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟//
مامان آنیل
29 اردیبهشت 92 17:12
خیلی جالب بود برام. حتما تولدشم از همین کارتونه استفاده کنین خاطره خوبی میشه


باشه خاله جونی
آره خودمم بخاطر اینکه واسش خاطره بشه دوست دارم