ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

28اردیبهشت مروارید دوم

1392/2/28 18:48
699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزتر از جونم... سلام گلبرگم... سلام زندگیم...

جوجویی امروز 28 / اردیبهشت / 1392 بعد از کلی مشکلات مروارید دومت هم نمایان شد....

هـــــــــــــــــــــــــــــــورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خداکنه از این ب بعد دیگه یکمی درد لثه هات  آروم بشه. معمولا دومین دندونی ک نینیها در میارن همینه ولی من این عکس و برات میذارم ک بدونی:

دندون 2

گل قشنگم اونی ک با نارنجی نشون دادم اولین مرواریدته و اونی ک با آبی نشون دادم مروارید دومته...

 

ب امید روزی ک دهنت پر بشه از مرواریدای سفید و قشنگ

 جوجویی امروز بابایی تعطیل بود و برات نوبت گرفت ک ساعت 11 بریم پیش دکتر رحمانی واسه چکاپ...خلاصه عزیزم بعد از خوردن صبحانه راهی شدیم... شما هم تو راه همش خواب بودی

  1

 وقتی رسیدیم چندتا نینی نوبتشون شد و بعد ما رفتیم تو... اولش کلی خندیدی و یهو قاطی کردی شروع کردی ب گریه.......... خدارو شکر دکتر کاملا ازت راضی بود... قد و وزنت هم اینجا 72 cm و 9300 kg  بود. نمیدونم چرا با مرکز بهداشت فرق میکنه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسرم در انتظار تا نوبتش بشه...

 1

 حالا ک نوبتم نمیشه یکم بازی کنم...

2 

 بعد از بیمارستان رفتیم برای LCD از این پشتی ها بخریم ک نمیدونم اسمش چیه... آخه میخواستیم LCD رو بزنیم ب دیوار ک هم ی تنوعی باشه و هم دم و دستگاها از دست شما فوشول خان در آرامش باشن...

بعد از اون هم نهار خوردیم و تا باباعلی LCD  رو رو ب راه کنه و میزشو جمع کنیم تا الان یعنی 8 شب طول کشید...

 آها یادم رفت بگم... همش 1 دقیقه ب حال خودت بودی ببین با خودت چه کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 اوف اوف

رفتی پایه میزو برداشتی اونم کشیده شد رو صورتت. من موندم چطور تا من و بابایی نشستیم عین آقاها میشینی ولی تا 1 دقیقه بلند شدیم اینطوری کردی با خودت؟

 2

 الهی بمیرم... ببخش مامانی کم کاری از ما بود... نباید یک لحظه هم تنهات بذارم... ماشالا خیلی شیطون شدی...

 گلم این روزا ب کریرت علاقه خاصی پیدا کردی... همش دوست داری بشینی توش... منم از خدا خواسته... حداقل میدونم نمیتونی از اون تو بیای بیرون و بلایی سر خودت بیاری... اسباب بازیهاتو میذارم جلوتو 1 ربعی باهاشون درگیری و من ب کارام میرسم...

 1.

 این عکسم بذارم ک ببینی چطوری خوابیدی.....:

 بدخواب

عین بابایی بد خوابی... خخخخخخخخخخخخخخ

2

وقتی هم بیدار میشی کلی برام ناز میکنی قربونت بره مادر

نفسمی

عاشقتم دردونه من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان کوچولو
28 اردیبهشت 92 23:51
خاله قربونت بره.مبارک باشه مروارید دومت عسیسم..ایشالا بقیه هم ب ترتیب راحت در میاد..بوس خاله ای..


میسی خاله سپیده... بوس
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
29 اردیبهشت 92 0:24
سلام هزارماشاله داداشی 1روز ازم بزرگتری و 3سانت ازم بلند تر ببینم مامان شقایق چی بهت میده قدت بلند شده به منم بگو با هم یه تیم والیبال تشکیل بدیم



سلام... خاله ارشان چیز خاصی نمیخوره... باباش قد بلنده
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
29 اردیبهشت 92 0:53
سلام شقایق جونم خوبی قربونت برم
ارشانم خوبه خدا رو شکر همه چی خوبه
مامانی چرا صورت توپول پسری من اینجور شده
بمیرم واسش الاشن کلی درد میکنه
قربون اون چشم و لپای نازت میبوسمت گلم


سلام گلم میسی قربونت برم
ببین خاله چه بلایی سر خودش آورده.
خدانکنه عسیسم
رضوان مامان رادین
29 اردیبهشت 92 11:12
ای جونم مرواردید دوم مبارک ...ماشا.. به گل پسری...


میسی خاله جونی
بوس
مامان رقیه
29 اردیبهشت 92 11:12
زلفای پریشونتو عشقه عزیزم
دندونت مبارک باشه


خخخخخخخخخخخخ آی گفتی
میسی خاله جون
مامان طه
29 اردیبهشت 92 11:44
مبارکههههههههههههههههههه ای جانمممم خاله قربونت بره

دوستت دارم عزیزکم


میسی خاله جونم
خدانکنه خاله جون
منم شما و طه جونی رو خیلی دوست دارم
فاطمه (مامان آیلین)
29 اردیبهشت 92 12:59
سلام ارشااااان دلمون برات تنگ شده بود کپل خان میبوسمت


سلام خاله جون منم همینطور
Sheida
29 اردیبهشت 92 13:47
cheqad naz shode tu ax akhari



خخخخخخخخخخخخخخخ اونجا ک ریخته بهم خاله شیدا
الهام
29 اردیبهشت 92 16:47
سلام شقايق جون خوووووووووبي؟؟؟
مرواريد دومت مبارك خاله جوني

فكر كنم ما هم بايدبريم از همينا كه شما خريدين بخريم!!!!!!
اميرحسين بدجوري جولان ميده!!
كم كم عصبيم ميكنه!!!
بقيه دستگاهها رو كجا ميذاري؟؟؟



سلام عزیزم. آره الان خیلی بهتر شده... براشون قفسه زدیم.
مامان امیر مهدی (سوده)
29 اردیبهشت 92 17:03
وایییییییییییییییییی عشقمممممممممممممممممممم ارشانممممممممممم.


بووووووووووووووووووووووس
مامان آنیل
29 اردیبهشت 92 17:13
دندون دومت مبارک خاله فدات بشه این دندوناتون کامل در میومد ما هم یه نفس راحت میکشیدیم
خیلی ناز خوابیدی عزیزم


میسی خاله سولماز جونی
آره ب خدا آرزوی همه ماماناس
فرناز خاله آرسن جون
29 اردیبهشت 92 17:16
دندون دومت مبارک باشه خاله ایشالله اون یکی هارو هم راحت بدون درد دربیاری ،توپول مپل خاله اون دستو پاهات خوردن داره ها اونارو هاپولی من بخورمشون جیگرم فدات ،بوس بوس


میسی خاله جونم
مامانم پیر میشه تا من همه دندونام در بیاد
خخخخخخخخخخخخخخ
Sheida
29 اردیبهشت 92 17:46
pas chera mn fekr mikonam dare mikhande ?!!


خب داره میخنده دیگه... قیافش بهم ریخته!!!
مامان محمدامین
29 اردیبهشت 92 18:32
سلام عشقم تو چی کار کردی با صورت نازت...مامان شقایق بد
مروارید نازت مبارک پسرم
آخی محمدامین هم تا از خواب پا میشه فوری میخنده


سلام خاله ای
من خیلی شیطونم و مامانم داره کم میاره
خب داداشمه دیگه مثل خودم خندونه
مرضیه
29 اردیبهشت 92 19:41
عزیزم مروارید دومت مبارک باشه خداروشکر که بالاخره دراومد
انشاا... دیگه درد نکشی گل من
قربون خوابیدنت بشم من تپولوی من
ماشاا... که بزرگ شدی جیگر شقایق جان حتما واسش اسپند دود کن
الهی بمیرم که صورتت اینجوری شده، خاله مواظب خودت باش
خوش خنده من فدات بشم که عکس آخرت انقدر خوشمله
بخورمت نفس که انقدر نازی تو


میسی خاله
چشم گلم. خدانکنه خاله
مامان یاشار
29 اردیبهشت 92 21:31
دندون دومی هم مبارک عزیزم. خدا رو شکر که رونمایی کرد و دیگه اذیت شدنت تموم شد خوردنی من چرا صورتت رو اووخ کردی آخه؟ نمیگی مامانی کلی غصه میخوره آخه؟ مراقب باش عزیز دلم


مرسی خاله جونم
ببین چکار کرده خاله با خودش
امان از این بچه ها
Sheida
30 اردیبهشت 92 12:33
ahan az un lahaz


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان محمدرهام جون
31 اردیبهشت 92 12:23
بالاخره دراومد این دندون ناقلا مبارکه خاله جونمواااااااااااااااااای با صورتت چه کردی خوشگلم!!!!!!!!عیب نداره بزرگ میشی یادت میره


خخخخخخخخخخخخخ امان از این دندونا
شهرزاد
31 اردیبهشت 92 17:41
فکر کنم یادم رفت اسممو بنویسم ! یه نظر دادم الان راجع به دندونش و خون و خونریزی!


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوباره میذاشتی
مامان کنجد
12 خرداد 92 13:34
مبارکت باشه دردونه خاله جونی


مرسی خاله جوووووووووووووووونم