ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ماجرای ارشان و لیمو ترش(تصویری)

1392/2/29 18:48
299 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 


داشتم تو خونمون چهاردست و پا قدم میزدم ک ی چیزی قِل خورد اومد پیشم

این دیگه چیه؟؟؟؟

1

گرده...

2

شاید توپه؟؟؟؟؟؟؟؟

3

یعنی خوردنیه؟؟؟؟؟؟؟ امتحانش میکنم:

4

تو دهنم جا نمیشه!!!!!!!! باید بیشتر دهنمو باز کنم...

5

چرا ترشه؟؟؟؟؟

6

مامان این خوردنیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 7

 نه پسرم لیمو ترشو باید بریزیم تو غذا

خودمم بلد بودما میخواستم ببینم مامانم بلده یا نه؟

7

واین داستان همچنان ادامه دارد..................... (البته من شدیدا مواظبت بودم)

8

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

mamanebaran
29 اردیبهشت 92 18:25
ای جانممممممممممممممممم به گل پسر خوردنی خودممممممممممممممم
الهی فدای کلت بشم من که اینطوری لیمو تورشو نیگاه می کنی , اینکارارو نکن میام میخورمتااااااااااااااااااااااااااااا
قربونش آخه اینو بدن دسته من حسابی حسابی میچلونشممممممممممممممممم , شقایق جونمممم کلی دلم براش ضعف رفت تروخدا اسپند یادت نره هاااااا


خاله جونی آخه من داداش باران جونم واسه همین هردوتامون خیلی نازیم. بوس بوس
چشم گلم
مامان محمدامین
29 اردیبهشت 92 18:34
بازی بازی با لیمو ترش هم بازی
خاله جون این همه اسباب بازی داری با این دیگه چی کار داری فسقلی


چه کنیم خواهر..............
مرضیه
29 اردیبهشت 92 19:27
خاله قربونت بشه اینو از کجا پیدا کردی نفس؟
وای صورتشو خو خاله ترشه نخور گلم
ارشان بعد از تست لیمو میگه: خو مامانی من کنجکاوم می خواستم با دهنم تستش کنم که ببینم چیه
من آخرش باید بیام بخورمت
دوست جونم کلی ببوسش


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مرسی خاله
مامان یاشار
29 اردیبهشت 92 21:28
جیگر شیرینیاتو خاله جون. آخر سر خودم درسته قورتت میدم


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان رقیه
30 اردیبهشت 92 8:38
آره جون خودت چیلیک چیلیک عکس میگرفتی مواظب بودنت تو حلقم


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نسرین مامان نی نی تو راهی
30 اردیبهشت 92 10:28
ای جووووووووووووووووون دلم میخواد دست برسه به ارشانی تا اونجا که میتونم بچلونمش.از خدا میخوام این 60 روز باقی مونده از زایمانم برسه منم یه کوچولوی خوردنی رو تو بغل بگیرم


انشالا عزیزم
گلم هیچ نشونی از خودت نذاشتی
Sheida
30 اردیبهشت 92 12:30
ey jan azizam


الهام
30 اردیبهشت 92 15:30
آخیییییییییییییی
ترشه؟
دوس داری؟
بوووووووووووووس


خـــــــــــــــــیلی
فرناز خاله ارسن جون
30 اردیبهشت 92 23:29
ای جونم لیمو ترشم که مزه کردی فدات بشم خاله اون قیافه ات موقع مزه کردن لیمو ترش با نمک ترین قیافه دنیاست جیگری جیگر


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اصولا ارشان هرچی جلو دستش باشه مزه میکنه خاله
میسی بوس
مامان محمدرهام جون
31 اردیبهشت 92 12:19
قربون ناز پسرم برم خاله جونم ترش بود!!!!!!!!!!نووووووووووووووووش جونتآفرین به پسر با هوش خاله که دنبال کشفیات جدیده


فوشوله دیگه خاله
mamanebaran
31 اردیبهشت 92 12:22
فدای داداشی باران بشم من


هدی مامی مه نیا
31 اردیبهشت 92 15:57
عزیزم خیلی عسل شدی خاله


میسی خاله جون
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
2 خرداد 92 10:18
میگم داداشی ما که اینقده رانندگی مون خوبه !!!!!بیا بریم فرمول یک حتما موفق میشیم
بوس برای داداش خوش تیپ خودم


خخخخخخخخخخخخخخخخخخ آره بریم
شقایق مامان آرشا
2 خرداد 92 23:12
قربون شمم بشم


خدانکنه خاله جونم
مریم
6 خرداد 92 19:08
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم
البته تازه شروع کردم
اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد



سلام ممنونم
حتما میام. مرسی
شیما مامان شاهین
7 خرداد 92 12:28
سلام به وبلاگ ما هم سر بزنید، خوشحال میشیم لینکمون کنید


سلام. حتما