ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

چه خوبه ک هستی...

1392/3/23 18:46
373 بازدید
اشتراک گذاری

Welcome802.gif

سلام زندگیم سلام عمرو جونم سلام دردت ب جونم...بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

جیگر مامان یکمی دلم گرفته...افسوس یکمی بغض دارم...نگران آخه نشد...چشم میپرسی چی نشد؟؟؟؟؟؟؟سوال

چند وقتیه در تلاش بودیم تا این خونمونو بفروشیم و بریم ی جای بزرگتر بخریم...خنثی اما دیشب ب این نتیجه رسیدیم ک نمیشه...گریه حداقل الان نمیشه.نگران چه میدونم باباعلی میگه  با این مقدار پولی ک داریم و با این وضعیت گرونی اگر بخوایم خونه بزرگتر بخریم باید ماشینو بفروشیم و بدون ماشین با ی بچه فسقلی سخته...خیال باطل حق هم داره ها اما من خیـــــــــــــــــــــــــــلی یکدنده ام...شیطان

تو مثل من نباش مامانم.خجالت خب فعلا ک تو همین خونه میمونیم.لبخند دیگه همش ب خودم میگم خب نشد ک نشدمژه فدای سر پسرم زبان خداروشکر ک مستاجر نیستیمچشمک خداییش جای بدی نیستا.نیشخند محله عـــــــــــــــــــــــــــــالی،تشویق همسایه ها عــــــــــــــــــــــــــــالی تر از عالیتشویق، خونه هم خیلی قشنگه ولی از اونجایی ک وسایلمون زیاده دوست داشتم بریم ی جای بزرگتر...خنده خخخخخخخخخخخخخخخخخ آخه خانما نمیتونن بدون خریدن وسایل زندگی کنن. خجالتمنم دیگه میبینم جا نیست چیز جدید بخرم غر میزنم ک باید خونه رو عوض کنیم.قهقهه باباعلی میگه تو هر چی دوست داری بخر من جاش میکنم قهقهه خونمون شده عین مدرسه... همه وسایلا صف وایستادن و ی گوشه خالی هم نموندهقهقهه

 ولی تو این اوضاع ک دلم گرفته چه خوبه ک تو هستی!!!!!!!!!بغل چه خوبه ک همدمی برام... قلب اگر نبودی من چقدر غصه میخوردم... ماچ

صبح تا شب دنبالم چها دست و پا میدویی.......... بغل آها اینم بگم ک هی پاهامونو میگیری و بلند میشی... خنده نه فقط پاهامونو ،،،، مبل + صندلی + دیوار + وای از همه بدتر میز کنسول وقت تمام

بابایی همچین چفت و بست و قفلش کرده ک تکون نمیخوره... ابرو خلاصه ک کلی شیطونی میکنی عشقم... قلب

 راستی دیشب بردیمت دکتر...خمیازه ساعت 11 شب خمیازه آخه الان چند روزی بود ک هی ی طوری نفس میکشیدی... ی جورایی ک نمیتونم بگم... مثلا  موقع بازدم ی صدایی خس خس از گلوت میومد... افسوس البته بعضی وقتا بود و خیلی کم... ما فکر کردیم بازم داری از خودت صداهای عجیب در میاری و بازی میکنینیشخند ، اما دیشب یهو دیدم تند تند اینطوری میکنی...آخ انگار ی چیز تو گلوت بود و نمیذاشت نفس بکشی... متفکر سکته کردم... ساعت 11 شب من دکتر اطفال از کجا گیر بیارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سوال تندی رفتیم بیمارستان اطفال حسین فهمیده.فرشته 

وای چه اوضاع بدی بود... همه بچه ها ویروس اسهال و استفراغ.................سبزسبزسبزسبزباید با خودمون آنتی ویروس میبردیمقهقهه و از اونجایی ک بیمارستانش دولتی بود 1000000000000 نفر مریض ووول ووول میخوردننیشخند  پشیمون شدم ک چرا بردمت اونجاسبزسبزسبز 

 اصلا ی وضعیت بدی بود... تو هم یکسره سخنرانی کردی... خخخخخخخخخخخخخخ تمام ملت مریضی بچه هاشونو فراموش کرده بودن تورو نگاه میکردنقهقهه بابایی خیلی عجله کرد ک ما زیاد تو اون بچه ها نمونیم. ناراحت ی خانم دکتری بود ک دیدت گلوتو معاینه کرد و گفت آلرژی بهاره!!!!!!!!!آخ امان از این آلرژی های بهاری! گفت گلوت یکم قرزمه! از گل و دود سیگار و اسفند دور بمونی!!!! حالا خدارو شکر ما اصلا سیگاری نداریم... متفکر اسسفندم بگم دیگه دود نمیکنم اما گلهای بهارو چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یول البته من ب همین اکتفا نمیکنم ک! ب زودی میبرمت پیش دکتر خودت

 خلاصه مامانم ی شربتم داد تا  5روز بهت بدم ک ایشالا خوب خوب بشی فندقمماچ

 ببخشید حس عکس ندارم!! باید سایز کوچیک کنم و آپلود .............. دفعه بعد پربار میذارم!

عاشقتم مامانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

رضوان مامان رادین
10 خرداد 92 12:03
ان شاا... به زودی زود میرید یک خونه بزرگتر تا شما راحت تر وسیله بخریدولی واقعا با بچه بی ماشینی خیلی سخته...
الهی خاله فدات شه که تو بیمارستانم حس آواز خوندنت گل کرده بوده


انشالا خخخخخخخخخخخخخخخ
آره راست میگی
یک آواز بلندی میخوند کل بیمارستان میشنیدن
مرضیه
10 خرداد 92 12:07
آخی الهی
آره راست می گی عزیزم خونه کوچیک با یه بچه خیلی سخته چون بچه ها دلشون می خواد فضای زیادی داشته باشند تا این ور اونور برن، دعا می کنم که به زودی بتونین یه خونه نو بخرید تا هم جای وسایل خونه باشه و هم ارشان جون بتونه راحت شیطونی کنه
آخی چقدر بد این آلرژی گریبانگیر همه شده سعی کنید جایی که گل و گیاه داره زیاد نمونید چون بیشتر از همین گل و گیاه هست که آلرژی بوجود میاد
دلم واسه ارشانی تنگ شده بود اما خب منتظر می مونم تا دفعه بعدی عکس هاش رو بزارید
دوست جونم از طرف من ارشان گلی رو کلی ماچ کن
اینها هم واسه دوست جون خودم
دوستتون دارم

مرسی گلم. آره راست میگی..چشم حتما ی عالمه عکس میذارم
مرسی بوس
مامان طه
10 خرداد 92 12:57
سلام شقایق جونم خوبی؟ پسری خوبه؟

وای منم قبلا مثل تو بودم دغدغه خونمون رو داشتم اخه کوچیک بود ولی بالاخره خریریم خداروشکر

البته منم از بس مخ خوردم که همسری راضی شد

ایشالا یه خونه خوب میخرید بهتر و بزررگتر

ای جانممممممم پسری الرزی پیدا کرده؟
طه هم چنوقته اینطور شده دکترش گفت بهار که تموم شه ایشالا تموم میشه

ایشالا زودی خوب بشه

دوستاتون دارم

شرمنده زیاد حرف زدم


سلام گلم. ممنونم امیدوارم ب زود ی بشه خونمونو عوض کنیم.
آخ امان از این آلرزی.........
بوس واسه دوست خوبم
مامان طه
10 خرداد 92 13:21
غصه نخور خانوم خوشگله

این نیز بگذرد


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
mAhyA
10 خرداد 92 14:56
ایشالله به زودی میتونید یه خونه بزرگتر بخرید
نه شرمنده من وبلاگ ندارم



ممنونم عزیزم...... اگر تونستی بساز بیشتر با هم آشناشیم
مامان آنیل
10 خرداد 92 15:48
سلام شقایق جون خوبی عزیزم؟
ایشالا به زودی یه خونه بزرگتر میخرین خانومی.
ارشان جونم حساسیت بهاری داره انیل هم جوش میزنه میگن آلرژیه!!!
قرا وبلاگی هم که میزارین ما که نیستیم خوش بگذره

سلام عزیزم
سلام گلم ممنونم ایشالا
ای بابا این آلرژی دیگه از کجا پیدا میشه
ای کاش میشد همه رو با هم ببینم
مامان محمدرهام جون
10 خرداد 92 18:06
واااااااااااااای شقایق شدیدا همدردیم به خدا گریه ام گرفت یه لحظه،ولی عیب نداره تو هم مثل من تا میتونی همه چیتو جمع کن واما بمیرم برای این جوجه ناز چرا خاله حساس شدی؟؟؟؟انشالله زود زود خوب میشی بهارم که دیگه داره تموم میشه

واما یک توصیه:
هرگز دیگه به این بیمارستان نرو یعنی دکتراش مزخرفن وااااااااااااااای محمدرهام برای زردیش اونجا بستری بود کشتن بچمو ،یاد خاطراتم افتادم حالم بد شد

میبوسمتون وبای


ای بابا چه کنیم دیگه خواهر
راست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ خودم متوجه بدی بیمارستان شدما ولی حالا ک توصیه کردی دیگه عمرا نمیرم
قربوووووووووووووووونت
مامان سید عرشیا
10 خرداد 92 22:20
سلام شقایق خانم.ماشالله چه پسر نازی داری. چشماش آبی هست یا تو عکس اینجوری نشون داده میشه. خدا حفظش کنه.براش اسپند دود کن. تونستی به ما هم سر بزن. مرسی


سلام عزیزم ممنونم آره خاله چشماش طوسی و آبیه...
ممنونم چشششششششششششششششم
♥ نیم وجبی ♥
10 خرداد 92 23:49
سلام گلم غضه ی بزرگ و کوچیکیشو نخور ایشالا به وقتش یه خونه ی بزرگتر می خرین
الهی بمیرم که توم به این گلهای بهاری آلرژی داریمنم امسال اینطوری شدم اصلا یه وضعی...نه میتونم برم بیرون نه جایی وگرنه تا شب عطسه و آبریزش اینا ولم نمی کنه
الهی که به زودی همه چی بر وفق مرادت بشه شقایق عزیز


سلام نیکو جونم
ممنونم انشالا
آره خیلی بده
ممنونم
مامان طه
11 خرداد 92 7:35
بیا اپ کردیم


چشششششششششششششششششششششم
Sheida
11 خرداد 92 15:26
مگه خونه تون خيلي كوچيكه ؟


نه خیلی اما 1 خوابه است
همه جاش ب اندازست فقط مشکل اینه ک 1 خواب داریم
الهه(مامان یاسان)
11 خرداد 92 17:01
سلام شقایق جون برو خدارو شکر کن که مستاجر نیستی
ایشاالله به موقعش خونه ی بزرگتر میخری دعا کن همیشه تن پسر گلت سالم باشه اینا که مطرح نیست


درسته
آره ب خدا
خدارو شکر
شیما مامان شاهین
11 خرداد 92 17:21
سلام گلم خوفی؟ ارشان جون خوبه؟ شما هم شمالی هستین؟؟؟ جدی؟؟؟خوشحال شدم ما گرگانی هستیم... شما کجای شمالین؟


سلام عزیزم
ما اصالتا ب انزلی میرسیم
خخخخخخخخخخخخخخ
چه خوب
مامان محمدرهام جون
11 خرداد 92 19:18
خصوصی خوشگل خانوم


مـــــــــــــــــــــــرسی
مامان محمد پارسا
11 خرداد 92 22:47
بیخیال حرصشو نخور ایشالا به وقتش میرین خونه بزرگتر
خس خس گلو گاهی اوقات مال دندون در اوردنه ها



انشالا
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دکتره هم ک هیچی نگفته بهم
الهه(مامان یاسان)
11 خرداد 92 22:51
سلام شقایق جون
عزیزم به یه مسابقه دعوت شدی یه سری به وبلاگم بزن اگه دوست داشتی جواب بده


سلام آخ جون مرسی
شقایق مامان آرشا
12 خرداد 92 0:37
مامان یه دنده ایشلا تو یه فرصت مناسب میخرید خاله فدات آلرژی چرا آخههههههههههه


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ایشالا
چه میدونم والا
مامان آرتین
13 خرداد 92 0:30
سلام ماشالله ،چه پسر نازی دارید.خدا حفظش کنه. ممنون که به ما سر زدید خوشحال میشم تبادل لینک کنیم اگه دوست داشتین دوست شیم به من خبر بدید که با چه نامی لینکتون کنم. ممنون




سلام دوست من

خوبی؟

ممنونم

چشششششششششششششششم حتما


الهام
13 خرداد 92 10:53
سلام گلم
عزززززززززيزززززززززم چرا دلت گرفته؟؟
مهم نيست كجا باشي!مهم نيست بزرگ باشه يا كوچيك !مهم اينه...
دلت اونجا خوش باشه!تنتونم سالم باشه!!بيخيال دنيا...
ببوس وووروووجكتو


سلام گلم
ممنونم عزیزم
بوس بوس
مامان یاشار
13 خرداد 92 12:14
الهی دورش بگردم عشقمو که خس خس داشته نفسش. ایشالا که زودی خوب میشه ودیگه هم هیچوقت سراغش نمیاد شقایق جونم همونجوری که گفتی مشکل خونه بزرگتر نیست مشکل خودمونیم که هی باید یه چیزایی بخریم و جا براش پیدا نمیکنیم تو خونه بزرگتر هم بعد از یه مدت دوباره همین داستان پیش میاد. حتماً خیری توش هست ایشالا به زودی هم میتونین خونه بزرگتر رو بخرین عزیزم ارشانم رو ببوس

خخخخخخخخخخخخخ آره ب خدا
ممنونم
مریم مامان ارمیا
14 خرداد 92 3:11
ایشالله دیگه هیییییییییچ وقت مریض نشی گل خاله


میسی خاله جون