ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

تولد فاطمه...

1392/3/28 18:35
448 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلــــــــــــــــــــــــــــــــام شکر پنیر... سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــام نون خامه ای

weltrustenmuis.gif

 این پست در مورد تولد فاطمه ، بچه دوستمه! ک 26 خرداد تولدش بود و رفتیم... خیلی خوش گذشت... تو هم کیف کردی!

کلی بچه دور و برت بود...

کلی واستادم لباس خوشگل تنت کردم و موهاتو فَشن درست کردم و رفتیم  و همین ک رسیدیم خوابیدیو هم مجبور شدم لباست رو عوض کنم و راحتی تنت کنم و هم موهات خراب شد! خیلی حیف شد چون اولش ازت عکس نگرفته بودم...

ولی خوب بود و وقتی بیدار شدی خیلی ذوق کردی!

26

اینجا مامان شراره داره با کلی زحمت موهاتو حالت میده...

26

البته وقتی خوشگل شد خوابیدی و وقتی موهاتت بهم ریخت بیدار شدی 

26

26

26

26

از سمت راست( امیر محمد ، نیایش ، فاطمه، دانیال، نرگس) وناز دونه من ک نمیخواست بشینه

پسملی مامان شما کوچک ترین مهمون او جشن بودی و 1 نینی 9 ماهه هم بود ب اسم یاشار ک تا گذاشتنش بشینه غش کرد از گریه! 

البته این مهمونی خساراتی هم داشت: از جمله: 1. بریده شدن شدیـــــــــــــــــــــــد و خونریزی انگشت مامان شراره! 2. بریده شدن سطحی دست من! 3. قرمز شدن کله شما ک اصلا معلوم نشد ب کجا زدی! 4. و گرفتگی تمام عضلات بدم من( عین درخت خشک شده بودم)

بوس بوس پسمل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان طه
28 خرداد 92 14:50
شقایق جونم تولد مبارک

راستی ارشان گردنبند و دستبند داره؟


گلم تولد من نبود که............
تولد بچه دوستم بود. آره داره تو 1 پست قبلا گذاشتم.... گردنبنده هدیه مامانم و دستبنده هدیه بابامه
مامان محمدرهام جون
30 خرداد 92 12:25
شقایق من از تو درعجبمرمز نمیدی!!!!!!!!!!!!قرارنمیای وخبر نمیدی!!!!!!!!!!توی وب پسرک ما نظر نمیدهی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رمز لطفا


وااااااااااااااااااااااااااااااای... میام وبت
الهام (مامان امیرحسین)
1 تیر 92 16:23
اصلا باز نمیشه!!


چرا شاید رمزو اشتباه زدی؟
مامان محمدرهام جون
5 تیر 92 8:42
یعنی آخر دقتم من!!!!!!!!!وقتی رمز رو دیدم گفتم ااااااای وای همین بود اینو که داشتم ،شرمنده دوستم فکر کردم رمز عوض شده،این فسقلی همه جوره نازنینه مو درست کردن ولباس عوض کردن رو خشگلیش تاثیری نداره خودش ماهه


خخخخخخخخخخخخخخخخ چه کنیم دیگه از دست پسرک
مامان امیر حسین
9 تیر 92 14:02
خوب به منم رمز بده عزیزم