ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

سلام دخملم...

1392/3/28 18:33
413 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلام دخمل مامان...تعجب خوبی؟ لبخندقربونت برم... ماچآقا ارشان با شما نیستم... متفکربا دخترم هستم...دلقک آخه من دختر دار شدم. لبخند1 دختر خوشگل و مامانی...زبان باورت نمیشه؟تعجب

1

2

دیدی منم دختر دارم؟نیشخند

1 بارم موهای دخملم و 1 گوشی بستم... قهقههالبته وقتی حواب بود! خوابوقتی هم باباش دید باز کرد!!!!!!!!ناراحت

3

 ی روز داشتم وسایلی ک مال گذشتته جمع میکردم و میذاشتم تو جعبه خاطراتت ک جناب عالی سر رسیدی و منم واسه اینکه ب چیزی دست نزنی پستونکهاتو بهت دادم و تو یاد خاطرات جوونیت افتادی!!!!!!!!!!!!!قهقهه

مَمَس

البته فقط میجویدیش!

ممس

باباعلی بیچاره از دستت ب چه شیوه هایی نماز میخونه! متفکرهر جا بره میرسی و سریعا جانمازو بر میداری!بغل الانا دیگه 1 مهر میگیره دستش و ی جا نمازم پهن میکنه واسه تو!!!!!!!!! خنده

 نفس

نفس

MY FIRST TEDDY EXTRA LARGE - BLUE

1

آخه مامان تو این هوای گرم منو پتو پیچ کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTKiHfAJ6YSHGGZT4k-NIa0AycPWSu7i1s18scRkCRLPIdv2NDj9g&t=1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

mumy
28 خرداد 92 13:06
خخخخخخخخ منم با ارمین از این کارا زیاد میکنممم خیلی حال میده
عاشقتمم ارشان خوشگله


هههههههه آره باحاله... مرسی گل مهربون
مامان طه
28 خرداد 92 14:44
ای جانممممممم چه خوشمل شده

چرا باباییش با میکنه موشو؟

میترسه دختر بشه؟


میسی... میگه مرده نباید از این شوخی ها باهاش بکنی... ههههههههههه
الهه(مامان یاسان)
28 خرداد 92 15:52
الهی قربونت برم دخملک خاله
شقایق به خدا اگه دخترم بود ماشاالله خیلی ناز بودااااااااااا


جدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من میگم اگر دختر بود زشت بود. خخخخخخخخخخخخخ
خاله الناز
28 خرداد 92 16:12
خاله قربون اون شکل ماهت بره
عجب دختری...خدا دخترتو برات نگه داره شقایق جون


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ... خوشتل شدم خاله الناز جونم..........
شهرزاد
29 خرداد 92 2:16
شقایق جووون یه وقتی به ما میدی برای دخترتون بیایم خواستگاری؟!
این آقایووون چرا انقدر بی ذوقن آخه! شو شو یمنم وقتی می بینه من آرادی رو دختر می کنم سریع ساز مخالف میزنه


خخخخخخخخخخخخ حتما چرا ک نه؟؟؟؟؟؟
ولی ما کار خودمونو میکنیم
مهرنوش مامان مهزیار
29 خرداد 92 11:33
وای چه دختر خوشگی داری تو شقایق جون.
باباها همشون بدشون میاد اما منم از مهزیار عکس با لباس دخترونه و گل و گیره زیاد دارم


خخخخخخخخخخخخخخخ ما یواشکی کارمونو میکنیم
مامان یگانه و ریحانه
30 خرداد 92 11:26
سلام عزیزم
چه دخمل نازیه
خدا حفظش کنه عکساش خوشگل شدن


سلام مامانی مرسی
نسرین مامان نی نی تو راهی
30 خرداد 92 11:36
واییییییییییییییییییی
جیگرتو دیگه واجب شد درسته قورتت بدم فکر دل ما رو نمیکنی شقایق جون که از این عکس های خوشجل خوشجل میزاری.
ارشانی رو ببوس ومواظب گل پسری باش


خخخخخخخخخخخ... لطف داری گلم...
مرسی
مامان محمدرهام جون
30 خرداد 92 12:29
همه عکسها عالی بود،پتو پیچ که نگووووووووو،دخملی که دل منو برد،یاد ایام جوونی ودرآخر وقت نماز یادت نره ما رو دعا کنی فرشته خوشگل وچشم رنگی من


ممنونم خاله جون... حتما
مامان کیان کوچولو
31 خرداد 92 16:16
دخمل بودنم بهت میاد قند عسل


راست میگی خاله جون
افسانه مامان پارمین
31 خرداد 92 16:40
وای عزیزم ، چه دختر نازی داری شقایق . خدا برات حفظش کنه


خخخخخخخخخخخخخخخخخ مرسی
الهام (مامان امیرحسین)
1 تیر 92 16:20
عزیزززززززم
ببخشید ارشان خانم!
شما قصد ازدواج ندارین؟
پسرم امیرحسین خیلی پسر برازنده ای...
شما هم که ناناز!!



با اجازه مامان و بابام بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله خخخخخخخخخخخ
شهرزاد
2 تیر 92 1:34
خانوم یه وقت میدید بیایم خواستگاری از دختر خانومتون برای آرادی؟اینم دسته گلش


با اجازه بزرگترا بــــــــــــــــــــله
مامان رقیه
4 تیر 92 11:09
به جان خودم این قرار بوده دختر شه لحظه ی آخر یه چیزی اضافه شده بهش خخخخخخخخخخخخخ
آقا منم مثل این فرش بنفشه میخوام برا آشپزخونم تو بیرجند اصلا 9متر بنفش پیدا نمیشه داشته باش فقط!!! همشون 4متر یا 6 مترن !!! آشپزخونه ی من وسطش 9 متر خالیه!!!


خخخخخخخخخخخخخخخ
قابل تورو نداره گلم... بیا بردار ببر