ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

سرمون شلوغه...

1392/4/24 18:31
585 بازدید
اشتراک گذاری

sierpinski.jpg

گل گلدونه من ، یکی یک دونه من ، چراغ خونه من .... سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام

عزیزکم... قشنگم این روزا یکم سرمون شلوغه... آخه هم داریم خونه تکونی میکنیم و هم چیزی ب جشن دایی میلاد نمونده و کلی خرید داریم! بخاطر همینم اصلا وقت نشد بیام وبت رو آپ کنم! و حتی جواب پیام دوستامو بدم! انشالا ب زودی هم جواباشونو میذارم و هم ب همشون سر میزنم...


حالا از کجا شروع کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 1. ارشان و خونه تکونی: مامانم شما انقدر پسر گلی هستی کلی تو خونه تکونی بهم کمک میکنی! ممنونم... فقط لطفا خرابکاری نکن... خخخخخخخخخخخخخخ

خونه تکونی

داری کمک میکنی جای انگشتای کوچولوت ک رو آینه مونده رو پاک کنم! 

 

2. ارشان و گیلاس: پسرک کنجکاو من وقتی گیلاس میبینی خودتم نمیدونی چکار کنی! انقدر کارات خنده دار میشن... انگار از شکل و شمایل گیلاس خوشت میاد...

گیللاس

گیلاس

گیلاس


3.ارشان و آویز تخت: شکلاتم  از آویز تختت دیگه چیزی نمونده... خخخخخخخخخخخخ همشو ترکوندی...........

آویز

آویز

4.ارشان سلطان میشود: یادته گفتم میذارمت تو گهوارت و راه میریم و هی میگم سلطان ارشان وارد میشود؟ اینم عکساشه سلطانم!

سلطانم

سلطانم

ببین چه لَمی دادی!!!!!!!!!!!!! اینجا داری بیبی انیشتن میبینی...

سلطانم

سلطانم

سلطانم

6.ارشان و ماهان: پسملم وقتایی ک خیلی کاردارم میذارمت تو تختت با ماهان( عروسکی ک مادرجونم[خدارحمتش کنه] برام از سوریه آورده بود)  مدتی سرگرمیشی

ارشان و ماهان

ماهان

7.بازم تولد: ی روز دیگه هم رفتیم تولد دانیال پسر همسایه مامان شراره... این دفعه همین ک رسیدیم ازت عکس گرفتم تا نخوابی

تولد

تولد

ارشان و امیرطاها

تولد

ارشان و علیرضا 

جالبه ک مثل دفعه قبل سریع خوابیدی... باز خوبه همین عکسارو ازت گرفتم

دیگه برو مامانم... برو ب کارات برس ک منم خیلی کار دارم...

لالا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان طه
2 تیر 92 13:02
خسته نباشی شقایق جون

جشن دایی میلادشمک پیشاپیش مبارک

پسری رو ببوسش


ممنونم گلم...
خیلی مرسی
الهام(مامان امیرحسین)
2 تیر 92 15:57
سلام عزیزم
خسته نباشی!!
خونه تکونی چه وقته؟؟؟


سلام گلم.. سلامت باشی
خونه تکونی از دست مورچه ها و دارویی ک ریخته بودیمه عزیزم
مامان محمد پارسا
2 تیر 92 17:34
ایشالاکه دیگه ازشرشون راحت میشید
سلطانتو ببوس والده سلطان


خخخخخخخخخخخخخخخ مرسی
رضوان مامان رادین
2 تیر 92 18:25
ای جونم سلطان ارشان


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شهرزاد
2 تیر 92 18:39
آفرین پسر خوب به مامان کمک کن کاراشو بکنه!


خخخخخخخخخخخخخخ چشم
منا (مامان کورش )
2 تیر 92 18:42
سلام شقایق جون بابت ادرس ازت ممنون عید زییا به خودت وارشان جون تبریک میگممممممممممممممممممممممممممم


سلام منا جون. خواهش میکنم. خیـــــــــــــــــــــــلی ممنون
منا (مامان کورش )
2 تیر 92 18:46
ارشان جونم خسته نباشی از عکسها پیدا هستش که حسابی خسته شدی راستی اون کلاهی که تولد گذاشته بودی خیلی ناز وبهت میاد


اآره خاله کلی کمک کردم... میسی قابلی نداره
شقایق مامان آرشا
3 تیر 92 13:41
چه قد کلاه قرمز بهت میاد


میسی
مامان آنیل
3 تیر 92 17:02
خسته نباشی خانومی با بچه مگه میشه درست و حسابی خونه تکونی کرد!!!
ارشان جون چقد نازی عزیزم با اون گیلاس خوردنت


سلامت باشی گلم... آره ب خدا ولی از دست مورچه ها مجبور بودم
میسی خاله جونم
مامان مهساجون ومعین جون
4 تیر 92 1:34
جشن دایی میلاد مبارک باشه
شراره جون عکسای خیلی نازی گرفتی دستت درد نکنه
ارشان جونی خیلی ماه شده براش اسپنددود کن یادت نره


مرسی گلم... ممنونم بازم اسمم و اشتباه نوشتی... من شقایق م و مامانم شراره.... خخخخخخخخخخخخخ
چشم دوست خوبم
مامان محمدامین
4 تیر 92 1:55
سلام شقایق جون اول یه بوس واسه ارشان خودم که اینقدر به مامانش کمک میکنه
دوم اینکه تولد ها و جشن دایی میلاد هم مبارک...
سوم اینکه شقایق جون آیینه شمعدونت مثل مال منه چقدر هم سلیقه ایم هههههههه


سلام گلم مرسی خاله جونم خیلی ممنونم
جدی؟ چه باحال... آره سلیقه هامون شبیه همه
مامان محمدامین
4 تیر 92 1:56
شقایق جون یه سوال... میگم که من وقتی نظرات رو تو نینی وبلاگ تایید میکنم تو وبلاگ محمدامین نمایش داده نمیشه مشکل کجاست؟؟؟
zahra
4 تیر 92 9:23
عزیزممم چه نازه گل پسرت...خیلی بامزس....
وب منم بیا شقایق جون


ممنون چشم حتما
مامان رقیه
4 تیر 92 11:07
سلاملکم
خوب و خوشی سلطان خاله؟؟؟ قربون اون لب و لوچه ی آویزونت
دلم برات تنگ شده بود ناز دل
میگم شقایق هر چی میگذره این وروجک خان ملوس تر میشه ها
عکسای بالایی که مال آتلیه است محشر شده


سلـــــــــــــــام خاله جونی
میسی... منم همینطور. خخخخخخخخ لطف داری
مامان محمدرهام جون
4 تیر 92 13:01
دوست دارم سلطانمعاشقتم سلطانممیبوسمت سلطانم


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بوس
مامان محمدرهام جون
4 تیر 92 13:01
عکسهای جشن دایی جون یادت نره فسقلی ناز


حتما خاله
♥ نیم وجبی ♥
4 تیر 92 13:15
قربون پسر طلا با این کارای خوشمزش


ممنونم خاله