ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

سی دی بلاگ

1392/5/10 18:10
343 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

شکوفه پائیزی من ... ســــــــــــلامــــــــــــــــــ

خوشگل پسرم 9 مرداد 92 جلد اول سی دی بلاگ ب دستمون رسید... خیلی خوب و فوق العاده است... تمام 200 پست خاطراتت خیلی زیبا توش نوشته شده.

Animation40.gif

1

وقتی عکست رو دیدی انقدر ذوقیـــــــــــــــــــدی

26.gif7.gif26.gif7.gif

1

200 پست اول شامل 9 ماه خاطرات بارداری و 9 ماه خاطرات تو بود. ک شد 18 ماه. ب نظرم از این ب بعد 100 پست ک شد سفارش بدم بهتره. امیدوارم خوشت اومده باشه گل قشنگم. 

دوســـــــــــــتت دارمــــــــــــــــــــــــــ

 


 

 پ.ن.عسل مامان بازم 1 هدیه مجازی خوشگل از خاله الناز داری: خاله جون شرمندمون کردی. خیلی قشنگه. بووووووووس


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

شهرزاد
12 مرداد 92 2:45
اااا چه خوب ! مبارک باشه....اتفاقا" منتظر بودم ببینم چطوریه و راضی کنننده هست یا نه چون منم به زودی 200 پسته می شم ....پس خوبه ...فقط چند تا سوال آهنگ وبلاگ هم توش پخش می شه ؟ تصاویر متحرک چی؟ قسمتهای رمز دار چه مدلین همونطور با رمز دیگه! بعد وقتی 200 تا پست شد و سفارش دادیم از کی می تونیم مطلب جدید بنویسیم؟!چقدر سوال کردم!


الان میام وبت.
شهرزاد
12 مرداد 92 2:54
آها یه سوال دیگه ! چی سر نظرات میاد تو سی دی ؟( من سالی یه بار پر حرف می شم از شانس تو الان اون روزه ! )


گلم میام وبت میگم بهت.
شیما مامان شاهین کوچولو
12 مرداد 92 16:09
ای جوووووووووووووووووووون بازم این سفید برفی با پست جدید اومد
عزیزم همه پست های این چند وقتو خونده بودم اما این شاهین وروجک نمیزاره که یادداشت بزارم . الان فرصت کردم. بوس بوس



آخیییی مرسسی خاله شیما.
مامان امیر مهدی(سوده)
12 مرداد 92 18:25
http://www.niniweblog.com/upl/amirmahdim/13755374276.jpg

تولدت مبارک اینم کارت تبریک من!!!


WWOOOOOOO00WW مرسی دوست گلم. بووووووووووس
مامان طه
13 مرداد 92 0:18
مبارکهههههههه سی دی اش



مرسی دوست خوبم... بووووووووووووس
ترکان
13 مرداد 92 1:35
جاااااااااااااااانه من اینقد زود زود پست نذااااااااار من نمیرسمشوخیدم.ارشان گلی آپیم


خخخخخخخخخخخ... زودی میام
مامان طه
13 مرداد 92 8:41
شقایق جونم بروزم


چششششششششششششششم
مامان فائزه
13 مرداد 92 15:32
ســـــــــلام مامان شقایق

ارشان از طرف من یه مــــــــــــاچه محکم کن ....

ی قــــــــــرار نی نی وبلاگی دیــــــــگه !!!!

بــــــــــــــدو بیا تو فرشته هــــــــــای 91 و نظرت و بذار ....

منتظــــــــرما


سلام فائزه جون. مرسیییییییییییییییییییی آخ جون این دفعه دیگه 100 در 100 میام
رضوان
13 مرداد 92 19:10
عاااااااااااااااااااااااااااااااااشق اون خنده خوشمزتم توی عکس دوم

مامان شقایق از طرف من بچلونش


خخخخخخخخخخ چششششششششششششششششششششم رضوان جونم
fandoghiyebarfi
13 مرداد 92 21:32
نازی خاله بوووووووووس..جوجویی


مرسی ... بووووووووووووس
مامان رقیه
14 مرداد 92 11:16
چه خوب
میشه بهم بگی چجوری سفارش دادی
هزینه اش رو هم بگو


چشم میام وبت میگم.
مامان محمدامین
14 مرداد 92 18:49
سلام خاله شقایق من مریض بودم شدید مامانمم همش درگیر من بود نتونستیم بیایم به داداشی سر بزنیم
شقایق جونم تولدت رو با تاخیر صمیمانه تبریک میگم ایشا... هزاران سال باشی تا برای ارشانم مادری کنی دوست خوبم



سلام گلم. الهی بمیرم. خدا بد نده. الان بهتری؟ ممنونم گلم خیلییییییییییییی مرسی بوس
منا مامان اریان
15 مرداد 92 7:42
[نیخشخند] مباااااارکه عزیزم


مرسی عسییییییییییییییییییییییییییییس
مامان محمدرهام جون
15 مرداد 92 14:10
مبارک باشه پیشی ملوسههههههعاشقتم پیشی ملوسه


ممنونم خاله سمانه گل
جیران بخشنده
22 مرداد 92 19:04
سی دی وبلاگ مبارک قربون اون ذوق کردنش بشم من


مرسی/. خدانکنه خاله جون
امیرحسین کوچولو نفس ما
17 شهریور 92 3:59
سلام شقایق جون.خوب هستید گل پسری خوبه؟منم همه ی سوالهای شهرزاد خانم رو دارم.《کسی که اولین نظر رو برای این پست گذاشته》اگه زحمتی نیست به منم جواب بدید


سلام عسیسم... چشم میام وبت