ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

روزانه های ارشانم در 9ماه و 27 روزگی

1392/5/15 18:09
412 بازدید
اشتراک گذاری

hello comments, hello hello

سلام ب نینی پسمل سرتق خودمماچ

baby comments, baby graphics

پسرکم چطوری بهت بفهمونم ک چقـــــــــــــــــــــــدر عاشقتم؟ چطوری بهت بگم ک میمیرم برات. فقط ی چیزی...تعجب آخه چرا اصلا حرف گوش نمیدی؟ خخخخخ چه کنیم مادر!!!!!

 

اومدم برات از این روزا کارات بگم.  از شیرینیهات از خستگیهام...

 baby comments, baby graphics

الان شما دقیقا تا این لحظه ، 9 ماه و 26 روز و 12 ساعت و 12 دقیقه و 12 ثانیه سن داری!!!!! من قربون سن و سالت برم. خخخخخخخخ(باورت میشه همش یهویی شد؟ ب خدا راست میگم داشتم بعد از ثبت تو وبلاگت میخوندم ک دیدم اینو ک بدون نگاه کردن کپی کرده بودم چه رُند شده؟!؟!؟!؟)

شما جوجوی مامان این روزا کارای با مزه ای میکنی، از جمله کلاغ پر!!!!!!! نانای(مدل جدید)!!!!!!!! خخخخخخخخنده

یادته قبلا گفتم نانای میکردی؟سوال اون موقع فقط دستت رو میچرخوندی اما الان وقتی میذاریمت رو زمین و دستاتو میگیریم هی پاهاتو جمع میکنی و باز میکنی! یعنی ی جورایی هی میشینی و پا میشی. خخخخخخخخخ یک جور بامزه ای ناز میشی... ینی عاشقتم وقتی میرقصی.!!!!!

 baby comments, baby graphics

کلاغ پر هم ک تا میگم کلـــــــــــــــــاغ ، انگشتت رو میاری و میذاری جلوم و هنوز پر نگفته میبری بالا! اگر هم من باهات نیارم بالا دست منم میگیری و میبری بالا!

 1

2

3

حالا ببینم کلاغ پر چه مزه ایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

baby comments, baby graphics

از کارای زشتی ک یاد گرفتی اینه ک مو میکشی و گاز میگیری.......... تعجبخیلی ناراحتم ولی تو اصلا نمیدونی این کار بده... مثلا تو بغلمی و داریم با هم بازی میکنیم یهو دست میندازی تو موهام و غش غش میخندی! گاز هم ک عین بازی واقعی شده برات... ی بار دماغ باباعی رو گاز گرفتی! بیچاره نفسش بند اومده بود... قهقهه

 baby comments, baby graphics

چند روزیه ک با دهن ی صدایی برات در میارم مثل اینکه دار ی چیزی میخورم. تو هم دقیقا همونطوری میکنی... بابا رضا عاشق این کارته! ماچتا بهت میرسه اینطوری میکنه و تو هم هی میگی ما ما ما ما!!!!!!!!!قلب

 baby comments, baby graphics

تو بازی میام دنبالت و صدامو کلفت میکنم و میگم الان میخورمت... میترسی و جیغ زنان و ذوق کنان در میری. وقتی میبینی بهت رسیدم و کاری نمیتونی بکنی خودتو پرت میکنی تو بغلم. خخخخخخخخ

 baby comments, baby graphics

ی کاری بهت خواستم یاد بدم ولی نشد...آخ خخخخخخخخخ نتیجه اش برعکس شدزبان! ی بار ک داشتی از دستم در میرفتی ک غذا نخوری منم دستام و گذاشتم رو صورتم و گفتم تو بری منم گریه میکنم. هی گفتم اییی اییی اییی!!!! گریهتند تند اومدی پیشم فکر کردم دلت سوخته !!! لبخنددستمو از رو صورتم برداشتیو گفتی داااااااااااااااااااا! قهقههبعد هی دستمو میذاشتی رو صورتمو دوباره برمیداشتی. لبخندخخخ قرررررررررررررررربونت برم

 baby comments, baby graphics

ی کاری چند وقته یاد گرفتی دستات و میذاری رو زمین و سرت هم رو زمین و ب.ا.س.ن.ت رو میبری بالا و از لای پات مارو نگاه میکنی و بهمون لبخند میزنی.قلب میخوام بخورمت اون موقع...خوشمزه

 baby comments, baby graphics

شــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیدا ب پیام بازرگانی علاقه داری! دلقکخیــــــــــلی شدید.کلافه منم برات ضبط کردم و با این روش بهت غذا دادم...مژه

 

نمیدونم قبلا نوشتم یا نه ولی 3تا دندون عقلم داره با هم در میاد و لثه هام داغونهنیشخند!  همش فکر میکنم خدا گذاشته دندون عقلم با هم  الان در بیاد ک تو رو درک کنم.خیال باطل

دندون فسقلی

مرواریدای فسقلیت

2

baby comments, baby graphics

جونمی

جونمی عمرمی نفسمی ارشان

baby comments, baby graphics

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان سید عرشیا
15 مرداد 92 23:58
این عکس آخری چه ناز افتادی پسر چشم رنگی خوشگل خاله. بالاخره رنگ چشماش چی شد ؟ سبزه ؟
من عاشق بچه های چشم رنگی هستم.
چه خوب روز به روز پیشرفتات زیاد میشه.آفرین


میسی خاله. رنگ چشماش با لباسش عوض میشه. ی وقتایی سبزه ی وقتایی آبی
بیشتر اوقات طوسیه خاله. ولی گمونم مثل باباش میشی بشه.
بوووووووووووووس
fandoghiyebarfi
16 مرداد 92 0:03
آخی نازی عزیز خاله..درسته که یه سری کارات مامانو اذیت میکنه..ولی وقتی من میخوندم خندم گرفته بود ارشان ناناسی..خیلی بامزه شدییییییییییییییییییییییی..


کشتم مامانمو خاله سپیده خخخخخخخخخ
شیما مامان شاهین کوچولو
16 مرداد 92 0:55
وایییییییی چه خوشگلن دندونات خاله جونممممممم عاشق کلاغ پرتم


میسی خاله جون خخخخخخخخ
شیما مامان شاهین کوچولو
16 مرداد 92 0:58
راستی شقایق جون یه قرار وبلاگی بهشت مادران گذاشته بودید رفتین؟؟؟؟
این قرار 23 شهریور شما هم میاید؟؟ منم فعلا اعلام آمادگی کردم خیلی دوست دارم بیام ارشان جونمو ببینم و از همه مهمتر شما دوست گلم رو ببینم.
اگه تا اون موقع شمال نرفتم حتما حتما میام


شیما جونم من دفعه پیش قرار بود برم ولی رفتیم شمال. این دفعه استوار ایستادم ک حتما ب این قرار برم. وای ک چقدر خوب میشه بیای. من ک آرزومه شاهین و مامان گلش رو ببینم.
مامان پندار
16 مرداد 92 2:40
جانم با اون مرواریدهای خوشگلت عزیزم ..... اصلاً نمیشه بچه ها رو گول زد یعنی دیگه اونها آدم رو گل می زنن .....


میسی.خخخخخخخخخخخخ آره ب خدا
mamane Ali
16 مرداد 92 2:40
خصوصی


وااااااااااااااااااااااااااای مرسی. خجالتم دادی
زهرا (مامان طه )
16 مرداد 92 10:57
ای جانم جه بامزه شدی خاله

مرواریدات منو گشتن

قربونت برم ببوسش این پسر چشم رنگی رو- راستی این عکس اخری خیلی خوب شده اخه موهاش رفته کنار

وقتی رو ابروهاشه خوبی نمیشه همم ممکنه ابروهاش بریزه ها مواظب باش یا کوتاه کن


میسی خاله زهرا. جدی؟ ابرو میریزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من تو خونه همش سنجاق میکنم بالا. خخخخخخخ
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
16 مرداد 92 15:54
قربونتـــ برم اسم محمد ارشـــان و درستـــ کردم ولی عکس هایی که فـــرستادی هرکدوم و که میـــزارم نشون نمیده ...
بیا ببین عکس اولی رو گذاشتم ولی نشون نمیده ...



دستت درد نکنه. بوووووووووووووس
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
16 مرداد 92 16:30
قــــربونت برم بالاخــــــــــره درستـــــ شد. ..
مامی آرمین
16 مرداد 92 16:33
سلام عزیزم
شرمنده زیاد بهتون نمیتونم سر بزنم وقت نمیکنم بخدا
این عکسهایی که خواستی واسه البوم دوستای پسملی خوشحال میشم بزاری
http://upload.ninifa.com/images/k0kt62capzif9fc8m089.jpg

http://upload.ninifa.com/images/674y0v7yzwxrmhhfhtai.jpg

http://upload.ninifa.com/images/djcezlgywb5pspe5yo0.jpg


سلام گلم. مرسی. خوشحالم کردی
Safoura
17 مرداد 92 2:35
ماشالا به اين ارشان اقاي خوشكل و خوش tip .افرين به تو كلاغ par بلد شدي و دستاي نازتو اينجور، بالا payeen ميبري. دلم ميخواد يه عالمه mache ابدار از lopaye سفيد و خوشكلت begiram


مرسی خاله صفورا جونم. بووووووووووووس واسه سورنا گلم
مامان ایلیا
17 مرداد 92 18:42
سلام شقایق جون ماشالا گل پسرت خیلی نازه ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدی من لینکت کردم خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم.


سلام عزیزم. ممنونم مرسی بابت لینک منم با افتخار لینکتون میکنم
مامان محمدرهام جون
17 مرداد 92 18:53
خاله فدای خوشگلیات ودندونای نازت،قربون کلاغ پرت ولی نکش موها رو خاله جون با اون دندونای نو وتیز گازم میگیری!!!!!!!!خخخخخخخخخخخ
عاشقتم فرشته خوشگله


خدانکنه خاله سمانه جونم. خخخخخخخخخ کشته مارو ب خدا میسی
شقایق مامان آرشا
19 مرداد 92 10:49
وقتی کاراتو می خونم منتظرم در آینده نزدیک آرشا انجام بده


خخخخخخخخخخخ آره راست میگی
جیران بخشنده
22 مرداد 92 19:12
زیبااااااااااااااا


ممنووووووووووووووووووووون