ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

سفرنامه مرداد92/ دندون هفتم27 مرداد/1سالگی وبلاگ

1392/5/28 18:07
617 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های شباهنگ Shabahang- Hello: 6

Klik hier voor meer gratis plaatjes

سلام و 100 سلام ب پسمل خوشگلم...totalgifs.com bonecos-massa gif gif 042.gif

مامانم امروز میخوام از مسافرت مردادیمون برات بگم. تو این چند روز ک نبودیم رفته بودیم شمال... خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوش گذشت. مطمئنم تو هم خیلی روحیه گرفتی و خوش گذشته بهت. حالا بذار از اول برات بگم:

totalgifs.com toread gif gif toread12.gif

خوشگل مامان روز 22 مرداد بود ک غروب ب سمت شمال حرکت کردیم. اولش برات پشت ماشین رو مثل اتاق درست کردیم ک راحت باشی اما هنوز خوب تعادل نداری و از اونجایی ک اصلا نمیشینی هی میوفتادی... واسه همینم زیاد نتونستی اونطوری بمونی و ناچار ب صندلی منتقل شدی! ولی وقتی بیرون صندلیت بودی کلی ذووووووووووووووووق میکردی:

 

سفرنامه

سفرنامه

بعضی وقتا هم یهویی میومدی جلو میگفتی دااااااااااااااااااااااا!

سفرنامه

اینجا هم در حال خوردن بستنی شکلاتی و ناراحت از اینکه چرا نمیدیمش دست خودت... نوش جونت گلم

سفرنامه

بیشتر راهو خوابیدی و پسر خوبی بودی... شب دیر رسیدیم و فقط وقت کردیم ی سلام و علیک کوتاه بکنیم و بخوابیم تا صبح...

baby sleeping icon

23 مرداد 92 تصمیم گرفتیم بریم دریا آب تنی. البته سر ظهر رفتیم ک هوا داغ داغ باشه و مثل دفعه قبل سرما نخوری!

اینجا توراهیم و تو داری چرت میزنی..خخخخخخخ

سفرنامه

از خونه پدرجون تا دریا فقط 15 دقیقه راه هست و جنابعالی تو راه خوابت برد و وقتی رسیدیم همش خواب بودی!!!!!!!!

سفرنامه

بعد از دقایقی بیدارت کردم و فرستادمت تو آب

ببین خودت تنهایی داری شنا میکنی!!!!!!!!!! (البته با کمک فتوشاپ) 

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

لباساتو عوض کردم ک مثلا دیگه بسته ولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...

سفرنامه 

 حالا وقت شن بازیه!!!!!!!!

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

بعد از 4 بار تعویض لباس و کثیف کردن خودت بالاخره رضایت دادی بریم... رفتیم خونه و ی دوش گرفتیم و رفتیم خونه بابابزرگ باباعلی... 

اونجا خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی ها بودن...

خاله الناز و دیدی و کلی براش ناز کردی... تازه یاد گرفتی میگم بگو الناز میگی نانا!

این موتوره شاهین، پسر خاله باباییه ک تو عاشق موتور شدی. خاله الناز بیچاره کلی سرپا ایستاد تا تو بازی کنی

سفرنامه

این کلاه رو هم بابایی برات خریده... نفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس

سفرنامه

ودر نهایت شب شد و لا لا

baby drinking icon

24 مرداد 92 صبح خاله الناز (نانا) + زنعمو سحر اومدن خونه پدر جون... کلی خوش گذروندیم... 

سفرنامه

سفرنامه

ما هم این وسط بی نصیب نموندیم

سفرنامه

از سمت راست سحر / الناز / خودم

سفرنامه

من و سحر

سفرنامه

من و نا نا (الناز)

سفرنامه

فقط چشمات معلومه. خخخخخخخخخخ قربون چشمای تیله ایت

سفرنامه

بعد از ظهرش هم رفتیم خونه خاله زهره من و اونجا با خاله صبا کلی آتیش سوزوندی و خیلی خوش گذروندی. تا شب اونجا بودیم و باباعلی اومد دنبالمون بعد از شام برگشتیم.

سفرنامه

ب لطف این آقا گاوه خاله صبا شما پسملم کاملا دیگه یاد گرفتی گاوه میگه مـــــــــــــــــــــــــــــا!!!

سفرنامه

اینم دایی میلاد ک کلی دوستت داره

سفرنامه

baby laughing icon

25 مرداد 92 صبح ک بیدار شدیم رفتیم ب سمت شفت، امامزاده ابراهیم... ینی ی جـــــــای زیبایی بود مادر!!!!!!!! نمیتونم توصیفش کنم خودت عکسارو ببین:

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

انقدر این باباعلی عشق رنگ سرمه ای و آبی داره ما هم مبتلا شدیم.  میریم خرید مثلا از رنگ سفید لباسه خوشمون میادا ولی آبی یا سرمه ایشو میخریم خخخخخخخخخخخ

سفرنامه

سفرنامه

سفرنامه

عکسا بیانگر همه چیز بود؟ ی بازارچه بزرگ داشت ک کلی برات اسباب بازی و خرت و پرت خریدیم....

بعد از اونجا با ی سری سوغاتی رفتیم خونه عمه مشترک من و بابایی ... آخه بابابزرگمون رفته چند وقتی اونجا میخواستیم بهش ی سر بزنیم

اینم شما و باباعلی و مهران پسر عمه ما

سفرنامه

baby idea icon

26 مرداد 92 رو هم کلا ب بطالت گذروندیم و کار مفیدی انجام ندادیم ک بخوام تعریف کنم. در کنار خانواده بودیم تا غروب ک ب سمت تهران حرکت کردیم و ساعت 1 و 30 دقیقه شب رسیدیم خونمونو لالا........

 فواصل متحركة كيوت 2013 فواصل متحركة جديدة كيوت 2013 احلى فواصل مواضيع كيوت 2013

و اتفاق قشنگ بعدی اینکه مروارید هفتم هم تو تاریخ 27 مرداد 92 نمایان شد...

مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه نفس مادر

مروارید7

اونی ک با رنگ صورتی نشون دادم... بالا سمت چپ عکس (راست خودت)فواصل متحركة كيوت 2013 فواصل متحركة جديدة كيوت 2013 احلى فواصل مواضيع كيوت 2013

فواصل متحركة كيوت 2013 فواصل متحركة جديدة كيوت 2013 احلى فواصل مواضيع كيوت 2013

عشق مامان و بابا، نفس، جیگر دوستت داریم همیشه

 


بعدا نوشت: راستی جوجویی یادم رفته بود بگم... 26 مرداد وبلاگت یک ساله شد.

مبــــــــــــــــــــــــــــارک باشه

البته اگر یادت باشه ی جا برات نوشتم ک ما تغییر مکان داشتیم... در اصل اردیبهشت بود ک شروع ب نوشتن وبلاگ کردم ولی تو بلاگفا بودیم. این وبلاگت رو روز 26 مرداد درستش کردم.

امیدوارم وقتی بزرگ شدی خودت سالیان سال توش خاطراتت رو بنویسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
28 مرداد 92 1:57
وااااااای من رمز ندارم ...


اومدم
شهرزاد
28 مرداد 92 3:02
به به می بینم که بدتر از من همیشه در سفری شقایق جووون...همیشه به خوشی و گردش ...عکساتونم خیلی خوشگل بود ادم دلش دریا می خواد ...دندون آرشان جووونی هم مبارک باشه


بـــــــــــــــــــــله خخخخخخ سلامت باشی گلم مرسی
مامان محمدامین
28 مرداد 92 12:48
خوشمل خاله خوشحالم که بهتون خوش گذشته...همیشه به سفر و گردش ایشا...
پس شما هم شمال بودید!!!ای کاش حداقل اونجا هم دیگرو میدیدیم
دندون هفتمت مبارک پیشیه خاله


مسی خاله مریم... ای کاش میدیدم همدیگه رو. چه حیف
مامان یگانه و ریحانه
28 مرداد 92 14:24
من رمز ندارم


الان میام
مامان سمی
28 مرداد 92 14:30
همیشه به گردش و تفریح و انشااله خانواده کوچکتون همیشه خوش باشه و ایام به کامتون باشه
عکسها فوق العاده بود مخصوصا خانوادگیها(من هنوز رمزتو به خاطر دارم اما شما.....)
ارشان جون هزار ماشاالله خیلی بزرگتر و نازتر شدی خاله جون
خدا حفظت کنه و از چشم بد دور باشی جیگر
1ساله شدن وبلاگتم مبارک عسل خان
مروارید هفتمتم مبارک نازنین پسر


مرسی خاله جونم خیلی لطف داری گلم. بوووووووووووووس
مامان سمی
28 مرداد 92 14:30
خصوصی


الهی قربون تو و آرتین برم... تو پیوندهای روزانه رو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
28 مرداد 92 14:48
وااااااای چگده خوش گذروندید ...
ایشالا همیشه خوش باشین ...
عزیزم عکس ها عالی بود و نوشته هات عالی تر ...
مرواریدت هم مبارکــــ عسلم ...
شقایق جاااان بی صبرانه منتظرم تا از نزدیک ملاقاتتون کنم ...



ممنونم زینب جووووووووونم. منم همینطور حتما میام میبینمتون
شقایق مامان آرشا
28 مرداد 92 14:49
سلام لطفا رمز


سلام عزیزم چشششششششششم
شقایق مامان آرشا
28 مرداد 92 15:11
مرسی بابت رمز
همیشه به سفر و گردش
چه جای زیبایی بودین
عکسا قشنگ بود
دندون جدید مبارک
ایشالا همیشه وبلاگت پا بر جا باشه


قربونت برم شقایق جون. ممنونم
مامان یگانه و ریحانه
28 مرداد 92 18:12
ممنون بابت رمز
ان شالله همیشه به گردش و مسافرت عکسها خیلی خوشگلن که اینم بخاطر اینه که خانوداگی خوشگلین
تولد 1سالگی وبلاگت هم مبارک ارشان جون خاله
ا راستی مروارید جدید هم مبارک


چاکریم گل خانم. قربون تو. میســــــــــــــــــــــی
مامان محمدپارسا
28 مرداد 92 18:48
پس نظرمن کو


عزیزم من همه نظرهارو ok کردم. نمیدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضوان مامان رادین
28 مرداد 92 19:52
چقدر عالی...حسابی ارشان جونی آب تنی کرده...عاشق چشمهای پر از شیطنتشم.......


میسی خاله آررررررررررررره
قربونت
مامان زری
28 مرداد 92 20:31
سلام پس من چی؟
من بدون رمز چی کار کنم


سلام گلم الان برات میفرستمش موهاتو نکن خخخخخخخخخ
مامان سید عرشیا
28 مرداد 92 22:23
من هم که رمز ندارم ولی جز دوستای شما هستم . مگر نه ؟


عسیسم معلومه ک هستی
الان برات میفرستم
زهرا مامان امیرحسین
29 مرداد 92 0:19
سلام عزیزم
دوست دارم مطلبتو بخونم منتها رمز ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عسیسم الان برات میذارم
الهام (مامان امير حسين)
29 مرداد 92 1:29
جاي من خالي
هميشه به سفر و شادي گلم
سالگرد وبلاگتونم مبارك
ببوس پسملتو



آره گلم جات خالی. سلامت باشی عسیسم. بووووووووووووووووس
مامان محمدامین
29 مرداد 92 1:30
میگم راستی شقایق جون شما مولفیکس واسه ارشان جون سایز چند میبندید؟


سایز بزرگ میپوشه خاله
♥ نیم وجبی ♥
29 مرداد 92 1:35
به به گفتم چرا کم پیدایین پس بگو رفتین خوش گذرونیییی
همیشه به مسافرت و شادی دوستم خیلیی خیلیی عکسهای نااازی بود کلی به عکسی که آقای پدر آرشانو برعکس گرفته خندیدم
1 ساله شدن وبلاگتون هم مبارک باشه همیشه برقرار باشید


گاره گلم. سلامت باشی جوجویی. خخخخخخخخخخخ ممنون
ترکان
29 مرداد 92 1:41
واااااااااای چه دوست خوشگلی داشتما نمیدونستمزن وشوهر خیلی بهم میاید ماشالاایشالا سالیان سال در کنار هم شاد و سلامت زندگی کنید اینجوری:
واااای شقایق جون تو اون عکسی که بابای ارشان کله پاش کرده تو رودخونه کمونده بود سکته کنم
ی سالگی وبلاگتون مبارک


خوشگلی از خودته گلم. قربون تو مهربون...
من ک سکته کردم خخخخخخخ. قربون تو
ترکان
29 مرداد 92 13:16
شقایق جون خطتو عوض کردی؟خاموشه اونی شماره ای که من ازت دارم


سلام گلم آره الامن میام جدیدو برات میذارم
مریم مامان ارمیا
29 مرداد 92 13:39
وای این بابا علی میخواد مارو سکته بده ،

ولی انصافا چه اتاقی درست کرده بودین رای ارشان جوونی اون پشت (حیف که بچه ها استاد ضد حال زدن به ما هستن )
شقایق جوون عاشق قیافه اتم ،خیلی ناز و خوشگلی دوستم
راستی خواهر فوتوشاپتم حرف نداره




منو ک میکشه با کاراش. خخخخخ آره دیگه
قربونت برم ب پای تو ک نمیرسم گلم. خخخخخخخخخخ
زهرا مامان امیرحسین
29 مرداد 92 16:22
سلام گلــم
همیشه بخوشی و سفر
دندون جدید ارشان طلا و یساله شدن وبتون مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک


سلام ممنونم عسیسم میسی
مامان زری
29 مرداد 92 19:15
سلام عسیسم چه دوست داشتنی شده بودی
شفت هم خیلی جای خشگل و با صفایی بود،انشاالله همیشه به سفر و شادی باشی گلم

فقط یه سوال شفت کجاست؟


سلام گلم. ممنونم قربونت برم. شفت ی جایی بعد از انزلی فکر میکنم. اگر آدرس دقیق میخوای از شوشو میگیرم بهت میدم خیلی فوق العادس
شیما مامان شاهین کوچولو
30 مرداد 92 0:59
سلام دوستم میشه رمز لطفا


سلام عسیسم حتما
مامان یاشار
30 مرداد 92 1:22
وای خدای من دلم براش یه ذره شده بود
همیشه به سفرای خوب خوب شقایق جون.
عکسا هم مثل همیشه یکی از یکی قشنگتر بودن.
مستر خوردنی رو از قول من حسابی بچلون (مهربونانه ها) و حسابی ماچش کن.


مرسی خاله منم دلم براتون تنگیده. خخخخخخخخ باشه
مامان محمدرهام جون
30 مرداد 92 12:52
همیشه به گردش وجاهای زیباوااااااااااااای چه کار خطرناکی کرده بابایی قلبم وایساد


ممنونم خاله جون. این بابایی همیشه این بلاهارو سرم میاره و منم کلی میخندم. مامانم ک همونجا مرد. خخخخخ
مامانه پارسا
30 مرداد 92 14:06
همیشه به سفر عزیزه خاله ایشالا که همیشه خوش باشید ناناسیییییی


مرسی خاله جون
شيدا
30 مرداد 92 22:35
سلام . ما هم شمال بوديم !!
عكسا قشنگ بودن... به قول خواهرم حرفه ای بودن... لپ ارشانم بكش از طرفم


سلاااااااااااااااااااااااااام. خوبی؟ عزیزم. مرسی
الهه(مامان یاسان)
31 مرداد 92 0:46
به به کلی کیف کردم با این عکسای خوشگل مشگل
هم ارشان خوشگلِ هم مامان گلش
راستی دندونای نازت هم مبارک جوجو
شقایق جون راستی شما کجای شمال فامیل دارید اگه اشتباه نکنم یه بار بهم گفتی سمت رشت
اگه درست گفتم میخوام جاهای دیدنی رشت رو برام توی وبم بگی
ممنون


مسی خاله جون. قربونت برم. ما سمت انزلی هستیم گلم. بزا از شوشو میپرسم. اون بلده. بهت میگم
مامان سید عرشیا
31 مرداد 92 14:43
سلام عزیزم. ممنون که به من رمز دادی. ماشالله خانوادگی خوشگل هستین . خیلی هم به هم میایید. چه عکسای باحالی گرفتین. انشالله همیشه تو زندگی آرامش داشته باشید و خوشحال باشید.محمد ارشان چشم خوشگلو از طرف من یه عالمه ببوس


سلام خانمی. فدای تو. قربونت برم همچنین
مامان امیر حسین
31 مرداد 92 19:17
سلام شقایق جون به منم رمز میدی لطفا


سلام گلم. حتما
مامان امیر مهدی(سوده)
1 شهریور 92 12:11
الهی من فدای شقایق گلم و ارشان عزیزم بشممممممممممم


خدانکنه. عزیزی
شيدا
1 شهریور 92 12:12
فكر نكن بی وفا شدم نمياما... من هر روز سر ميزنم اما كامنت نميدم كه مزاحم نباشم


خخخخخخ عزیزی
مامان محمدپارسا
1 شهریور 92 14:04
به منم رمز میدی ایا


چشم
فرناز خاله آرسن جون
1 شهریور 92 17:01
ما که رمز ندایم ،ولی مطمینم عکسهای ارشان جون مثل هیشه عالیه مرواریدهاشم مبارک باشه


برات گذاشتم خاله
فرناز خاله آرسن جون
1 شهریور 92 22:07
گلم من که رمز متوجه نشدم؟؟؟؟؟؟؟؟


خب الان برات هم تلگراف میکنم و هم تو خصوصی ها میذارم
مامان محمدپارسا
2 شهریور 92 13:31
عکسا خیلی قشنگ بود
اونجا که توی دریاست تعادلشو از دست نمیداد توی اب
هرروزداری ناناز تر میشی خاله جونی
جاری منم شمالیه لنگرود



مرسی عزیزم... خاله اونجا باباش نگهش داشته... من باباشو با فتوشاپ حذف کردم
مامان محمد پارسا
2 شهریور 92 13:35
دندون هفتم وتولد وبلاگ هم مبارک



میسی خاله جونم
فرناز خاله آرسن جون
2 شهریور 92 21:54
ممنونم بابت رمز ،بالخره موفق شدم شقایق جون توروببینم ارشان خیلی شبیه تو هستش درسته به باابیی هم رفته ولی یه کوچلو بیشتر شبیه تو عکسهای 3 نفره تون محشره ایشااله همیشه شاد و خندون 3تایی کنار هم باشین محمد ارشان تو آب خیلی با مزه هستش مثل همیشه ملوسه و خوردنی در ضمن خیلی جاب با صفاییه همیشه به گردش و شادی


فدات عزیزم. اولین نفری هستی ک میگی ارشان شبیه منه. خدا دلتو شاد کنه ک شادم کردی خواهر. خخخخخخخخ
مامان کیان کوچولو
4 شهریور 92 18:57
منم رمز


چششششششم
مامان مازیار
10 شهریور 92 11:37
سلام بر مامان با سلیقه ی ارشان جون خوشکل وماشاله به این پسر ناز و دوست داشتنی.مامانی خوشحال میشم عکس مازیار جونم رو در آلبوم وبلاگی شما ببینم و اینکه خودتون با سلیقه ی قشنگتون یک عکس انتخاب کنید و یا اینکه منو راهنمایی کنید که این کار رو چجوری انجام بدم . قالب وبلاگ جالبی دارید منو میتونید راهنمایی کنید


سلام عسیسم. ممنونم
حتما اگر اجازه بدی میام وبت
مامان پندار
12 شهریور 92 10:34
عزیزم ... ماشالله به دوست خوشگلم پس بگو خوشگل پسرمون به کی رفته به مامان خوشگلش


میسی ولی تا حالا هیشکی نگفته ارشان شبیه منه
خدا دلتو شاد کنه خواهر دلمو شاد کردی
مهرنوش مامان مهزیار
16 شهریور 92 8:17
سلام شقایق جون عکس های سفر مثل همیشه قشنگ و ناز هستند. یک سالگی وبلاگتون هم مبارک.


سلام گل خانم.
مرسی عزیــــــــــــــــــــــــزم
شیما مامان شاهین کوچولو
17 شهریور 92 21:10
واییییییییییییی چه مامان خوشگلی شقایق جون خیلی خوشحال شدم دیدمتون معلومه دیگه مامان به این خوشگلی بایدم پسر خوشگل و خوش تیپی داشته باشهههههههههههه
عزیزم همیشه به سفر و شادی


نظر لطفته گلم. قربون تو ک انقدر ب آدم انرژی میدی
اعتماد ب نفسمو بردی بالا
الهه(مامان یاسان)
18 شهریور 92 15:07
سلام شقایق جونم خوبی خانمی؟؟
ارشان جوجو چطوره خوبه؟؟؟
خانمی ازم پرسیده بودی تا کی تهرانم
ما 4شنبه میایم و جمعه هم میریم شمال فکر نکنم بشه بیام ولی خیلی دوست داشتم ببینمت
راستی جای من و یاسان هم خالی کنیاااااااااااااا...
شقایق راستی این جای قشنگ کخ رفتید کجای شمالِ
آدرسشو دقیق برام توی وبلاگ اگه امکان داره برام بزار
خیلی دوست دارم برم و یاسانم مثل داداش ارشانش اینجا یه عکس داشته باشه
منتظرتم
بــــــــــــــــــــــــــــــوس برا ارشان و مامان خوشگلش


سلام الهه جونم . . . کاش بودی. چه حیف جات واقعا خالی میشه
باشه میام میگم بهت