ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

پانزده ماه با حباب کوچولو...

1392/10/19 17:52
975 بازدید
اشتراک گذاری

Black Birthday picture

смайликnew5.gifсмайлик

Blue Balloon pictureسلام فرشته 15 ماهه منBlue Balloon picture

.: ارشــــــــــــــــــــــــــان پیشـی تا این لحظه ، 1 سال و 3 ماه و 4 روز و 5 ساعت و 3 دقیقه و 58 ثانیه سن دارد :.

 

Blue Balloon pictureماهگرد پانزدهمت مبارک زندگی منBlue Balloon picture

Another Journey picture

پسر شیرینم این ماه برات کیک نگرفتم. یکی ب این دلیل ک بابایی شبکار بودی. و دوم اینکه دقیقا همون روز 19 دی ماه تولد یکی از دوستام (شبنم) بود و ما رفتیم تولدش... و تو شمع اونو فوت کردی خخخخخخخخخ

اینم کیک مجازی

کیک مجازی

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و ماهگرد تولدت را تبریک میگوییم

Blue Bag Bday picture

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من
عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من
روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من

و اینم 15 تا شمع ک منتظرن تو فوتشون کنی

کیک

16

Bag O Goodies picture

پانزدهمین ترنم فرا رسیدن ماه  تولدت را در گوش قاصدکهای عشق و زندگی زمزمه خواهم کرد تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند

16

Bunny With Present picture

ماهگردت ای عشق مبارک باشد

پیوسته دلت شاد ســعادت باشد

هر سبزۀ سبز رنگ بــهارت باشد

راهـت ســپید راه عــدالـت باشد

چـــشـــم شــادی نــگارت باشد

ایــــــزد پـشـت و پـــناهت باشد

دلت شاد ازین اهل جماعت باشد

Birthday Sweet picture

 Every Wish picture

عمر من، هستی من امیدوارم 1500 ساله بشی

Bear Love

آرزوی من برای تو: هرچی آرزوی خوبه مال تو

15

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

YcqIYFq2NRc-1SJofbVT0NIp2-mI5SLglTGLV6NgFXUWUv9Zqi_PguKnRuILn_5EwQkB2hrXRY9m-N0hUnWnXA..
24 دی 92 16:03
ارشان عزیزم ماهگردت مبارک عزیزم ایشالا تنت سلامت باشه همیشه عزیزم..مامانی مرسی ب خاطر تبریک ..دوستتون دارم مامانی و پسملی..
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی خاله مهربونم... شماهم دوقلوهارو ببوس خاله جون نمیدونم چرا اسم و ادرستون قروقاطی میشه?!?!?!?
الهه مامان امیر محمد
24 دی 92 20:11
پانزدهمین ماهگردت مبارک پسر خوشگلم.
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی خاله الی مهربونم
امیرحسین گلی از بهشت
24 دی 92 22:37
مبارک باشه ارشان عزیزم پانزده ماهه شدنت مامانی ببوسین گل پسری نازمونو
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامان سيد عرشيا
25 دی 92 8:17
ارشان جون 15 ماهگيت مبارك باشه عزيزم. اين بوس ها تقديم به تو خوشگل آقا
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
جیران بخشنده
25 دی 92 11:04
واااای باورم نمیشه انگار همین دیروز تولد 1سالگیش بود عزییییز دلم ارشان جونم 15 ماهگیت مبااااارک
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
میبینی جیران جون چقدر زود گذشت؟؟؟؟؟ مرسی خاله مهربونم
مینا مامان آرمانی
25 دی 92 11:07
مباررررررررررررررررررررررررک باشه عزیزم.
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
شهرزاد
25 دی 92 13:44
15 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی خاله شهرزاد مهربونم
مرضیه
25 دی 92 15:09
سلام عزیز خاله خوبی؟ شقایق جان شما خوبی؟ عزیزم ماهگردت مبارک باشه انشاا... 1500 ساله بشی و همیشه هم سالم و سلامت باشی ارشانی خیلییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم دوست جونم عکس از شاه پسرمون کم گذاشتی شقایق جان به جای من کلی ارشان رو ببوس کلی واسه ارشانی و مامان مهربونش
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام خاله مرضیه جون مرسی خاله مهربونم
مامان الیار
25 دی 92 16:21
مبارکه گلم 15 ماهگیت مبارکه
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی خاله وحیده مهربونم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 دی 92 2:27
سلام عزیزم تبریک برای ماهگرد تولود ارشان خان عزیز مبارکش باشه عسل طلای خاله
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 دی 92 17:38
شقایق جون واقعا ممنون که از ادامه مطلب استفاده کردی،قبلا وب خیلی سخت برام باز میشد ولی الان بهتر شده،مرسی
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
جدی?!?! یکی از دوستان گفت ک وب سخت باز میشه کاش زودتر میگفتی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 دی 92 16:20
اللهم صلی علی محمد و ال محمد پیامبر(ص)میفرماید :هرکس صلوات بر من را در نوشته ای بنویسد تا زمانی که ان نوشته باقی است فرشتگان برای او استغفار میطلبند. میلاد حضرت محمد (ص) مبارک
Sheida
4 بهمن 92 19:05
سلاممممم چقدر ارشان بزرگ شد... ببخشيد من دير دير ميام شقايق جون... سرم بدجور درگير درسه... ارشان كه منو يادش نرفته ؟؟
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام سلام میسی خاله ایشالا ک موفق باشی نه نگران نباش خیلی دوستت داره
رایان پادشاه پاییز
5 بهمن 92 17:40
مبارک باشه پیشی خوشمللللللللللللللللللللللل