ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

مسافرت بهمن92

1392/11/30 13:00
799 بازدید
اشتراک گذاری

hello2525202d252520fairybug1zb.gif

 سلام شیرینم... سلام نفسم...

ولنتاین مبارک خرس گوگولی من!

Happy Valentines Day Images

خیــــــــــــــــــــــــــــــلی حرف واسه گفتن دارم! از الان بگم ک آماده بشی. چون 2 هفتست میخوام خاطراتت رو بنویسم ونمیرسم. الان ک خوابیدی همشو میخوام بنویسم. حالا اگه حال داری بیا دنبالم

15 بهمن 92: صبح ک از خواب بیدار شدیم دیدم کلی برف اومده. از ذوق در پوست خود نمیگنجیدم... خخخخ چ کتابی گفتم! آره مامانی خیلی خوشحال بودم. بعد از صبحانه 6 ساعت وایستادیم حاضر شدیم ک بریم پشت بوم برف بازی. ولی وقتی رفتیم دیدیم تمام برفا کثیفه!!!!!!!!عصبانی خیلی ناراحت شدم. آخه چون هوا آلوده بود برفا تمیز نبود دیگه. هیچی دیگه چندتا عکس ازت گرفتم و اومدیم پایینمنتظر ولی خداییش تو کلی ذوق کردی تو همون چند دقیقه ها!!!!!!!!!!!زبان

17

17

Youve got my heart  Images

16 بهمن 92: تو این روز چهاردهمین مرواریدت نمایان شد عشق من. مبارک باشه وجودم.

17

میدونی ک همون ک با رنگ قرمز نشون دادم جدیدترین مرواریدته...

صبح بابایی خونه بود. وقتی از پنجره بیرونو نگاه کرد گفت بیاین ببینین چقدر برف اومده. ما هم کلی ذوقیدیم. قرار بود ظهر بریم خونه بابا رضا ! دم ظهر راه افتادیم. وقتی رفتم بیرون دیدم برف فراتر از دید من بوده. خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی شدید تر از اون ک من از بالا دیده بودم بود!!!!!!!!!!!تعجب

17

همون روز بعد از ظهر با مامان شراره رفتیم خونه عموی بابارضا ... تو هم کلی بازی کردی. رادین نبود ولی زنعمو اسباب بازیهاشو آورد تو با اسباب بازیهاش بازی کردی.

Youve got my heart  Images

20 بهمن 92: بعد از ظهر ک بابایی اومد راه افتادیم ب سمت شمال. توراه خیلی اذیتم کردیعصبانی اصلا یک دقیقه نمیخواستی بشینی. صندلی ماشین ک هیچ کلا ی جا بند نبودی. تازه ی اتفاق ترسناکم افتاد. تازه 2 دقیقه بود ک خوابت برده بودو جاده روان بود و مشکلی نبود. جلومون ی ماشین پرشیا داشت میرفت ک یهو انگار افتار رو ی دست انداز گنده و هی اینور و اونور شد. ما هم خیلی ازش فاصله نداشتیم یهو بابایی گفت ای وای!!!!!!! تعجبماشین ما هم همونطوری تکون ترسناک خورد. من ک اصلا نفهمیده بودم چی شد!!!!!!! فقط گفتم یا امام زمان!!!!! استرسبعد از اینکه وایستادیم بابایی گفت ی سگ مرده وسط اتوبان بودک ماشین جلویی رفت روش و ما هم پشت سرش رفتیم روش!!!!!!!!!!کلافه خیلی بد بود! آخه سگ وسط اتوبان چکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وقت تمامخلاصه ک مادر با ذیت های شما بالاخره ب سلامت رسیدیم خونه پدر جون...

آقا ارشان در حال جمع کردن چمدون برای مسافرت!

17

اینم عکسای تو راه

17

مثلا قراره بخوابی

17

Youve got my heart  Images

21 بهمن 92: وقتی رسیدیم شمال خیـــــــــلی برف دیدیم. حسابی سیر شدیم. تازه یکمی هم با هم رفتیم تو برفا و عکس گرفتیم. اون چند روز هوای شمال عالی بود. عین بهار:

17

 17

خیلی برفارو دوست داشتی

17

17

بعد از ظهر همون روز هم خاله الناز و سحری اومدن و کلی خوش گذروندیم.

Youve got my heart  Images

22 بهمن 92: ی اتفاق بد افتاد. کلا میدونی ک بخاری داغه و قبلا هم گفتم ب بخاری میگی فاطی!!!!!! اون روز صبح من پیش بخاری ایستاده بودم و داشتم صحبت میکردم ک تو بدو بدو اومدی پاهامو گرفتی ک بغلت کنم ... از پشت پام دستت خورد ب بخاری. الهی برات بمیرم مامانی 2تا از انگشتات آبسه کرد! خیلی گریه نکردی! ولی هنوزم خوب نشده و تاول زده.گریه

بعد از ظهر اون روز رفتیم خونه خاله زهره من و اونجا هم خیلی خوش گذشت..............قلب

Youve got my heart  Images

23 بهمن 92: نهار خونه عمه مشترک من و بابایی بودیم. ینی عمه بی نهایت عاشقته. تو هم خیلی دوسش داری... اونجا هم کلی خندیدیم و خوش گذشت...

17

داری اسمارتیز میخوری!!!!!!!!!!

با اینکه بی نهایت شلوغ بود ولی ی عالمه خوابیدی و این جای بسی تعجب بود

17

بعد از ظهر هم از همون طرف رفتیم خونه عمو مرتضی و شام اونجا بودیم. تو هم تا میتونستی با ملیسا آتیش سووزوندی!!!!!!!!!!!!!!چشمک

17

Youve got my heart  Images

24 بهمن 92: روز برگشت ب خونه فرارسید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بعـــــــــــــله! غروب برگشتیم ب سمت تهران و برخلاف رفت موقع برگشت خیلی خوب و راحت اومدیم.( چون هوا تاریک بود و شما شیطونی نمیکردی!!!!!!!!خنده)

بعد از ی دوش آب گرم روز از نو و روزی از نو

17

17

این بود خاطرات این دو هفته ما!

Youve got my heart  Images

حالا یکم از دایره لغاتت بگم:

وقتی تو TV مجری از بچه ها چیزی میپرسه و اونا میگن بـــــــــــــــــله تو هم میگی بــــــــــَبه!!!لبخند

بالاخره من رو ب شخصیت مامان شناختی! چند وقتیه خیلی ناز و واضح صدا میکنی مامانی!ماچ

ب نهار میگی نانار! ب شام میگی نام!خوشمزه

تبلیغ بالا بالا رو خیلی دوست داری. به بالا بالا میگی بدو بدو!!! خخخخخخخخنده

تو WC عکس پیشی برا چسبوندم . خیلی دوسش داری.Cats≧ω≦ のデコメ絵文字 هر وقت ببرمت واسه جیش کلی باهاش حرف میزنی. واسه پیشی جیش میکنی. واسه پیشی آب میریزی! آخرشم باهاش بای بای میکنی و میای بیرون!قهقهه

جدیدا یاد گرفتی همزمان با علامت انگشت میگی NO NO NO!

وقتی تبلیغ تن تاک میاد تو هم تمام ورزشهاشون رو مثل اونا انجام میدی!emoticon

ما میگیم الله اکبر، تو میگی اَدادَدَر!خجالت

شمال ک بودیم ملیسا رو مساجی صدا میکردی!خنده

مامان شیرین چندتا اردک داشت ک انقدر گنده بودن بهشون میگفتی پیشی!قهقهه بهت ک میگفتم اینا جوجو هستن میگفتی دودو ولی بعد چند دقیقه باز میگفتی پیشی!ペットだよ。ネコ のデコメ絵文字

سندی ی آهنگ خونده ک میگه یاروم برگ گله فدا!!!!!!! تا شروع میشه میگن آهااااااااااا بیا! تو تا پایان آهنگ سرتو اینطوری تکون میدیデコメ of emoticons (* / □  *) cute girl and boy  میگی هـــــــا بـیـبـا!

ب جوراب میگی جیشاب!!!!!!!!!!!!!قهقهه

ب سیب میگی جیب!متفکر

ب خیار میگی ایارزبان

ب مهدیس میکی مَـهنینیشخند

وقتی داری ی کار بد میکنی خودت بدو بدو میای پیشم و لبتو گاز میگی( ادای منو در میاری! حتی اگر من ندیده باشمت اینکارو میکنی) بعد ک متوجه میشم کارت بده بهت میگم آ آ!!!!! ب کارت ادامه میدی و ابروهاتو میندازی بالا و پایین...مثل این عکسهاز خود راضی (ینی تا این حد بی شرفی عشقم)

ی بازی محلیه ب اسم پاتیــــــــــین دیسکیلا! اینطوریه ک میذاریم رو پامونو هی میبریمت بالا و پایین. نمیدونم معنیش چیه! گمونم معنی خاصی نداره! ولی بی نهایت عاشق این بازی هستی! هی میگی پادی دیتا!!!قلب

دیگه فعلا یادم نمیاد!!!!!!!!!!

 

Youve got my heart  Images

اینم ی چندتا عکس همینطوری واسه دل خودم و دوست جونیایی ک دلشون میخواد بیشتر عکس بذارم...

ارشان در حال علو با باباجی!

17

فدای صورت مثل ماهت بشم مامانم( قربون دست و پای بلوریت خخخخخخخخ)

17 

17

17

مهربون من با ماشینش واسه حیووناش خونه درست کرده

17

ینی بچه ب فوضولی تو ندیدم... گوشیمو برداشتی بهم نشون میدی بعد ی حالتی ب خودت میگیری مثلا میخوای بندازیش ک من بیام ازت بگیرمش...

17

17

17

جل الخالق ، ینی ما هم کوچیک بودیم اینطوری بودیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

17

مامانم ی چیز ک الان یادم اومد اینه ک الان حدود دو هفته میشه ک خیلی بد خواب شدی.  دندون جدید تو راهه و تمام شب رو 10 دقیقه میخوابی 10 دقیقه گریه میکنی. و اینکه من از خستگی دیگه رمق برام نمونده. الان ک دارم اینو مینویسم صدای اذان از مسجد میاد. دارم تو دلم تند تند دعا میکنم ک این مشکل حل بشه. بلکه منم یکم آروم بگیرم. بخاطر خستگی دارم خورد میشم. امیدوارم خدا صدامو بشنوه!!!!!!

17

17

عاشق اینطوری خوابیدنتم

17

Youve got my heart  Images

17

مثل همیشه آرزوی من برای تو ، هرچی آرزوی خوبه مال تو

Good Bye Images

پسندها (1)

نظرات (27)

مینا مامان آرمانی
25 بهمن 92 23:40
ای جانم.آخه این مدلی رو از کجا پیدا کردی فسقلی.مدل خوابتو میگم.خیلی باحاله شقایق جون.از طرفم ببوسش
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
خخخخخخ مرسی خاله جونم
الهه مامان امير محمد
26 بهمن 92 0:32
هميشه به مسافرت گلم. انشالله هميشه خوش باشي. دندونهات هم زودتر در بياد تا شب ها راحت بخوابي و ماماني هم بتونه بخوابه.
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی خاله الی جونم... ایشالا
سپیده مامانه پارسا
26 بهمن 92 12:52
دوستم انقدر ک ما بر ندیدیم عقده ای شدیم..خخخخخخ از بی خوابی نگو میدونم تیکه تیکه خوابیدن چه قدر سخته و بده..دند.ن جدید هم مبارک باشه ارشانه عزیزم..میبوسمت عسلی..
مائده(ني ني بوس)
26 بهمن 92 14:25
به به! ايشالا كه هميشه به گردش و تفريييييح
مامان یگانه و ریحانه
26 بهمن 92 15:38
سلام خانومی خوبین؟ارشان نانازی من چطوره؟ ان شالله همیشه به سفر و خوشی،کلی برف بازی میکنیدا خیلی جیگر شده ارشانی هزار ماشالله،مروارید جدیدت هم مبارک بوس برا ارشان و مامان شقایق جونش
مامان سمیه پارسا جون
26 بهمن 92 17:57
سلام مهربونای وبلاگی.... همیشه به سفر .... امیدوارم همیشه خوش و خرم باشید
Sheida
26 بهمن 92 19:00
ای جان چه بزرگ شده در عرض اين دو هفته
شیما مامان شاهین کوچولو
26 بهمن 92 20:02
وای خدای من عکس اولی چه خوشگلههههه کاپشن و کلاه قرمزه خیلی بهش میااااااد چ.جیگری شده عشقم ای ول شقایق جون شما هم مثل ما زود زود میرید شمال خوش بگذره عزیزم
مامان سید عرشیا
26 بهمن 92 23:38
چه کلاه قرمز قشنگی. ماشالله خیلی بهت میاد عزیزم چه خوب که تو برفا عکس داری. همه عکسایی که تو برفا از عرشیا جونم گرفتم حذف شد. انشالله همیشه به مسافرت و خوشحالی باشید
مامان کیان کوچولو
27 بهمن 92 2:05
عزیزم کلی کیف کردم از دیدن این عشق ِ کوچول. موچولِ خودم ... خداروشکر که بهتون خوش گذشته ایشالله که زودتر دستش خوب میشه عزیزم .. کلاهشم خیلی نازه و بهش میاد .. یاد کلاه پارسال کیان افتادم ...
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 بهمن 92 5:08
همیشه به مسافرت عزیزم.دندون جدید هم مبارک.انشاالله خوابت تنظیم بشه آرشان جونم
سحر
27 بهمن 92 12:13
سلااام عزیزم چه پسمل ناز و خوشملی دارین شماااا ماشالله عزیززززم مرسی که پیش ما اومدین با افتخار لینک شدید و شدید دوست جوووون مااا
مامان ایلیا(آرزو)
27 بهمن 92 14:10
هر روز عشق تر میشی عزیزم
لیلا مامان حانیه
27 بهمن 92 15:29
خاله قربون این پسر ناز و شیرین زبون بشم عاشق حرف زدنتم ماشاالله به توووووووووو راستی خیلی خوشحال شدم مسافرت بتون خوش گذشته
مامان مهربد
27 بهمن 92 22:23
عزیز دلم خیلی آقا شدی خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم میگم چمدون رو داری میبندی شیطون یا باز میکنی
منا(مامان کورش)
28 بهمن 92 1:29
سلام عزیزم دندون جدیدت مبارکه اخ جون چقدر برف کورش هم عاشق برف هستش عزیزم همیشه ب گردش وشادی
منا(مامان کورش)
28 بهمن 92 1:30
شقایق جون خصوصی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
28 بهمن 92 5:13
شقایق جووون روزاتون همه شاد خوشحالم که این دو هفته بهت خوش گذشته امیدوارم همیشه خوش باشی به جای منم یکم از هوای ناب اونجا استشمام میکردی ببوس پرنس پیشی نازتو برام
مامان رقیه
28 بهمن 92 8:21
ایشالا که همیشه سختی و ناراحتی ازت دور باشه شقایق جونم
زهره(مامان یاسین)
29 بهمن 92 0:14
جای من و یاسین خالی برا برف بازی...پسر چشم رنگیه خوشگل ماشالله چقدر قرمز بهت میاد شقایق جون ما بالاخره آپیم
جیران بخشنده
29 بهمن 92 15:16
ولنتاینتون مببببببارک ارشان جونم دندون جدیدت مبببببارک عکسای برفیتون عااااااالی بودن
مهرنوش مامان مهزیار
30 بهمن 92 7:39
عزیزم همیشه به گشت و شادی. ما هم شدید عقده یرف بازی داریم خدا رو شکر که توی سفر چیزی پیش نیومد. عکس تلفنی با باباجی خیلی خوشگل دوستش دارم.
رضوان مامان رادین
1 اسفند 92 12:16
فکر میکردم واسه این پست کامنت گذاشتم...به قول دوستم الزایمر گرفتم رفت خیلی خاله بهت خوش گذشته ها...مسافرت و برف بازی
مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
3 اسفند 92 13:09
آآآآآآخ آآآآآآآخ ... امیرعلی هم از اینکار ا میکنه گوشی رو برمیداره و ... وروجک ها عیـــــــن همن ... بووووووووووووووووووووس برای ارشان عزیزمــــ . دلمـــ براتون تنگــــ شده بود ... خسته نباشی گلم خونه تکونی سخته ...
نازي مامان پورياپارسا
3 اسفند 92 22:28
عاشق ني ني ات شدم ماماني ببوس ارشان گلمو ماماني بااجازه لينک شدي به ماسربزن لطفا خوشحال ميشم
مرضیه
7 اسفند 92 18:18
سلامممممممممممم به گل خودم خوبی خاله؟ ببخشید که کم پیدا بودم خرید داشتم و یه چند روزی رو بازار بودم اول از همه ولنتاینت مبارک عزیزم به دوست جونم هم تبریک می گم خوشحالم که مثل همیشه شادی و می خندی راستی مروارید جدید مبارک خیلی ناراحت شدم واسه اتفاقی که تو جاده افتاده بود انشاا... همیشه از خطرات به دور باشین قربون عکس های برفیت بشم من که انقدر ماهی مثل همیشه کیف می کنم وقتی حرف زدن هاتو می خونم این عکس های آخری رو خیلی دوست دارم مخصوصا مدل خوابیدنت که خیلی ناز میشی دوست جونم کلی از طرف من ارشانی رو ببوس کلی واسه دوست جونم و شاه پسرش
شقایق مامان آرشا
9 اسفند 92 18:03
پس شما هم حسابی برف بازی کردین خیلیی کار شما فسقلههااا مثل همهههه