ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

چکاپ 7ماهگی وماه رمضون...

1391/4/31 0:08
333 بازدید
اشتراک گذاری
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
خاطره ۳۱/۴/۹۱
سلام گل مادر...شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز
خوبی عشقم؟ ایشالا که خوبه خوب باشی....
امروز رفتیم دکتر مامانی... بابا علی صبح تعطیل بود...ساعت ۳ نوبتمون بود و ساعت ۴:۳۰ رفتیم تو... خانم دکتر اول از همه حالتو پرسید و از لگد زدنات پرسید که من گفتم ماشالا پسرم شیطونه.....متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ بعدش هم ازم خواست که برم و دراز بکشم که شمارو معاینه کنه... همین که خانم دکتر دستشو گذاشت رو تو(شکمم) ۱لگد محکم تحویلش دادی......متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ
خانم دکتر کلی خندید و گفت: پسری چه خشنه...
بعدش هم خودم از خانم دکتر خواهش کردم اگه واسه نینی ضرر نداره ۱سونو برام بنویسه... چون دلم بدجور برات تنگه مامانی... با اینکه پیش خودمی ولی از پایان۴ماهگی دیگه ندیدمت... دوست دارم ببینم الان چه شکلی شدی؟

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

جون دلم کاش الان میتونستم بغلت کنم جوجه طلایی...متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ
خانم دکتر گفت اگر از زمان واکسن کزازم ۱۰سال گذشته دوباره بزنم... واکسن آنفولانزا هم اجازه ندارم که بزنم...
قرصهامم عوض نشده... همون فولیک اسید. آهن و کلسیم...

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

راستی دردونه مامان امروز اولین روز ماه رمضونه... اولین سالیه که تو تو ماه رمضون با مایی...... چقدر خوشحالم گلم... با اینکه نمیتونم روزه بگیرم اما همین حال و هوای ماه رمضون و بودن تو ۱دنیا ارزش داره عشقم...
همین که تو هم صدای ربنارو میشنوی و باهاش آشنا میشی برام قشنگه.....
ایشالا به حق این روزای قشنگ خدا به همه اونایی که نینی میخوان ۱ نینی سالم بده... همه نینیای تو راهی رو هم در پناه خودش بگیره... و همینطور همه نینیهایی که به دنیا اومدن هم زیر سایه امام زمان سالم و سلامت باشن...
آمین
 
 
مامان و بابا عاشقتن محمدممتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)