ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

عکس کوچولویی مامان و باباو سورپرایز...

1391/5/1 23:58
604 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره۱/۵/۹۱

 

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگسلام گل مادر چطوری؟

چندتا از دوستای وبلاگیم عکس کوچیکیه خودشونو بابای نینیشونو گذاشتن تو وبلاگ و من خیلی خوشم اومد و امروز تصمیم گرفتم عکس کوچولویی خودم و بابا علی رو بذارم تو وبلاگ...

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگالبته من ۱ سورپرایز هم دارم حالا بیا دنبالم تو ادامه مطلب تا ببینی گلم...

 

بابا علی(تقریبا ۹ماهه)

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

مامان شقایق(۱ساله)

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

و حالا سورپرایز من واسه جوجه طلایی:

 

مامان شقایق و بابا علی با هم!

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

آره قند عسلم اونی که بغل اون یکی نشسته منم که بغل باباعلی نشستم... ازسمت چپ معرفی میکنم: عمو مجتبی... عمو مرتضی و باباعلی... منم که بغل بابایی نشستم...

 

 

اونجا جشن دندونی منه... باباعلی هم که اون موقع پسر عمو بوده و بس!

چطور بود؟ از سورپرایزم خوشت اومد گلم؟

امیدوارم نظرتو جلب کرده باشه.......

دوستت داریم!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رضوان مامان رادین
4 مهر 91 15:40
وایییییییییی چه عکسهای خوشگملییی.
از همه با نمک تر اونیه که مامان بغل بابایی نشسته.خیلی قشنگ بود


مرسی خاله چشمات خوشگل میبینه