ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

فقط 10هفته مونده...

1391/5/8 0:00
362 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره8/5/91

سلام یکی یدونم... سلام گل گلخونم... سلام چراغ خونم... حالت چطوره عشق مادر؟ماچ ایشالا که خوب خوب باشی...

مبارک          مبارک          مبارک

میپرسی چی مبارک؟

پایان هفته 27 و شروع هفته 28 زندگیت تو دل مامان مبارک گلم...

فقط   هفته مونده به اومدنت عشق مامان...

خیلی خوشحالم که به یاری خدا 27هفته رو پشت سر گذاشتیم... دیگه چیزی نمونده و انشالا بقیه راهم به خوبی پیش بریم...مژه درسته که تو این مدت سختیهای زیادی رو تحمل کردیم اما خدا کمکمون کرد...

انشالا خدا به همه مامانای باردار کمک کنه که باسختیهای کمتری به نینیشون برسن...خیال باطل

niniweblog.com

نمیدونم چرا امروز صبح زیاد حالم خوب نبود... سبز از ساعت6که باباعلی بیدار شد منم خوابم نبرد... ساعت 7:30 بود که تو هم بیدار شدی و اعلام گرسنگی کردیniniweblog.com منم بخاطر تو بلند شدم و شیر داغ کردم تا با بیسکوییت بخوریم...... هنوز یکم خورده بودم که دیدم حالت تهوع شدید گرفتم... اگر شیرو نجوشونده بودم میگفتم از شیره اما از اون نبود...niniweblog.com چشمت روز بد نبینه تا ساعت 9 من دلپیچه و تهوع داشتم تابه زور خوابیدم...خمیازه وقتی بیدار شدمم اصلا جون نداشتم تکون بخورم...(اسهال و استفراغ) گلوم خشک بود... سرگیجه داشتم... زنگ زدم به مامان شراره گفت آب بدنت کم شده... تا میتونستم مایعات خوردم و خودمو بستم به نبات داغ که مبادا تو اذیت بشی...739819_teehee2.gif باباجونم ساعت 1اومد و یک عالم چیزای مقوی به خوردم داد الانم خدارو شکر خیلی بهترم و میخوام برم 1دوش بگیرم که حالم جا بیادniniweblog.com

 

بابایی از دیروز هی بهم میگه 3روز مونده به تولدت مبارک... آخه 10/5 تولدمه...   و21 سالو میگذرونم و میرم تو 22... یعنی وقتی تو بیای22 سالمه...خجالت 

امروز خاله سپیده (دوستم) رفت سونو... نینیش پسره... 1همبازی واسه تو... اسمشو میذارن پارسا...نیشخند

راستی خیلیها اسمتو بد متوجه شدن... اسم پسر من آ نداره محمداَرشان

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

دیگه برم گلم... خیلی حرف زدم سرتو درد آوردم...

مامان بابا عاشقتن ارشانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامانی
8 مرداد 91 17:38
ایشالا به سلامتی زایمان کنی


ممنونم
مامان هومن
8 مرداد 91 18:00
سلام شقایق جون
ایشااله بلا دور باشه ازتون
این روزا بیشتر مواظب خودت و نینی باش
28 هفتگیتونم مبارک باشه


مرسی عزیزم
سلامت باشید
سمیه
8 مرداد 91 18:06
مواظب خودت و گل پسر باش


حتما خاله جون
سمانه(مامان محمدرهام)
9 مرداد 91 1:41
سلام عزیزم مواظب خودت وگل پسرت باش


مرسی خاله جون
سمانه(مامان محمدرهام)
9 مرداد 91 1:44
خصوصی گلم


چه جالب... آره بد میشد
ترکان
9 مرداد 91 2:43
28 هفتگیت مبارک محمداَرشان جووووون
شقایق جون با عرض پوزش یه اشتباهی رخ داده22سالگیت تموم میشه میری تو 23سال
به هر حال پیشاپیش تولدت مبارک عزیزمایشالا سال بعد 3 نفری جشن بگیرید


سلام مرسی دوست من
نه... اشتباه نکن...22ساله میشم...
69تا91 میشه 22
آنیل دختر خرداد
9 مرداد 91 10:30
سلام سلام به به فته 28 مبارک
زودی میگذرهاین روزا ایشالا به سلامتی مراقب خودت و نی نیت باش عزیزم


خیلی ممنون دوست من... تو هم مواظب آنیل گلم باش
elnaz
9 مرداد 91 11:22
سلام عزیزم خداروشکرکه حالت بهتره.وبلاگت خیلی خوشگل شده ها..
هیچ مشکلی نداره همه عکسات هم بازمیشه.فدات شم بوس بوس بوس


سلام گلم... ممنونم... خداروشکر که مشکل وبلاگم حل شد... از اول بایدتو نینی وبلاگ درست میکردم...
بازم مرسی
بوس بوس
ترکان
9 مرداد 91 12:43
خب دیگه یعنی 22 سالت تموم میشه میری توی 23 سال مثلاً شهریور میشی 22سال و 1ماه مثل بچه ها دیگه مثلاً اگه محمداَرشان امسال به دنیا بیاد(91)سال دیگه(92) روی کیکش شمع 1 میذاری یعنی 1 رو تموم میکنه و سال بعدش(93)شمع 2 رو فوت میکنه.به عبارتی تفاضل 2 تا سال و فوت میکنه و تموم میشه.1=91-92یا2=91-93خودتم22=69-91.امیدوارم تونسته باشم منظورم رو درست بنویسم


نمیخوام
اصلا 20سالمه
من نمیخوام پیر بشم
ترکان
9 مرداد 91 13:17
کی گفته پیر میشی عزیییییییییزمایشالا 1000 سال زنده باشی


ممنون تو هم همینطور
مامان یاشار
9 مرداد 91 13:49
سلام عزیزم. بلا به دور ، مراقب خودت باش . دیگه چیزی نمونده که انتظارت تموم شه خانومی. در ضمن تولدت هم مبارک. ایشالا 122 سال کنار همسرت و دسته گلت شاد و خوشبخت زندگی میکنین.


سلام گلم...
ممنونم. شما هم همینطور
مامانی
9 مرداد 91 18:54
سلاممم مامانی خوبی؟ خوشی؟ بروزم بدو که من و طه منتظریم


اومدم دوست من
Mumy
9 مرداد 91 22:06
خاله این چه نصیحتیه بچم تو این موارد حرف گوش کنه نمیادااااا همونجا میمونه تا سربازیش


قربونش برم
چکارش داری؟
Mumy
9 مرداد 91 22:07
راستی منم متولد شصت و نه هستما


چه خوب پس هم سنیم
ترکان
10 مرداد 91 12:09
شقایق جون آپم.....ازت رسماً دعوت میکنم که یه سری بزنیامیدوارم خوشت بیاد


حتما عزیزم
سمانه(مامان محمدرهام)
10 مرداد 91 12:50
تولد تولد تولدت مبارککککککککککالهی 120ساله شی وهمیشه سالم وتندرست باشیدوست خوبم مامان کوچولوی مهربون.محمدارشان به داشتن تو افتخارمیکنه


مرسی عزیز دلم....... خیلی خیلی ممنونم
مامان زینب خانم
10 مرداد 91 14:13
سلام
تولدتون مبارک انشالله سال بعد با نی نی خوبتون جشن تولد بگیرید شاد باشید اینروزا التماس دعا


سلام... مرسی عزیزم... محتاجیم به دعا
آتـــریــســا جــون
11 مرداد 91 8:49
بـه غـضـنـفـر مـيـگـن تـو كـه روزه نـمـيـگـيـری چـرا سـحـری مـيـخـوری ؟؟؟ مـيـگـه نـمـاز كـه نـمـيـخـونـم ، روزه كـه نـمـيـگـرم ، سـحـری هـم نـخـورم ؟؟؟ بــابــا مـگـه مـن كـافـرم !!! ...
مهرنوش مامان مهزیار
11 مرداد 91 9:44
عزیزم سلام
تولدت مبارک منم مردادی هستم البته 19 مرداد عاشق همه مردادی هم هستم . انشا... بسلامتی زایمان می کنی و محمد ارشان عزیز بغل میگری و تازه میفهمی مادر بودن چه حس قشنگ و روحانی هست عزیزم. آغاز 28 هفتگی گل پسرت هم مبارک. خوشحال میشم به وبلاگ پسر منم سر بزنی و لینکش کنی من از طریق ترکان جون با شما آشنا شدم. مواظب خودت باش:


سلام دوست من ممنونم... مرسی که پیش من اومدی...
حتما میام گلم... لینک شدی