ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

شروع 8 ماهگی پسرم...

1391/5/23 23:51
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پاییزی من... امروز ٧ماه تموم شد...  پایان ٧ماهگیت مبارک گلمتشویق  دیگه ماشالا ماشالا واسه خودت مردی شدی قند عسلم... لبخند٢ ماه دیگه ایشالا میای بغل مامان و بابا دردونم... شکلکهای جالب آروین

خدایا شکرت... خداجونم ممنون از اینکه تا اینجا بهمون کمک کردی و تنهامون نذاشتی... خدایا ممنون که شوهر به این مهربونی بهم دادی که همه جا تکیه گاهمه... خداجونم میگن این روزا دعاها زود مستجاب میشه مخصوصا من که ١ فرشته کوچولو تو دلم دارم... میدونم لایق نیستم ولی میخوام خواهش کنم هر کسی هر آرزوی خیری داره به آرزوش برسه...

آمین

عزیز دلم قرارمون این بود که بعد ماه رمضون سیسمونیتو بچینیم...لبخند امروزم که ٢٤ ماه رمضونه و چیزی به آخرش نمونده پس باید شروع کنیم به خونه تکونی گلم...viannen_81.gif باید همه جارو  واسه اومدن گل پسرم مرتب کنم... البته من که نه! مامان شراره و باباعلی زحمتشو میکشن...viannen_24.gif هر طوری شده باید خونه برق بزنه و وقتی میای همه جا گل بارون بشه جوجو!

گل مامان این روزا هوا خیلی گرمه و بیشتر روزارو منو تو میمونیم خونه و ٢تایی کیف میکنیم...  خدارو شکر که هستی... خوشحالم که داری میای گل گلدون من...

شکلکهای جالب آروین فرشته کوچولو ما منتظرتیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیه
23 مرداد 91 17:12
دختر خوب انقدر نشمار که چقدر مونده !
باور کن دلت برای همه این لحظه ها تنگ میشه حسابی از این لحظه ها استفاده کن


این روزارو خیلی دوس دارم سمیه جون امابارداری من خیلی سخته... همش مجبور به استراحت بودن خیلی بده... حالا من خیلی از حرفای دکترو گوش ندادم... دلم نینیمو میخواد...
مامانی
23 مرداد 91 17:27
مبارکه 8 ماهگیت عزیزدلمممممممممممم


مرسی خاله جونییییییییی
مامان هومن
24 مرداد 91 3:12
به سلامتی 7 ماهم تموم شد
ایشااله بقیه راه هم به خوبی بگذره


ممنون خاله جون...
مرسی... شما هم همینطور گلم
mamane roham
24 مرداد 91 10:25
8 ماهگیتون مبارک عزیزم. شقایق جان خیلی مراقب باش این ماههای اخر نکنه کارای سنگین بکنی خیلی باید مراقب باشیییییی


سلامت باشی گلم...
چشم حتما مواظب میشم...
مامان محمدرهام جون
25 مرداد 91 18:43
8ماهگیت مبارک عزیز دلممممممممم

مامان شقایق خوبی؟؟؟؟؟؟همیشه شاد باشی دوستم.

به به خونه رو تمیز وچراغونی میکنن برات خوشگلم .

منتظر سیسمونی ناز محمدارشانم میمونم


مرسی خاله سمانه... خوبم ممنون... زود میچینم