ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

حوصلم سررفته...

1391/5/29 23:48
396 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره٢٩/٥/٩١

سلام کاکل زری

خوبی گل پسرم؟ مامان که حسابی حوصلش سررفته آخه میدونی چی شده؟ سقفمون ترک خورده... الانم چندتا کارگر رو پشت بوم دارن ایزوگامش میکنن... چه میدونم والا؟؟؟؟

دیده بودم زمستون سقف اینطوری بشه ندیده بودم وسط تابستونم سقف ترک بخوره... بابایی بیچاره هم از ساعت ٤ که اومده خونه رفته بالا و با یکی دیگه از آقایون همسایه پیش کارگران...

جالبش میدونی کجاست؟ اینکه تو این هوای گرم از ساعت ٤ تاحالا کولر نداریم... منو تو هم با ١ پنکه نشستیم تو اتاق و هی عرق پاک میکنیم...niniweblog.com

١چیز جالب دیگه میدونی چیه؟ اینکه آنتنمون هم قطع کردن و تلویزیونم نداریم...  حالا تو این حال و روز ما این کارگرا دم به دقیقه ١چیز میخوان... هی میشینن استراحت میکنن...  هرچند این بیچاره ها هم حق دارن تو این گرما اونام خسته میشن خب! Sun ولی به فکر ما نیستنا!!!!! حالا به نظرت حق اعتراض دارم یا نه؟ ؟ آخه به کی اعتراض کنم؟ به پشت بوم که چرا الان خراب شده؟  خودمم موندم چکار کنم... امروز فکر کنم تمام وبلاگای نینی وبلاگو خوندم از بیکاری...

میگم مامانی خوبه تو الان تو دلمی و تو این هوای گرم همون تو میمونیا... آخه هستی کوچو همش بخاطر گرما گریه میکنه... دلم براش میسوزه گلم همونجا بمون تا هوا یکمی خنک بشه... یعنی همون موقع که قراره بیای بیا... چه فصل خوبی به دنیا میای مامانی...  

مهر خیلی خوبه ها... نه گرمه نه سرد... تا یکمی که بزرگتر بشی تازه هوا خنک میشه.... خوشحالم...

دیگه برم فکر کنم گشنته... آخه هی داری مامانتو میزنی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رضوان مامان رادین
29 مرداد 91 22:39
سلام عزیزم
امیدوارم کل پسری صحیح و سالم بیاد تو بغلتون.
با اجازه لینکتون میکنم


سلام ممنون عزیزم... از لینکت هم ممنون
ترکان
30 مرداد 91 19:49
آخی شقایق جون توی این گرما بدون کولراصلاً نمیتونم حتی بهش فکر کنمایشالا اوضاع هر چه زودتر بر وقف مراد میشهعیدتونم مبارک


خدارو شکر زود حل شد...
مامان محمدرهام جون
31 مرداد 91 2:04
آخییییییییییییی جون دلم گرما خیلی برای یه مامان با یارتو دلی سخته.خداروشکر که تموم شد


آره..
خدارو شکر زودی حل شد
مامان محمدرهام جون
31 مرداد 91 14:50












X:منم بوس
mamane Ali
31 مرداد 91 22:14
عجب پشت بوم بی فکری دارین !
آخه الان وقتش بود !
کلا فصل بهار و پاییز برای به دنیا اومدن نینیا خیلی خوبه


آره والا...
مامانی
1 شهریور 91 8:21
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟
طه عزیزم 6 ماهه شد منتطر حضورت هستم



چشم حتما
mamane roham
1 شهریور 91 13:45
سلام شقایق جون. خدا رو شکر که مشکل حل شد. وگرنه کار به خوندن وبلاگهای خارجی هم می کشید عزیزممم
مواظب خودت باش عزیزم


آره... شانس آوردما
ممنون