ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

هفته 32 من و پسرم...

1391/6/8 23:47
269 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره 8/6/91

سلام فرشته کوچولوی من!

الان که دارم برات مینویسم ساعت 7:30 صبحه 4شنبه است... ساعت 6:30 که باباعلی رفت تو هم دیگه نخوابیدی و با لگدات بهم فهموندی که گرسنه ای!!!!Night منم با اون که خیلی خوابم میومد پاشودم بهت صبونه بدم که دیدم باباعلی با 1نون اومد خونه! یکی از وسایلشو جاگذاشته بود و اومده بود برش داره واسه ما نون گرفت و منو تو هم یه عالم صبونه خوردیم!!!!!

 قربون حرکتات برم پسرم که تواین هفته دیگه کاملا حس میکنم کدوم قسمت از بدنته که بهم میکوبی! مثلا وقتی خمیازه میکشی شکمم کش میاد خیلی خنده دار میشه... یا وقتی باباعلی باهات بازی میکنه خودتو براش لوس میکنی و با پاهای کوچولوت محکم به دستش که رو ت گذاشته میزنی! بابایی هم قند تو دلش آب میشه و بیشتر باهات بازی میکنه... معمولا هرروز صبح سکسکه میکنی و من تو خواب و بیدار قربون صدقه ات میرم...kiss.gif

راستی دیشب بابارضا و مامان شراره و دایی امیر اومده بودن پیش ما... مامان شراره طبق معمول همه کارارو کرد و ما فقط خوردیم و استراحت کردیم!! دیگه از خودم بدم اومده که تا مامانمو میبینم دست به سیاه و سفید نمیزنم! تنها کار مفیدی که دیشب انجام دادم این بود که سالاد درست کردم!!!!!!!!خجالت ولی دور هم خیلی شب خوبی داشتیم... 

از امروز همه واسه تعطیلات رفتن مسافرت... هیچکس و دور و برم ندارم... ما بخاطر تو دیگه نمیتونیم راه دور بریم و فقط قراره جمعه بریم یکمی بگردیم!شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

راستی اینجایی که سرویس تخت و کمدت رو سفارش دادیم هی امروز و فردا میکنه و اعصاب منو خورد میکنه... همه چیز آمادست ولی اصل کار که سرویس خوابته هنوز نیومده... این چند روزم که تعطیله!!!!!کلافه حالا مثلا آشناس... باغریبه چکار میکنن خدا میدونه؟قهر دارم پر در میارم زودتر وسایلای خوشملتو بچینم تو کمدت! مامان شراره 1سری بافتنی برات بافته میبینمش ضعف میکنم! 

به زودی عکس همشونو برات میذارم گلم!

دیگه برم ... خوابم گرفتهخمیازه بازم میام پیشت جوجه طلایی مامان!

49 روز دیگه مونده که بیای تو بغلم!!!!!!!شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان بردیا
8 شهریور 91 9:00
شقایق جان این روزا خیلی بیشتر مواظب خودتو نی نی مون باش. من و بردیا هم منتظر اومدنشیم.بازم بهت سر میزنم. تو هم پیش ما بیا.عنوان : خاطرات پسرم بردیا


چشم... گلم ممنون که به ما سر زدی
میشه لطفاآدرس وبلاگت رو کامل برام بنویسی؟
من پیداش نکردم!!!!!!!!!!!!!
مامانی
8 شهریور 91 11:08
ایشالا زودی صحیح و سالم بیاد بغل برای منم دعا کن


محتاجیم به دعا گلم... ممنون
مامان هومن
8 شهریور 91 14:39
مامانی زودتر وسایل ارشان کوچولورو بچین تا ماهم از دیدنش لذت ببریم


حتما به زودی میذارم
رضوان مامان رادین
8 شهریور 91 15:09
مامانی قول بده زودتر عکس وسایل حباب کوچولو را بذاری.آخه ما دلمون ضعف رفت.
قربون اون پاهای کوچولوش که لگد میزنه..منو یاد رادین میندازه


حتما... من خودمم دارم ضعف میرم که سرویس خوابشو بدن... هر وقت آوردن سریع میذارم


مامان کورش
9 شهریور 91 3:24
سلام شقایق جون زود زود عکس وسایل بزار خیلی دلم میخواد ببینم مامان با سلیقه چیکار کرده منم لحظه شماری میکنم تا روی ماهش ببینممممممم


سلام گلم... چشم... حتما
مامانی
9 شهریور 91 14:17
سلام عزیزدل
خوبی خانومی؟ من وطه بروز شدیم منتظرتیم



سلام... الان میایم
ترکان
9 شهریور 91 14:18
مرسی که به منم سر زدیصبحونه نوش جاناتاق ارشان مبارک ایشالا سرویس خوابش زود به دستتون برسهقضیه ی این تعطیلات چیه؟


مرسی گلم... تعطیلات دیگه...
اجلاس سران............................


نانا و نی نی جون
9 شهریور 91 15:43
حالا من هدیه الهیییییییییییییییی ندارم مقصرم مامان جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همش دلم آب میره برا نینیت


ای جونم
ایشالا تو هم هر وقت خواستی نینی دار بشی...
طاهره مامان امیرعلی
9 شهریور 91 17:42
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


سلام... چشم حتما
مامان کیان کوچولو
15 شهریور 91 17:33
عزیزم خاطرات خیلی زیبایی داری و مامانی با احساسی هستی .... بووووووس
راستی کیان عمل شد و 4 روز سخت و توی بیمارستان داشتیم و خیلی گریه کرد اما الان ترخیص شده و خداروشکر حالش بهتره خالا تا 1شنبه که ببرم واسه کشیدن بخیه هاش و ببینیم که نتیجه عمل چطور بوده .... دعا کن گلی....


ممنونم...
الهی قربونش برم... زودی خوب میشه مامانی