ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

3 تا نینی...

1391/6/9 23:47
305 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ٩/٦/٩١

سلام تپل مپل!!!

چند روز پیش وقتی واسه تو خرید میکردم ١دست لباس دخترونه و ١بسته گل سر واسه هستی خریده بودم... اما این چند روزو نبودن تا اینکه دیروز دیدم مامانش رفت روی پشت بوم لباساشو بذاره تو آفتاب فهمیدم که اومدن...

بعد از ظهر آماده شدم که برم خونشون...girl_pinkglassesf.gif (حالا قرار بود فقط ١طبقه برم پایینا!!!!)

اولش که هستی منو دید شروع کرد به گریه کردن و کلی غریبی میکرد...girl_cray2.gif بعدش باهام دوست شد و کم کم اومد بغلم...

خلاصه کلی باهاش بازی کردم و با مامانش حرف زدم و ١خبر کسب کردم:

ارشانم ساختمون ما٣واحد داره و تو هر واحد٢نفر (که همه عروس اومدیم تو این ساختمون) هستیم،  اول طبقه ٢ ،بعد٣(ما)، بعد١ وارد این ساختمون شدیم و جالب اینه که به همین ترتیب داریم ٣نفر میشیم!!!!!

یعنی اول هستی اومد ١ماه و نیم دیگه تو میای و نینی واحد١عید میاد...girl_haha.gif الان ٢نفر بارداریم...

خیلی برام جالبه که قراره یهو ساختمون بره هوا!!!!!!!!YattaHappy Dance

٣تا نینی که میتونن دوستای خوبی برای هم باشن

فقط٤٨روز تا اومدنت مونده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ترکان
10 شهریور 91 21:56
واااااااااای 3 تا نینی چه باحال


آره اونم هم زمان
مامانی
11 شهریور 91 13:21
ای جانممممممم ایشالا همبازی خوبی برا هم باشن

خودت خوبی گلم؟


مرسی خانومی...
منم خوبم قربونت برم
مامان یاشار
11 شهریور 91 16:54
چه جالب خوش به حال بچه ها






آره... همسن میشن
دوست من
12 شهریور 91 12:10
سلام گلم امیدوارم خودتو نی نی خوشکلت سلامت باشید خانمی لطفا اسم وبلاگم رو توی قسمت پیوندهای وبلاگت چیزی به غیر از یحیی کوچولو بنویس تا توی جستجوی گوگل با وبلاگ قبلیم اشتباه نشه ممنونتم عزیزمممممممممم


سلام عزیزم... ممنونم... باشه گلم. حتما
مهرنوش مامان مهزیار
12 شهریور 91 14:04
وای شقایق هوس نی نی کردم با این تعریف های تو آخرش شما نفربرها کار دست من میدین


خب خوبه که... دیگه پسرت بزرگ شده ماشالا...
1دخمل خوشل بیار دیگه!!!!!!!
مامان کیان کوچولو
15 شهریور 91 17:29
عزیزم خیلی جالبه .. در ضمن هی میتونین از هم اطلاعات هم بگیرین .... ایشاالله که نینی به خوبی و خوشی دنیا بیاد .... که همینطورم هست ایشالله ..



آره... بازم ممنونم خانومی